Putnički izazov Joséa Manuela Miguela

Koji je savršen meni Jos Manuela Miguela

Koji je savršen meni za Joséa Manuela Miguela?

Danas se Traveler Challenge oblači. I to je taj (bubanj) naš današnji protagonista, Valensijanac Jose Manuel Miguel —dvije Michelinove zvjezdice u restoranima Il Vino i Goust, nakon što su prošli kroz kuhinje Le Bistrol i podmornica ; Upravo je nagrađen medaljom Vermeil de la Ville de Paris (ova medalja), za doprinos revitalizaciji gastronomije grada svjetlosti i (kako je lijepo) ambasador notre art de vivre .

José Manuel je prvi španski kuhar koji je nagrađen ovom medaljom; a upravo mu je Anne Higaldo, gradonačelnica Pariza (i Cadiza) poklonila zlato zajedno sa smeđim zvijerima francuske kuhinje kao npr. Pierre Cagnaire, Eric Frechon, Joël Robuchon ili Alain Ducasse . Bilo je lijepo podijeliti gastro vikend s njim, a usput ga staviti pred zid Traveler Challenge-a:

ARGENTIN 2006

Nikada neću zaboraviti svoje putovanje kroz Argentinu da vidim moju dobru prijateljicu i odličnu kuvaricu Luci bilo; koji me je natjerao da otkrijem gastronomiju i vina njegove zemlje, ali postojalo je jelo koje me je zaljubilo svojom jednostavnošću, okusom i teksturom: to je bilo matambre na žaru sa chimichurrijem To je jedno od onih jela kojih se i danas sjećam i koje me je neizmjerno obradovalo.Nikad nisam probala ovo parče junećeg mesa pored rebarca, tako mekano, uz tu marinadu koja je chimichurri. na bazi origana, peršuna, belog luka, sirćeta i ulja.

ITALIJA 2013

Putovati u Pijemont sa mojim šefom ** Enrikom Bernardom (najbolji sommelier na svijetu) ** usred sezone bijelog tartufa. Prvi put putujem u Italiju i odlazim u regiju poput Pijemonta sa veličanstvenim vinima iz različitih sorti Barolo ili Barbaresco ; Išli smo u posjet nekim Enricovim prijateljima proizvođačima, kao što su Gaja ili Pellissero, i osim što sam otkrio odlična vina, imala sam sreću da otkrijem pravu italijansku kuhinju i jedno od jela koje me je oduševilo je Battuta di fassone sa bijelim tartufom ... jednostavno zvjerski: tartar od govedine pasmine Pijemont, tzv Fason , malo začinjeno bijelim tartufom koji su dali eksplozija okusa u ustima popraćena dobrom čašom Barola . Savršeno uparivanje.

Pijemont će vas ostaviti bez teksta

FRANCUSKA 2014

Ručak u restoranu u kojem sam trenirao prije nekoliko godina Hotel Bristol u Parizu sa 3* Michelin zvjezdice, kuhinja Šef kuhinje Eric Frechon Već sam je poznavao, ali ona nije znala za novi prijedlog svog poslastičara Laurenta Jeanina, hranu? savršeno ali šta Nikada neću zaboraviti da su nam doneli desert ; pozvao Citron Givre , je lažni limun u kojem ćete pronaći sve arome limuna sa neverovatnom delikatesnošću i balansom. Najbolji desert u mom životu.

MEKSIKO 2000

Nemoguće je zaboraviti ovo putovanje, pošto sam prvi put prešao baru, Bio sam veoma mlad i već sam znao da želim da budem kuvar . Bilo je to putovanje užitka u kojem sam, osim što sam prvi put upoznao kulturu vaše zemlje, imao priliku probati **pravu meksičku kuhinju (u malim mjestima)** kojih sam bio potpuno nesvjestan.. .. kuhinja bogata žitaricama, začinima i mesom; kukuruz, pasulj, habanero i serano paprike , koji se može koristiti kao punjenje ili kao jela. Bio je to prvi put da sam probao potpuno drugačiju kuhinju od one na koju sam navikao, zbog čega sam se osjećao znatiželjnijim da saznam sve više i više širom svijeta.

Hotel Bristol u Parizu je teško zaboraviti

Hotel Bristol u Parizu: teško zaboraviti

HOLLAND 2005

Munjevito putovanje iz Pariza vozom za **Amsterdam sa dobrim prijateljem kuvarom (Iñaki)** koji je radio sa mnom, iskoristili smo dva dana odmora da napravimo brzi gastronomski izlet. Jelo koje mi je ostalo u glavi bile su haringe , to je bio prvi put u životu da sam ih probao; i bio sam iznenađen što su prodate na sred ulice kao da su hotdogovi...

ŠPANIJA 2016

Uz moju nedavnu posjetu Madrid Fusion , doživio sam jedno od najintenzivnijih i najuzbudljivijih gastronomskih iskustava, kako zbog prijedloga tako i zbog inscenacije. Govorim o Davidu Muñozu, njegovom restoranu raznolika i njegov meni „Madrid 80-ih“... zaista je neverovatno kako vas uspeva prevesti u najtradicionalniji Madrid koji je David shvatio. Bio je jedan koji me je zaista obilježio svojom snagom okusa, originalnošću i putovanjem u suštinu madridske kuhinje… Madrileño gulaš u 3 okretaja Crni iberijski odojak sa hobotnicom, melanosporumom gomolja i kimčijem , Madriz – Tokio… jednostavno brutalno.

Pratite @nothingimporta

*** Možda će vas zanimati i...**