Molinaseca, prekrasna Bercianska stanica na Camino de Santiago

Molinaseca prekrasna berciana stanica na Camino de Santiago

Otkrivamo čari Molinaseca , grad kroz koji su prošli milioni hodočasnika i koji je u narodu poznat kao ' Oaza Camino de Santiago'.

The Bercian grad Molinaseca To bi mogla biti inspiracija za prekrasnu sliku naslikanu, liniju po liniju, sa slikom u okvir; od njih se zauvek beleže u mrežnjači.

Njegove planine, njegov srednjovjekovni kameni most, njegove stare palače, njegova riječna plaža i dvije crkve koje se veličanstveno uzdižu na vrhu grada, Očarali su svakog od hodočasnika koji su došli u ovo mjesto u koje su se ludo zaljubili. (toliko da su se mnogi od njih vratili; neki čak i da ostanu da žive ovde zauvek).

POČINJEMO RUTU

Stižemo u Ponferradu, glavni grad El Bierza, druge najnaseljenije općine provinciji Leon (387km od Madrida na A6). Camino de Santiago takođe prolazi kroz ovaj grad templarske istorije i odavde, za samo 15 minuta (7 km duž LE-142), stigli smo do Molinasece , smatra se umjetničkim povijesnim kompleksom.

Hodočasnici koji stižu u Molinasecu

Iznenađeni smo kada zateknemo mnoštvo hostela, gostionica, seoskih kuća, porodičnog smještaja i dva hotela u gradu od 800 stanovnika.

Santjagov otisak je očigledan. Odlučili smo da ostanemo u Ruralna kuća The Clock da se na ovom putu vratimo tradiciji i magiji prošlosti.

S velikim entuzijazmom nas prima jedan od vlasnika, novinar Alfonso Red , što tako definiše njegovu kuću, našu kuću: "idilično mjesto gdje telefon ne zvoni , televizija ne ometa i vrijeme staje, a da ništa nije važno kao uživanje u tišini”.

Dok nas vodi u našu sobu, priča nam priču o tome velika plemićka kuća koja je služila kao štala, štala i stambeni prostor za uposlenike Palata Cangas i Pambley , sa kojim je povezan uzdignutim prolazom. Is Vila iz 18. stoljeća Ima devet soba, sve sa kupatilom, i može primiti do 24 osobe.

Molinaseca

Molinaseca (Leon)

Pripremaju nam topli čaj u velikoj kamenom popločanoj prostoriji sa dva kamina u kojima se gnijezde rode. . Alfonso čini da se osjećamo kao kod kuće:

“Kad god mogu, dolazim ovamo da se isključim iz Madrida. Kao dete u ovoj palati vežu me veoma lepe uspomene i zato sam se ovde oženio sa bivšom ženom (novinarka Ana Rosa Quintana) Bilo je to nezaboravno vjenčanje, sa onom magijom prošlosti u kojoj vas okružuju ovi kameni zidovi."

„Jeste li vidjeli glavnu fasadu? Predstavlja nekoliko grbova proglašenih za mjesto od kulturnog interesa sa grbovima porodice Cangas-Pambley. . Imam mnogo mjesta da vam preporučim u Molinaseci, oni koji to znaju uvijek se vraćaju”, ističe on. I toliko toga, vratit ćemo se.

U hostelu preporučuju El Hotel Restaurante de Floriana, smještaj sa blagovaonicom gdje kušajte njegovu tradicionalnu fuzionu kuhinju . prima nas José , koji nas poziva da biramo između jela u unutrašnjosti ili u njegovoj prekrasnoj bašti. I tako počinje gastro festival koji prevazilazi naša očekivanja.

Statua apostola Santiaga u Molinaseci

Počeli smo s raznim predjelima: foie bonbon, kroket od jegulje i gyozas punjene kremastim botillom . Jela su mala... jer ih sada ima još šest: krem od rakova i škampa, gratinirani pileći kaneloni iz slobodnog uzgoja, karpačo od kapice, mojito od jagoda za osvježenje, kavijar od borovnice i tempura hobotnica. Prava eksplozija ukusa!

I iako nismo ostavili mjesta za desert, Jose nas uvjerava: sladoled od nugat coulant-a, coulis-a od malina i citrusa od timijana. Bez sumnje, mjesto za zahtjevna nepca koja će se oduševiti zahvaljujući svom inovativna visoka kuhinja.

Molinaseca se ističe po svom prirodnom okruženju, ali i po svojoj istoriji, uhvaćenoj kroz svoje spomenike. Gubimo se kroz njegove popločane ulice dok ne dođemo do jednog od njegovih velikih blaga: Svetište Žalosne Gospe , čija se velika kula uzdiže u podnožju Camino de Santiago, kao i bočni trijemovi iz 17. stoljeća.

Njegova druga župna crkva posvećena San Nicolás de Bariju nalazi se na drugom brdu u gradu a svakog dana u 12 ujutro zvončići interpretiraju melodiju 'Ave María de Lourdes'.

Calle Real je glavna gradska arterija , pun je atmosfere ne samo turista i hodočasnika. Sjaji gospodstvo i prepoznatljivost svojih kamenih kuća, vila i palata . U daljini vidimo veliki red i prilazimo. Ušli smo iz radoznalosti i dočekala nas je Vanesa, gradska farmaceutkinja.

Ulice pune šarma u Molinaseci

Nakon nekoliko minuta razgovora sve razumijemo. Vanesa je Majorkanka, ali prije više od 10 godina otkrila je ovaj grad u koji se zaljubila , kao i njegovi stanovnici. Njegov život je njegova ljekarna i njegovo dvoje djece je rođeno u ovom gradu, više od Bercijana nego od Majorčana.

Ova farmaceutkinja tretira sve svoje komšije kao porodicu. Odjednom se nalazimo u nekoj vrsti Apoteka otvorena , mjesto gdje se dešavaju priče da napišu knjigu.

Idemo na vino . Postoji na desetine vinarija širom grada. Uz svako piće, obilan ražanj. počinjemo sa Drveće trešnje , gdje smo probali njihovu slaninu; onda Čarlijev podrum , poznat po svojoj ukusnosti hamburgeri; a u Realu gde 'el ramonín' se poslužuje (ovo je ime njegovog vlasnika), što je Pola šolje. Ulice su prožete prazničnim karakterom i dobrom atmosferom.

Završili smo na terasi Mesón Puente Romano, uz zvuk Rijeka Meruelo pred našim nogama. Juan Carlos nam daje još jednu rundu.

„The 17. avgusta slavimo naše odlična zabava na vodi što je od provincijskog turističkog interesa, ulice su ispunjene pjenom i cijeli grad se uključuje u rat kotlova vode koji Završava sjajnim orkestrom ovdje na glavnom trgu. Takođe imamo San Isidro festival 15. maja , organizuje se parada automobila i ljudi se oblače kao farmeri. Y magist novembra okuplja stotine ljudi. Ovdje je važno slaviti. Činjenica da? Pa, kako god!”, kaže on.

završili smo na večeri tradicionalni i izdašni domaći tapas dok se mjesečina reflektira na rijeku. vodi nas razne kućne snimke, kafe, cuturrús (domaća rakija), orujo kajmak... i nazdravljamo: Kada ste u Rimu, radite kao Rimljani.

Sledećeg dana se budimo sa željom izgubiti se na jednoj od njegovih ruta. Iako smo ranije stali doručkovati u Señor Osou, hostel/pekara koja svira jazz muziku i miriše na svježe ispečen kruh. Uslužuje nas njegov vlasnik, poznat kao Mr. Bear:

Ermitaža Gospe od Angustija Molinaseka

Isposnica Žalosne Gospe, Molinaseca

„Pripremio sam te Dobar doručak za punjenje baterija. Pahuljasti mlečni brioši**, krem pufovi punjeni kremom i jagodama, i pletenica od cimeta i karameliziranog lješnjaka. Kafa ili topla čokolada?”, kaže nam. Istok mladić iz Madrida , nakon što je krenuo, jednog dana se zapitao da li je srećan i kada je bio u nedoumici odlučio je sve ostaviti iza sebe započeti novi život u Molinaseci.

Prirodno okruženje u kojem se nalazi ovaj grad je raj za ljubitelje prirode u kojoj postoji nekoliko ruta koje treba obaviti pješice ili biciklom.

Ruta mostova Malpaso , jedan od najpoznatijih, vodi nas do znanja nekoliko mostova srednjovjekovnog porijekla. Iako biramo ruta vidikovaca , što je mnogo kraće.

Počinjemo od rodna šuma , u kojem svako dijete rođeno u selu ima svoje drvo , koji nosi ploču sa njegovim imenom, sa namjerom promocije nataliteta. U obilasku 3 km (sat i po) , došli smo do dva gledišta, onaj sa šumom i onaj sa šumom , sa prekrasnim pogledom na planinu i Molinasecu.

Ruta kroz 'veliki most' Molinaseca

Serija je snimana ovdje 3 staze , glumi Alex Gonzalez , iako nije jedina poznata osoba koja je posjetila grad.

Stali smo da jedemo u hotelu Casa Ramón, koji ima fotografije kralj, trener Vicente del Bosque ili bivši fudbaler Schuster . Ali po tome što je poznat u ovoj oblasti, sam Ramón, poznat po tome što ima najbolje meso u regionu i širok izbor svježa riba i morski plodovi.

Odrezak od peciva sa foie u portu sosu , ribeye, jagnjeći kotleti , antrekota, jagnjeće od sisa, botillo (svinjsko meso tipično za ovo područje) i domaća hrana sa jasan moto -„od bašte do stola“- , gastronomski hram sa 25 godina iskustva.

U popodnevnim satima obilazimo Vinarija Encima Wines , koja je organizovala dan od Yoga & Wine.

Pogled na Molinasecu

Sa njegove tačke gledišta, sa pogledom na njegove vinograde, počinjemo čas joge koji vodi Ana iz Intrayoga Radhe , mladi bibliotekar iz Ponferre koji, Nakon putovanja u Indiju, njegov život se zauvek promenio.

Nakon regenerativne klase tijela i duše, posjetili smo podrum Encima Wines, šta nas Manolo uči; je treća generacija vinara: „Imamo više od 100 godina pravi vino iz El Bierza , sa ručno ubranim i ekološki“.

Probali smo njihove različite vina (Otero Santín i Para uzorak a Button) i mi se sastajemo José Moro, predsjednik vinarije Emilio Moro , koje prodavnice više od 100.000 litara vina u Above Wines.

„Molinaseca je promenila moj ukus za vino, ranije nisam mnogo voleo belo vino i kada sam otkrio grožđe Godello odavde, navukao me do te mjere da ću ovdje izgraditi veliku referentnu vinariju. Zaljubio sam se u El Bierzo, gde sam napravio nekoliko vina. Sada ih želim odvesti u 70 zemalja u kojoj je Emilio Moro”, komentira on.

Ostavljamo Molinu s pretjeranim ukusnim pupoljcima, ali prvo svratili smo u gastrobar El Bordón da odnesem kući komadić Bierza jedno od njegovih poznatih jela od riže , što je neophodno isprobati. Odabrali smo onu sa iberijskom tajnom, svinjetinom i biberom iz El Bierza , iako to od plavi jastog takođe miriše kao da hrani.

Kažu da vas Camino de Santiago čini boljom osobom, a nakon ovog putovanja vjerujemo da je to možda zahvaljujući njegovom lokalno stanovništvo, uvijek ljubazno i gostoljubivo , poput onih iz Molinaseca.

Ovo je grad u kojem želite dobro kupiti kuću otići na odmor ili ostati živjeti i da vaša djeca odrastaju uz tradiciju prošlih vremena koja su, po mnogo čemu, bila bolja. Vratit ćemo se!