Uvijek postoje razlozi za povratak u Rondu

Već nas je osvojio svojim arapskim korijenima i rimskom prošlošću , za njegovu planinsku dušu punu razbojničkih podviga i priča engleskih romantičara koji su mu, kao i mi danas, pali pred noge. ipak, Okrugli , Rilkeov grad iz snova, "visoko i duboko, zvučno” autora Huana Ramona Jimeneza , uspeva da pozdravi nove projekte u okviru sebe koji pokazuju da, ovaj grad Malage usidren između planina, ne govori samo u prošlom vremenu.

Jer Ronda se kladi na nova vremena i na obnavljanje sebe . Da dodam toj književnoj i strastvenoj slici vrhunski dodir što jasno daje do znanja da se vremena mijenjaju. A ona, bolje od ikoga, zna da pleše uz novi zvuk.

Okrugli

Ronda, Rilkeov grad snova.

SKUPAJMO: HAJDE DA PROŠETAMO

Svaka vrijedna posjeta Rondi, bez obzira koliko ste puta hodali, mora početi sa a hoda . Za jednu od onih ruta koja nas vodi da joj mjerimo puls, a ne da gledamo kartu; pustiti da nas sam grad vodi za ruku kroz svoje porijeklo. Izgubite se u njegovim kamenim ulicama: one koje se otvaraju iza starog zida, i one unutra.

Morat ćemo paziti na Tejo kako bismo oduzeli dah , pogledajte gore-dolje, prema vječnom horizontu i prema dubinama kanjona, onog kroz koji Guadalevin trči u slobodno vrijeme, dajući do znanja da je ovdje on glavni. Ugraviraćemo pečat Novi most na našim mrežnicama i na našim mobitelima: snimak pored velikog grba grada je obavezan.

i jednom našli smo ulicu La Bola ad mučnina, to našli smo se kako stojimo u La Taberni , usred Plaza del Socorro, da uzmem to planina crni kruh sa lignjama i aiolijem koji ima ukus slave, da mi nalazimo se izgubljeni od Alameda del Tajo i Jardines del Moro , ušao u Glavnu crkvu i arapske kupke... Onda će doći vrijeme za dalje istraživanje. I vidi, jer iza toga je sve što nam je potrebno da bismo bili srećni.

Novi okrugli most

Novi most, Ronda.

NAZAD U RONDU... DA SPAVATE NA ŠARMANTNIM MJESTIMA

Nema veće radosti nego osjećati se voljenim, zaštićenim i zbrinutim, a to se upravo događa u Hotel Cueva del Gato, 15 minuta od centra grada i to u jedinstvenom prirodnom okruženju: zato što ste imali sreće ustanite s pogledom na Cueva del Gato To nije nešto što se dešava svaki dan.

Iza projekta stoji Miguel Herrera , rođen u Algodonalesu iako usvojenjem iz Ronde. Preduzetni kuhar s nebrojenim brigama da je jasno da, da biste postigli ciljeve, prvo morate pokušati da ih ostvarite. Možda taj borbeni duh, strastven za ono što voli, potiče od njega: sa komplikovanom porodičnom prošlošću, bio je primoran da stvara sebe od malih nogu.

Sa hotelom Cueva del Gato želio je da ostvari svoj san o penzionisanju. samo sedam prostorija u kojima se savjesno brine o prirodi , nešto što ga izuzetno brine: ekološko, prirodno je ono što preovlađuje. Sa rustikalnim stilom poprskanim inovativnim detaljima —automatizirana prijava je uspjela—, glavna zgrada, obložena kamenom, također ima mali dnevni boravak-trpezariju i terasu na kojoj možete pustiti da sati prolaze.

Ali ovdje ono što zadivljuje, izvan same pećine, proglašene spomenikom prirode, jeste da bez napuštanja prostorija možemo kupajte se u miru uživajući u njegovom bazenu sa slanom vodom ili u šetnju ogromna organska bašta koju vodi mladi Mohamed Miguel mu je želio pružiti priliku nakon što je emigrirao iz Maroka kada je imao samo petnaest godina i bio sam: da mu ponudi obuku i zanat.

A upravo je Mohamedovo povrće zvijezde mnoga jela koja Kamal , s pričom vrlo sličnom onoj njegovog partnera, priprema se u kuhinji pod vodstvom kuhara. Naravno, ručkovi i večere u hotelu su uvijek po rezervaciji: kuhinja, tradicionalna u svojoj suštini, nastoji izbjeći otpad , zato se pravi samo ono što će se konzumirati.

Miguel, strastven prema svojoj profesiji, obučavao se na mjestima kao što su San Roque Hospitality School i Među ostalim njegovim projektima su Golimbreo —škola kuvanja za mlade na staranju i osobe sa invaliditetom—, kašiku —ketering sa prijedlozima koji oduševljavaju—, i L17 Rustična hrana, nešto kamioni za hranu vintage more molonasa I još uvijek imate vremena da nastavite pomagati onima kojima je to potrebno: tokom pritvora kreirali 850 menija besplatno svakog vikenda za vaše lokalne komšije. thumbs up

NAZAD NA RONDU... DA OBEZBEĐUJEM

Stanovnici Ronde pamte da je tradicija vina u Rondu došla prije dvije hiljade godina sa Feničanima, i da kada Ronda nije bila Ronda, već rimski Acinipo, široki vinogradi su obuhvatili njihovu zemlju.

Tako je bilo sve do dolaska filoksere u 20. stoljeće, ali je moguće da su ti enološki korijeni već ugrađeni u gene lokalnog stanovništva. Iz tog razloga, nekoliko godina i uprkos tome što je uglavnom nepoznata, tradicija je obnovljena: danas na njenoj teritoriji postoji 26 vinarija.

Bosonogi starci je jedan od njih. Jedno od onih malih skloništa raštrkanih po svemiru u kojima gotovo osjećate kako vrijeme staje. Veliki dio krivice snose njegovi vlasnici, Paco Retamero i Flavio Salesi, obojica arhitekti. Bilo je to 98. kada su se kladili na ovaj projekat: kupili su farmu sa starim trinitarskim samostanom iz 1550. godine i obnovili je.

Prijatan razgovor, sve teče bolje uz grickalice i čašu vina ispred, a to dobro znaju naši vodiči: na zasluzi imaju 5 crvenih i jednu bijelu —kladimo se na Justu i Rufinu, njihova dva dragulja—, napravljene od različitih sorti grožđa koje se uzgajaju na njihovoj zemlji, one koje se pružaju prema Hoya del Tajo ispod ogromnog balkona njihovih kancelarija postavljenih u samom samostanu.

Šetamo ruku pod ruku kroz kutke i rupe farme, gdje nas iznenađuju ista izvor vode nego ogromno drvo avokada pod kojima se organizuju kartice. Pored nas, uvek, Negris i Dimitris, deo — i samo deo — maskota vinarije.

Ali unutra stiže stendhalazo: slika koja sve očarava jeste stara kapela, sa freskama pronađenim iza zidova i krečenim stropovima , koja služi kao jazbina za dobru šaku buradi u kojima odležavaju vina. One koje gutljaj po gutljaj usrećuju naše živote. Kapela i farma se povremeno koriste i kao pozornica: muzika zvuči bolje u Barefoot Old.

Još jedna od vinarija Ronda sa posebnom esencijom je Melonera . Usidreni usred livade prepune stoletnih hrastova, u njoj štite svako svoje stablo, iskoristivši prednost da zasade vinograde samo na parcelama koje su između njih slobodne, što je dovelo do najneobičnijeg mozaika od povrća.

Njegovi moderni objekti i prelijepa istorija proizašli su iz sna koji su njegovi vlasnici namjeravali da ostvare 2003. godine: oporaviti autohtone sojeve koji su već izgubljeni u regiji . Informacije koje su im bile potrebne pronađene su na starim stranicama knjiga iz privatne biblioteke dvorca Perelada : napisao Simón de Rojas Clemente 1807. otkrili su da je Melonera jedna od njih.

Zatim su započeli intenzivan istraživački rad dug više od decenije koji je kulminirao apsolutnim uspjehom: pored još dva vina različitih sorti, danas proizvode Yo Solo, napravljen isključivo od ovog osebujnog grožđa . Njegova ljubičasta boja i, prije svega, vene, podsjećaju na minijaturne lubenice. Blago čuvano u visoravni Ronda.

VRATI SE NA RONDU... DA UMAČE HLEB

Univerzum tekućeg zlata takođe se razvija u planinama Ronda. I to zahvaljujući LA Organic Experience , ponuda naftnog turizma rođena 2016. godine iz LA Amarilla, ekološki maslinik površine 25 hektara nalazi se na zemlji predaka koju su u prošlosti kontrolisale časne sestre, a koja je sada u vlasništvu porodice Gómez de Baeza : zaslužni su za oživljavanje tradicije koja datira više od dva vijeka.

Nude vođene ture koje počinju čak i prije početka: ogromne fotografije svijeta nafte koje krase parking Ispunjavaju nas čudom.

Nešto dalje je poznato kao Staklenik, brod kamufliran okolinom zahvaljujući radu raznih španjolskih muralista, što je polazna tačka za putovanje vijugavim stazama koje nas vode do imanja. Projekat čiji dizajn pripada još jednoj važnoj ličnosti: Francuski arhitekta Philippe Starck.

Zahvaljujući njemu, prolaz kroz prostore je stalno nailazeći na umjetnost u obliku iznenađenja "Kakvo je to ogledalo usred polja?" A taj kružni bazen?—ali to također znači i posjetu organski vrt, plantaže sa do 25 različitih sorti maslina , i maslinici: oni oporavljeni od prošlosti, intenzivni i superintenzivni.

Takođe i dela onoga što će doći: ogroman i avangardni prostor koji je takođe dizajnirao Francuz koji u njemu će se nalaziti uljara, muzej ulja, izložbeni prostori i panoramski restoran.

Očekuje se da će inauguracija doći 2023. U međuvremenu, uvijek možete doživjeti ovo impresivno iskustvo koje se završava, naravno, odgovarajućom degustacijom: među uljima koje treba probati, ono koje je 2015. godine dobilo nagradu za najbolje organsko ulje na svijetu . Da poližeš prste.

POVRATAK U KRUG… DA SE STAVIM NA TEST

Jer neće se sve posvetiti kontemplativnom i požudnom životu: tijelo traži od nas da idemo i mi ćemo mu ga dati. I to će biti iz ruke Anđela, iz Sierra Adventure Round, mladić iz Ronde koji nam sprema iznenađenje.

Uz čizme i udobnu odjeću, navlačimo pojaseve i kacige i spremamo se da puštamo adrenalin: dvije via ferrate visoke 60 metara očekuju nas u samom Tajo de Ronda . Spuštamo se u dubinu klisure i započinjemo iskustvo koristeći neke od željeznih stepenica usidrenih u stijeni koja 1920-ih godina koristili su ih operateri hidroelektrane u području: počeli smo uspon.

Emocija nas tada uhvati nervi nas osvajaju, a vrtoglavica se može pojaviti. Ali izazovu možemo odgovoriti čim pogledamo oko sebe: jedinstvena slika Novog mosta, viđena iz najneobičnije perspektive , jače je.

Završite iskustvo malo prije zalaska sunca, kada su spomenici osvijetljeni i Ronda blista u svom svom sjaju, savršen je kao nagrada za trud. Mada, ono za čim zaista čeznemo, je da nam oda zasluženu gastro počast . I kako smo sretni: u Rondi je izazov vrlo lako postići.

pusti adrenalin

Pustite adrenalin!

NAZAD NA RONDU... DA UŽIVATE ZA STOLOM

Da bismo živeli u skladu sa proživljenim — iskustvima, emocijama i metrima! — već imamo dvije zvijezde Benedikta u Bardal , koji nas ohrabruju da nastavimo niz.

Malo je toga za reći — već smo o tome mnogo puta govorili u Condé Nast Traveler-u — o nevjerovatnoj revoluciji koju je kuhar preuzeo na sebe da podnese Rondi. Takođe je, naravno, progutati , ako je ono što tražimo da veče pamtimo zauvek ali se odlučujemo za nešto nižu kartu.

Tapas je takođe tradicija u ovim krajevima, i Las Castañuelas je dobro mjesto za potvrdu . Klasika preplavljuje svoj meni, a koliko volimo da koristimo uobičajene ukuse: pržene inćune i ćufte oni su bukvalno za umakanje kruha.

Iako ako govorimo o visinama, ne postoji ništa poput jednog od modernih uglova: the Panoramic Restaurant od hotela Catalonia Ronda , sa direktnim pogledom na Maestranzu, daje nam najbolji suši u regionu , ali i ukusna jela poput njeni neuporedivi kroketi, njeni rižoti ili njena trpeza payoya i merino kozjih sireva , oba iz Sierra de Grazalema. Kakva poslastica.

Za kraj, piće na terasi kojim se opraštamo od dana pod nebom Ronde. Koliko je istine u onome što je Rilke rekao: Čak imamo i zvijezde ovdje na dohvat ruke . zatvorimo oči: Počnimo da sanjamo...

[PRIJAVITE SE OVDJE na naš newsletter i primajte sve vijesti od Condé Nast Traveller-a #YoSoyTraveler]