Belle-Île-en-Mer: otkrijte ostrvo koje je zarobilo Moneta

BelleÎleenMer otkriva ostrvo koje je zarobilo Moneta

Ostrvo koje je zarobilo Moneta

Neumoljive litice, usamljene plaže i pomorski gradovi koji su prošarani obalom. Svi koji dođu "prelijepo ostrvo" on je zaokupljen svojom divljom okolinom, a da o tome nije ni razmišljao. desilo slikaru Monet , glumici Sarah Bernhardt i to će se desiti i vama.

Hajde da se lociramo. Nalazimo se u Poluostrvo Kiberon , na jugozapadnom kraju Brittany , voljan da uzme trajekt (15 €) Idemo prema Belle-Île-en-Mer.

BelleÎleenMer

Belle-Île-en-Mer

Samo 15 km dijeli ovo malo ostrvo, sa 5.000 stanovnika i **veličine Formentere (84 km²)**, od morbihan coast . Duva atlantski vjetar, ulazimo dio zelenije od Asturije i naš keltski duh izlazi. Mi smo u Francuskoj, ali se osećamo veoma daleko od Pariza.

The Palais to je kapija za Belle-Île, glavni grad i njegov glavni populacioni centar (2.500 stanovnika). Užurbanost pristaništa u suprotnosti je s mirom otoka. sezonski, između 5 i 20 trajekata dnevno pristaje u luci među jedrilicama, izletničkim čamcima i ponekim ribarskim brodom spremnim za pecanje. Svake godine ostrvo posjeti oko 400.000 turista, prema podacima Turistički ured Belle-Île-en-Mer .

Creperie de L'Annexe

Lutali smo uskim ulicama grada, jarkih boja kuća , plafon od škriljevca i tri sprata, toliko netaknuti da se čini da su upravo okrečeni. U Crêperie l'Anexe (12€) otkrili smo najbolje mjesto za naš prvi susret sa Bretonska gastronomija , uvijek na usluzi moru. Ovdje je obavezno testirati svoje poznate palačinke ili njihove galette punjene ribom, plodovi mora ili povrće i sve to popij autentičnim domaćim jabukovačem. Već se navikavamo na bretonski bon vivre.

Nakon ručka, the Citadel Vauban , impozantno utvrđenje podignuto na stjenovitom ostrugu koji štiti Le Palais. Vauban je bio omiljeni vojni inženjer Luja XIV , koji će redizajnirati ovaj bastion između 1683. i 1689. kako bi odbio piratske napade na ovu stratešku enklavu. Danas se u tvrđavi nalazi zanimljiv muzej ( ulaz 8,50 € ) o istoriji Belle-Île i **luksuznog hotela (od €135)** sa ćelijama preuređenim u šarmantne apartmane i sobe sa privilegovanim pogledom na luku.

Galette de la Creperie L'Annexe

Ne možemo napustiti Le Palais bez prethodnog pregledavanja trgovina i trgovina koje privlače i strance i domaće. Ovdje je sve obrađeno do najsitnijih detalja , sve je urađeno sa velikom pažnjom, a ovako izgledaju njihovi izlozi kao da su skinuti sa vintage postera.

Čokoladari poput Les Niniches , prodavnice dekoracija kao npr Ile Illuminated ili domaći proizvodi kao što su Aux Gouts du Monde Oni nam pokazuju da sve što se radi u Belle-ileu, ostaje u Belle-ileu. Čuvena prodavnica konzervi belle iloise podseća nas tradicija ribolova na sardine na otoku a tipični bijeli džemperi s plavim prugama u suvenirnicama nas podsjećaju da još nismo napustili Bretanju.

Bangor Cliffs

Ne manjka umjetnika i zanatlija iz cijele Francuske koji su odlučili da se nasele na ostrvu, opčinjeni njegovim mirom i prirodnim magnetizmom. Među njegovim ateljeima ističu se tečno stakleno posuđe i destileriju viskija Kaerilis , koji su Le Palaisu i cijelom ostrvu dali novi izgled.

U Belle-ileu nema vremena za žurbu. Odmah smo se time zarazili. island beat u kojoj sat uvek ostane, tišina obiluje i bicikl postaje vozilo iz snova istražiti njegove obalne staze, plaže i unutrašnjost. Oni su ambasadori sporo putovanje.

Destilerija viskija Kaerilis

MONET I IGLICE PORT COTON

“Ja sam u prekrasnoj zemlji divljaštva, ogromne gomile kamenja i nevjerovatnog mora boja” . Tako on piše Claude Monet njihovom prijatelju Gustave Caillebotte 1886. godine, nedavno je stigao na ostrvo.

Slikar odlazi u Belle-Île u potrazi za drugačijih pejzaža, novih senzacija , i otkrijte neukroćenu prirodu, nepredvidivo vrijeme i zadivljujuću ljepotu. Sa ruba litice postavlja svoj štafelaj, promatra obalu i počinje slikati, iznova i iznova dok ne dostigne 39, taj isti otisak: iglice Port Cotona.

The Needles of Port Coton

Prateći Monetove stope, prešli smo ostrvo u potrazi za tim krajolikom. **Prolazimo pored velikog svjetionika Goulphar (ulaznica 2,50€)** koji sa 52 metara visoko dominira platoom, a mi nastavljamo uskom stazom koja nas vodi do zapadne obale, u bangor township.

U Port Coton Needles razmatra žestoka bitka između mora i stijena ; niz oštrih stena podržava neprekidni udar talasa ispred pedeset metara visokih škriljcavih litica.

Malo po malo sunce zalazi, mijenjajući tonalitete neba dok galebovi napuštaju scenu. Ovo je posebna, gotovo hipnotička enklava koja vas poziva na meditaciju i snimanje puno fotografija **(ne samo slikanja)**.

Vrlo blizu, bez napuštanja Bangora Hotel Le Grand Large , je ugodan hotel sa tri zvjezdice smješten u staroj planinskoj kući sa pogledom na more **(od €78) **, idealan za ostati u belle-Île . Još jedan zanimljiv prijedlog je Hotel Castel Clara , također u susjedstvu, sa svojim bogat bife sa morskim plodovima i evropski centar za talasoterapiju sa oznakom Ecolabel.

Port Coton Needles

LA POINTE DE POULAINS I SARAH BERNHARDT

U 1894 , iskrcala bi na ostrvo najvažniju glumicu francuske tragedije, Sarah Bernhardt , da zauvek bude očarana svojim šarmom i misterijom.

Na sjevernom kraju belle ile , na Pointe de Poulains , kupio bi malu tvrđavu da se skloni u posljednjih trideset ljeta svog života. Tvrđava je **danas muzej (ulaz 5€)** njemu u čast gdje nam objašnjavaju život i rad prve slavne ličnosti tog vremena , toliko ekscentričan da je čak spavao u kovčegu i imao krokodila za kućnog ljubimca, dok nije pojeo svoje štene, kažu.

Pratimo stazu koja vodi do svjetionika, koji se nalazi na malom stjenovitom otočiću, povezana plažom kojoj se može pristupiti samo u vrijeme oseke.

Tvrđava Sarah Bernhardt i Pointe de Poulains

Povratak u srce otoka zaustavljamo se Sauzon kušati najbolju ribu Belle Ile i provjeri da li je porta lijepa kao što nam je naslikana.

Sjeli smo na terasu Cafe de la Cale , koji se nalazi na samoj obali ušća, s pogledom na zaljev, čamce, šarene kućice i mali svjetionik, a uskoro donosimo zaključke. Sardine su specijalitet kuće , iako je meni koji otvara čorba od morskih plodova i riba dana više nego primamljiv (cijena 20€).

Obalni put GR 340

AKTIVNOSTI U ZAŠTIĆENOM EKOSISTEMU

Skrivena obala se krije do 7 km pustih plaža i zaštićene prirode koje tek treba istražiti. Jedrenje, surfanje i vožnja kajakom zavesti će one koji se ne plaše da opituju puls Atlantika na plažama poput one u Donnant, Herlin ili Les Grand Sables, pokretnih dina.

Kada se more odmori, morsko dno, prepuno grebena, obala maerla i s najvećom koncentracijom školjkaša u Europi, postaje najbolje mjesto za ronjenje i ronjenje. već na čvrstom tlu, GR 340, staza od 82 km koja okružuje ostrvo , oduševit će trkače, bicikliste i planinare koji žele otkriti ovaj ekosistem zaštićen Mreža prirode 2000.

BelleÎleenMer otkriva ostrvo koje je zarobilo Moneta

U Belle-Île-en-Mer tišina i bicikli obiluju