Instagram upozorenje: omiljene fotografije s putovanja u redakciji

Obavijestite Instagram o omiljenim putnim fotografijama redakcije

Svi se sjećamo tog putovanja koje nas je zauvijek promijenilo, tog krajolika koji nas je ostavio bez daha, tog malog sela izgubljenog u planinama, tog ljeta na obalama Mediterana ili one zime u Alpima. I, naravno, svi imamo tu sliku uhvaćenu u sjećanju iu našim galerijama. Redakcija Condé Nast Travelera otkriva nam koja je njihova omiljena fotografija.

DAVID MORALEJO (DIREKTOR CONDÉ NAST TRAVELER: JEZERO BISCARROSSE

Za mene je putovanje gubljenje, ne traži ništa, odjednom sve nađe. To znači ova fotografija, snimljena tokom putovanja u Landes, jedno od onih putovanja koje se prave besciljno, bez žurbe, bez mapa; samo sa srećom. Riječ je o jezeru Biscarrosse u tihom zalasku sunca nakon jesenje oluje, a predstavlja i moju strast-opsesiju rijekama i jezerima kao (slatkim) alternativama uvijek tako fotogeničnom i hvalisavom moru.

ÁNGEL PEREA (ART DIREKTOR) : YELLOWSTONE

Kao obožavatelj Hanna-Barbere i Yoggi Beara, zakasnio sam na odlazak Nacionalni park Yellowstone . Bio sam veoma šokiran posjetivši njegovih 9.000 kvadratnih kilometara, svjestan da je to mjesto sa vulkanskom aktivnošću i osjećajući šta mi smo beznačajni pred prirodom.

ANDREA MORÁN (ŠEF PRODUKCIJE I GRAFIČKOG UREĐIVANJA) : LOS ALPES

Ova fotografija čini da se osjećam velikim i malim u isto vrijeme. Kada smo stigli u Zervreilasee, srce mi je poskočilo, bili smo usred švajcarskih Alpa i radili smo izveštaj sa Warisom Ahluvalijom za našu naslovnicu iz januara 2018., možda jedan od mojih najvažnijih trenutaka u Condé Nast Traveler-u i istovremeno Shvatila sam da moramo biti skromni i zahvalni i da je briga o svom okruženju i onima oko nas najvažnija stvar.

PAULA MÓVIL (DANAS GLAVA) : GVATEMALA

Sviđa mi se ova fotografija jer me podsjeća na djetinjstvo: snimio sam je ljetos u Gvatemali kada sam otišao u posjetu svojoj porodici. Ono što vidite je čokobanano (banana prekrivena čokoladom i orasima), moja omiljena grickalica i hir koji mi je oduzeo loše raspoloženje kao dijete (Mama je uvijek koristila slatkiše da me nasmiješi, to je početak moje "romance" sa hranom). Ovo mi je, naravno, kupila. Za to da ne izgubim carinu.

MARÍA SANZ (EDITORIAL TRAVELER.ES: HONTANGAS

Zašto je moja omiljena fotografija malog grada u Castilla y Leonu, umjesto fascinantnih plaža Krita, zadivljujuće svjetlosti Colliourea, prirode Madeire ili delicija koje su paradirali preda mnom ove godine? Jer Hontangas (Burgos), sa svojih nekoliko stotina stanovnika, To je mjesto za povlačenje da skupimo snagu i udahnemo svježi zrak kada ga beretka zagađenja velikih gradova ne olakšava.

To je ono mjesto gdje su odmori posvećeni (iznenađenju!) odmoru, a ne vraćanju na ekran našeg kompjutera iscrpljeniji nego inače nakon što smo morali precrtati sve stavke na listi neophodnih putnika. Hontangas je destinacija dobre, vrlo dobre hrane; i Orfidal u venu sa sposobnošću kako biste usporili i spavali satima najugodnije od drijemanja. To je, ukratko, grad u kojem su ljeta mog djetinjstva prolazila na dva točka mog bicikla; mesto na koje idem kad god mogu i nikad onoliko koliko bih želeo.

**MARÍA CASBAS (UREDNIŠTVO) : FIRA (SANTORINI) **

Moju omiljenu Instagram fotografiju snimio je moj dečko u Firi dok sam zurila u vulkansku kalderu okupanu Egejskim morem. Svaki put kada se vratim ovoj slici, istovremeno me obuzme osjećaj mira i vrtoglavice, prisjećajući se te litice, gdje kuće gledaju u prazninu gotovo okomito formirajući bijelu mrlju s plavim dodirima kao da je četka klizila po ostrvu.

CLARA LAGUNA (ŠEFICA MODE I LJEPOTE) : LOS ANGELES

Neki su me pokušavali uvjeriti da mi se Los Angeles neće svidjeti, pa sam uživao duplo više kada sam vidio da mi je grad tako zabavan. Ova slika hotela Ace u centru grada podsjeća me da je bolje otkriti stvari za sebe nego se zanositi onim što drugi govore , da su nam zvijezde (čak i one iz kina) na dohvat ruke i da se bogatstvo smiješi hrabrima!

LIDIA GONZÁLEZ (UREDNIŠTVO) : MADRID

Ne znam da li je to najbolja fotografija u mojoj galeriji, ali je jedna od najboljih uspomena. El Pardo je kvart u Madridu koji se nalazi usred planine, prava privilegija. Volim ići tamo kada želim da se isključim od saobraćaja, buke, gužve i svih onih stvari koje su tipične za veliki grad. Ponekad vozim bicikl, šetam uz rijeku dok gledam kako labudovi ostavljaju bdenje u vodi, ili jednostavno legnem u vrt i duboko udahnem.

21. maja me nebo iznenadilo jednim od najnevjerovatnijih zalazaka sunca ove godine. Svi koji me poznaju znaju da ja strastveno gledam kako sunce zalazi, to je moj zen trenutak u danu. Zato sam uhvatio trenutak da to podelim i pomislio: kako sam srećan. Ne postoji ništa kao da se okružite ljudima koji vas vole i da radite stvari koje vas uzbuđuju. A ako je proleće, zašto želim još?

JAVIER ZORI DEL AMO (SARADNIK) : NAPULJ

Mislim da će mi trebati dosta vremena da pronađem grad sa kojim se povežem na tako dubokom nivou kao što sam to učinio prošlog marta sa Napuljem. I to nije bilo zbog Maradone, zbog Sofije Loren, zbog njihove strasti prema kafićima ili njihovim pravim pizzama. Upravo zbog te želje da se budućnost locira na najneočekivanija mjesta, da se neke od njenih najvećih ljepota sakriju u stanici metroa (Toledo) kroz koju svakodnevno prolaze hiljade ljudi. Uostalom, bez umjetnosti nema grada.

IRENE CRESPO (SARADNICA) : BLACK ROCK CITY DESERT, NEVADA

Posljednji izlazak sunca mog prvog Burning Mana.Iz hrama, gdje se smiruje svo ludilo festivalskih noći. Bio je to kraj osam dana u kojima sam konačno naučio da se isključim, da zaboravim na stvarni svijet (mobilni, kompjuter, e-mail, rokovi...) . Sve može čekati. Stigao sam kao najskeptičniji u pogledu efekata sedmice provedene u pustinji, a vratio sam se uvjeren.

MARTA SADER (SARADNICA) : MALAGA

Moj Instagram profil ove godine ima fotografije sa svih strana: Maroka, Italije, Finske, Grčke, Danske... Pa ipak, čuvam fotografiju Malage u kojoj živim. Jedno je obično popodne na plaži, jedno od onih u septembru, kada su skoro svi turisti otišli kućama, a preostale su usamljene uvale da se posvete ničemu drugom osim da postoje. U kojoj se sunce proteže kao samo kod nas i, između ružičastih i narandžastih tonova, rasteže dan do nemogućih granica prije nego što ga nježno pretvori u noć.

Iñaki i ja smo bili tamo, pospani od tople vrućine kasnog ljeta, smijali se i igrali sa Cosmom i Mecha, našim psima. Nekoliko mjeseci kasnije, Mecha bi propustio jutro, da se nikada ne vrati.

SARA ANDRADE (SARADNICA): KADIZ

Povjetarac iz zaljeva Cádiz doseže ovaj balkon Zahara de la Sierra gdje možete vidjeti njegovo jezero i Algodonales u pozadini. Ovdje smo proveli posljednju noć putovanja da ponovo otkrijemo svoju i prošlost moje bake. Te noći, 11. avgusta, grad Zahara se obukao u bijelo i obasjao samo vatrom mnogih svijeća za oproštaj. Čarobno iskustvo!

Cádiz ima to, što uvijek ostavlja bez daha. Cádiz je povratak korijenima, to je šetnja njegovim Jerezom za kupnju kupona jer to tradicija nalaže . To je flamenko tablao i zvonjava potpetica koja ne prestaje, bijela ulica, skriveno dvorište i njegove beskrajne plaže; To je balkon prepun geranijuma, onih crvenih što tako jako niču da ne možeš izdržati.