Lantau: taj drugi Hong Kong

Lantau taj drugi Hong Kong

Nećemo to poreći: istina je da svaki put dođemo da razgovaramo s vama hong kong opisujemo grad koji insistira na svom ogromnim neboderima i njegovim prepunim ulicama . Govorimo o njegovim beskrajnim neonskim reklamama, njegovom haotičnom prometu i onim štandovima s uličnom hranom koji iskaču posvuda i koji su prokletstvo najgušćih duša. I da, očigledno to je Hong Kong.

Ali sada nas poslušajte: zaboravite sve opisano. Zaboravite na tu ludu gužvu, saobraćaj, autobuse na sprat i taksije posvuda. Zaboravite mirise, te ogromne zgrade i buku koja je vezana za svaki veliki grad. Zato što odlazimo, ali ne. I objašnjavamo: ostajemo unutra Hong Kong, ali da vam pokažem ono drugo lice grada za koje nisu svi svjesni da postoji . Jer ponekad zaboravimo da se, ako odemo malo dalje, svijet mijenja za daj nam divna mjesta.

SA MICKYEM IDE NA LANTAU

Lantau je najveće ostrvo u Hong Kongu i, gdje ga vidite, daje za dane istraživanja. Nalazi se samo 8 kilometara od ostrva Hong Kong, a doći do njega je jednostavno kao ulazak na liniju podzemne željeznice Tung Chung i odlazak do Stanica Tung Chung . 40 minuta putovanja i osetićemo da smo otputovali u drugi univerzum.

Lantau's Walk to Glory

Lantauov put do slave (Buda)

Međutim, malo prije definitivnog zaustavljanja, glasić koji najavljuje svaku od stanica preko zvučnika će upozoriti da Disney Resort Station je postignuto. Tamo će vagoni metroa biti poluprazni:** Diznijeva fascinacija je ono što ima**.

Podijeljeno u sedam zona , ovaj tematski park nastao je 2005. godine na sliku i priliku svojih sjevernoameričkih rođaka, ali u malom obimu. Ne samo da je mnogo manja, već su gotovo sve njegove atrakcije usmjerene na to da u njima uživaju mališani u kući. Sa svojim raznim toboganima, njen zamak Pepeljuge, njen Mickey, Minney, Goofy, pa čak i Donald , idealan je plan ako se na putovanje ide kao porodica.

Radoznalost? Iako su temelji od tematski park Građeni su po sjevernoameričkim obrascima, postoji nešto što, u slučaju azijskog giganta, nisu mogli zanemariti: pravila feng šuija su se morala uzeti u obzir pri izvođenju njihove izgradnje. U stvari, bilo je tako do te mjere da ulaz u park je morao da se pomeri kako ši ne bi skrenuo sa puta i izgubio se u okeanu . Te stvari koje se dešavaju.

250 TONA BRONZE NA POGLEDU

Sa stanice Tung Chung morat ćete se vratiti drugim prijevoznim sredstvom. postavili smo kurs do najvećeg sedećeg Bude na svetu žičarom.

Odlučili smo se za nešto skuplju verziju nong ping 360 , kompanije koja upravlja ovom atrakcijom, a mi smo se popeli u kabinu sa staklenim dnom: da, možda izgleda preterano, ali onaj trenutak kada počinje da raste i pod našim nogama razmišljamo o malim stazama da, kros, uvijanje uz brdo do dostizanja željenog Bude , impresionirati.

Iz ptičje perspektive gledamo gdje se nalazimo. Desno gledamo piste za polijetanje i slijetanje međunarodnog aerodroma Hong Kong, također na ostrvu i dizajnirao Norman Foster . S lijeve strane sve je zeleno: vegetacija se povećava kako idemo više. Odjednom, u daljini i između drveća, pojavljuje se njegov lik: Buda nas čeka.

Disney u Lantauu

Sa yuanyang oduzeti u ruke —to mešavina kafe, crnog čaja i kondenzovanog mleka toliko popularan u ovoj zemlji - napredujemo među suvenirnicama i rukotvorinama koje služe kao uvod u spomenik. Nekoliko krava odmara se, nasred puta, kao da turizam nije s njima . Nema sumnje da je ruralna suština ono što ovdje vlada: ko bi rekao da smo prije samo sat vremena bili okruženi visokim neboderima.

268 stepenica prepunih ljudi u potrazi za savršenim okvirom za savršenu fotografiju popeti se do baze gdje je Tian Tan Buddha , poznatijeg kao Veliki Buda po tome što je, čak i skoro 20 godina nakon izgradnje, i dalje nosio titulu najvećeg sjedećeg Bude na svijetu. Stotine vjernika dolaze u ovo zabačeno mjesto da ga poklone, ali mnogo više to čini kao mi: kao još jedna stanica na svojoj turističkoj ruti.

Dolazimo do najvišeg područja da mu se divimo izbliza: Visoki skoro 27 metara i teški 250 tona, dive se fascinantnom panoramskom pogledu u kojoj je bujna priroda kraljica. Tamo dole, narandžasti krovovi Manastir Po Lin nas iskušava . Hajde, hajde: idemo.

Veliki Buda iz Lantaua

TRI BUDE SA TOFU

Kamera se podigla u dimu pokušavajući da ovekoveči ljepotu ovoga Budistički manastir sagrađen 1924 . Tome datumu pripada, da, dio koji se ne vidi: ushićene zgrade u koje nam je dozvoljen pristup su relativno nove. Crvena vrata sa predivnim bravama, šarmantnim drvenim prozorima i tri svjetlucave zlatne figure Bude koje simboliziraju sadašnjost, prošlost i budućnost.

Svijeće, tamjan… i hodočasnici uzdižu svoje molitve tu i tamo. Krovove, sa zašiljenim uglovima, krunišu različite figure životinja: što je više figura, to je hram važniji. I prema onome što vidimo, ovo mora biti dovoljno.

Stisnite glad i hipofiza nas vodi pravo u manastirsku kantinu : Iza pulta, beskrajan broj vegetarijanskih prijedloga čeka da ih progutamo mi koji se tu rojimo. Ne oklevamo i nalazimo se između grudi i leđa malo povrća i tofu rezanaca koji imaju ukus raja.

Manastir Po Lin u Lantauu

TAI O, MIR KOJI SMO TRAŽILI

I taman kada smo pomislili da nema mirnije verzije Hong Konga, dolazi Tai O . ovom malom ribarsko selo stižemo nakon ture autobusom kroz krivudave puteve koji otkrivaju sve više nevjerovatnih pejzaža Lantaua. koliko zelene kako egzotično . Koliko vlage!

Prva stvar koja osvaja ovo mjesto je gotovo izostanak turizma, koji je, čini se, više koncentrisan vikendom. Drugo, da automobili ne mogu pristupiti gradu: ovdje bicikl vlada svim stvarima . Zaljubljujemo se i u njegove mještane, koji polako šetaju njegovim uskim uličicama i uslužuju ljubazne ljude iza tezga svojih uličnih tezgi.

Gubimo se namjerno bez praćenja definisanog kursa, zaustavljajući se na svakim vratima, svakom prozoru i svakom okrnjenom krovu, onima koji dodaju još više šarma mjestu. Zemlja se odjednom pretvara u drvenu stazu i vodi nas, preko vode, između plutajućih kuća oslonjenih na stubove. Upravo to daje Tai O ličnost: ovdje je more način života.

Na vanjskim fasadama, iznad tradicionalne slamnate prostirke , starije komšije nastavljaju da suše školjke koje ulove. Sampani, tradicionalni kineski čamci s ravnim dnom, pojavljuju se usidreni u svakom kutku tih malih kanala koji su to zaslužili Tai O je nadimak Venecije iz Hong Konga . Ovdje nema spomenika niti velikih zahtjeva: ono što ovo mjesto čini privlačnim je upravo takvo kakvo jeste. Grad koji živi okrenut prema moru.

Sa druge strane Tai Chung , željezni pješački most koji povezuje Lantau sa još jedno malo ostrvo udaljeno samo 15 metara , obrazac se ponavlja. Kažu da se u stara vremena za prelazak morao ući u čamac koji je prolazio kroz konopac Hakka žene, najčešća etnička grupa na ovom području . Okrenut prema glavnom kanalu i sa najljepšim pogledom koje nalazimo Samo kafa : mjesto koje smo tražili da se zaustavimo na trenutak. Ponekad je potrebno sjesti da internaliziramo ono što je doživljeno; da asimiluju ono što se razmatra.

Tai O šarmantno ribarsko selo Lantau

Tai O, šarmantno ribarsko selo Lantau

Sjedimo na njegovoj terasi, izgrađenoj od drveta, dok čamci prelaze kanale. Konobar, želeći da razgovara, dozvoljava sebi dozvolu da nam donese staru knjigu fotografija grada. Slike pokazuju a Tai O u crno-beloj boji koja nije tako daleko od onoga što imamo pred očima . Kakva lepota.

Počinje da se osjeća lagani povjetarac, nebo postaje plavije i sunce počinje da zalazi: vrijeme je za povratak. Autobus i nekoliko stanica podzemne željeznice kasnije opet smo uronjeni u vrtlog. U hipnotizirajućem haosu Hong Konga oduvijek.

Tako da nam nedostaje ovaj trenutak mira pred zalaskom sunca Tai O. Za sobom smo ostavili divlje pješčane plaže i staze za odlazak u planine.

Lantau je mnogo, mnogo više. A to znači samo jedno. Da, moraćemo da se vratimo.