Paula Gonzalvo, avanturistkinja koja je prešla svijet radeći 'barcostop'

Trebala je biti arhitektica, ali kada je diplomirala promijenila je porodični atelje za more. četiri godine, Paula Gonzalvo prelazi okeane cele planete skakanje s jedrilice na jedrilicu. I to radi zahvaljujući barcostop-u: rad na brodu u zamjenu za kabinu, u iskustvima o kojima priča na svom blogu, Iza mora .

Za one koji ne znaju, Paula Gonzalvo objašnjava da je barcostop „način putovanja sličan stopiranju kopnom, ali morem. Sigurno morate imati avanturistički karakter i sigurno više strpljenje i vrijeme - jer može potrajati dugo da se pronađe brod, a prelazi obično traju danima ili sedmicama. Sastoji se od ukrcaja na jedrilice kao člana posade.

Da, da, umesto da ga posmatramo kao transport, kao što bismo radili sa automobilom, takođe se dešava da tvoja kuća tokom prelaza. Živite zajedno i sarađujete u svakodnevnim zadacima”.

Arhitekta uvjerava da je postala mornar “zasitivši želju da zna. Slučajno sam pronašao more. Tek što sam diplomirao, odlučio sam da počnem putovanja bez određene destinacije ili planova . Putovanje sa vrlo malim budžetom i puno vremena. Moje prvo iskustvo u prelasku, Prelazak Atlantika , toliko me očarao da sam nastavio putovati morem”.

Na taj način se upisao u svoju prvu jedrilicu: „Prelazak okeana u Južnu Ameriku mogao se obaviti zračnim ili morskim putem; Odlučio sam se kladiti na ono što još uvijek nisam znao i okušati sreću ukrcajući se kao član posade. Na Gran Canariu sam stigao s namjerom da napustim ostrvo jedrilicom. Okačio sam postere oko praonice, barova i lučkih zidova razgovarao sam s ljudima u okolini i poslije tri sedmice tamo sam našao čamac”.

Ovako se prisjeća svog prvog putovanja u Latinsku Ameriku: „To je bilo moje prvo dugo putovanje i prije nego što sam to saznao mogli ste putovati jedrilicom . Putovao sam po Brazilu tokom svoje univerzitetske razmjene (ljeti se tamo dešava tokom evropske zime), prije nego što sam završio diplomu. Bilo je to kada sam to saznao mogao bi putovati sa vrlo malo , sarađujući na projektima u zamjenu za sobu i pansion. Radi se o kolaborativno putovanje , vrlo sličan barcotopu”.

Kao i svaki putnik, Paula se morala suočiti s njom strahovi prije odlaska, iako tvrdi da je „želja za putovanjem premašila ili otkazala možda najčešći strahovi kada putujete sami . Moja glavna briga bila je ne znam koliko dugo ću putovati, biti odsutan sa porodičnih i prijateljskih događaja, kao i da nosim razočaranje šta je za druge članove porodice značilo da donesu odluku sa tako neizvesnim kursom.”

Gonzalez nije imao bez prethodnog iskustva na brodu, ali od tada je naučio da radi sve: „Kao i u svemu u životu, uči se od nule. Jedino smo možda u našoj kulturi navikli da idemo vođeni , potkrijepljeni certifikatima, kursevima ili magistraturama... Imamo veliku sreću što živimo u vremenu kada su informacije i mogućnosti sticanja iskustva u gotovo svim oblastima dostupne svakome ko to želi. Onda je smiješno Naučio sam jedriti a, ipak, u arhitektonskoj karijeri nikada nas nisu ohrabrili da zakoračimo na neko djelo”.

Trenutno, putnik živi ploveći Mediteranom i Karibima. U stvari, uspjeli smo razgovarati s njom preko njenog kontakta na terenu, koji joj je poslao naš upitnik. preko satelita : „Upravo pišem na jedrilici Copernicus Doubloon; plovimo oko tri milje od Zelenortskih otoka, gdje ćemo se zaustaviti da posjetimo, olabavimo noge i opskrbimo se odredbe . Prije pet dana napustili smo La Gomeru (Kanarska ostrva) s namjerom da stignemo do brazilske obale u jedan mjesec o".

Nautičarka nema svoju jedrilicu, a trenutno ne razmišlja ni o kupovini: „Četiri godine putujem kao član posade, ukrcavam se na tuđe jedrilice ili iznajmljujem jedrilice istražujući mjesta uz more koja bi inače biti nepristupačan. Imati vlastitu jedrilicu bi značilo da konačno imaju dom nakon četiri godine nomadskog života, ali slobodu koju sada osjećam, putujući na ovaj način, izgubio bih tako što bih morao sam brinuti o svojoj jedrilici, takođe ekonomski -pa, trenutno nemam prihoda da plaćam luke, dozvole, popravke...- . Oslobađam se brige koje podrazumijeva njegovo godišnje održavanje, a osim toga, trenutno radije iznajmljujem gotovo nove brodove. Ja to radim, na primjer, sa GlobeSailor , birajući lokaciju: danas na Zelenortskim ostrvima, za tri mjeseca u Brazilu i za pola godine u Turskoj”.

Prošlog decembra, Gonzalvo je učestvovao kao govornik u drugom izdanju putuju sami , i priznaje da je to bila "dobra prilika da možemo dijeliti ovaj način života i potvrditi da se sve više i više nas usuđuje putovati sami, i žena i muškaraca".

Vaše preporuke za nekoga ko želi da se otisne na more? „Imati dobar stav, sposobnost prilagođavanja i strpljenje . To je vrlo aktivan, u smislu da morate biti pažljivi skoro 24 sata dnevno, a ritam je zadat vremenom i stanjem jedrilice i posade. The promjene oni su konstantni; U suprotnosti, lični rast je neopisiv . Svaki dan učite i poboljšanja kao osoba“.