Garačiko, ugao Tenerifa gde je vreme stalo

Bio je dan kada Garachico Nije imao izbora nego da se ponovo rodi iz njegovog pepela. A ovo, pojašnjavamo, mislimo to u najbukvalnijem smislu.

Proljeće je teklo 1706 a grad je doživio jedno od svojih najuzbudljivijih vremena: imao je najvažniju luku na cijelom ostrvu, putnički put na kojem su se zaustavljali oni brodovi koji su se usuđivali da pređu mora na egzotična i daleka odredišta. Recimo, Afrika ili Amerika.

Ali iznenada je zemlja eksplodirala. Vulkan Trevejo učinio svoje i u tren oka grad je spaljen, prekriven ogromnim plaštem lave koji učinio da je gotovo potpuno nestao.

Međutim, ako je sudbina nečemu naučila ovaj mali kutak Tenerifa - jer pazite, grad je pogodio oluje, požari, epidemije kuge pa čak i jedan kuga skakavaca kroz svoju istoriju - Da li je to, kada padneš, moraš se vratiti. I Garačiko, stručnjak za „preporod“, to je uradio.

Garačiko, ugao Tenerifa gde je vreme stalo

Da bismo to shvatili, ali i da bismo se osjećali u zajedništvu s tom virulentnošću kojom je priroda bila zadužena da ocrta grad tog jutra 1706. godine, ne oklijevamo: skočili smo glavom u njegovu obalu . Moraćemo negde da počnemo da ga istražujemo, zar ne?

U njemu, i pored toga što je ovaj mali kutak severno od Tenerifa ne ističe se po primanju velike mase turizma, lako je naići na nekoliko grupa kupača voljnih uživati u onome što je priroda dala enklavi: spektakularnim bazenima El Caleton.

A to je da je lava tog vulkana odlučila da se zasvira, konturira i na kraju učvrsti davanje hirovitih oblika do nekih fascinantnih prirodnih bazena koji sada, 300 godina kasnije, čine jednu od najvažnijih turističkih atrakcija u Garachicu. Pred njima, usred mora, impozantan Spomenik prirode Roque de Garachico : pravi simbol lokaliteta.

Spektakularna jezera El Caletóna

Ovdje se nećemo tucati okolo: kupanje je jedno od najvećih užitaka koje sebi možemo pružiti. Dakle, sa kupaćim kostimom na i pod zaštitom ostrvska mikroklima u čemu se uživa u ovim krajevima, skačemo, plivamo, penjemo se i vraćamo se skočiti u hladne vode Atlantika sve dok nam tijelo zasićenjem ne kaže "dovoljno". -Ahm... Da li se to možda može dogoditi?-.

Na stranu! Baš ovdje, okrenuti prema moru, Kralj Filip II naredio je izgradnju zamka tvrđave San Migel 1575. godine za odbranu od mogućih piratskih napada. Konstrukcija koja je uspjela da preživi, izdržavši sve vrste katastrofa.

Nekoliko metara dalje, od pakleni lukobran , radoznala skulptura japanskog umjetnika Kan Yasuda donosi inspiraciju u ovo područje dok povremeni tinejdžer postaje centar pažnje skačući u more, koji neustrašivi skakač na trampolinu sa vrha platforme.

Mala uvala crnog pijeska otvara se u krivini koja vodi do Emigrant's Viewpoint –koji, inače, pruža nevjerovatne poglede na Garachico- i postaje raj za one koji bježe od stijena.

Pogled iz zraka na Mirador del Emigrante

SLAVNA PROŠLOST

Iako su obalne, padine u Garachicu broje se na desetine. Ovdje je vrijeme da povučete zadnjicu i noge beskonačno spuštajući se i penjajući se strmim ulicama sa kaldrmisanim podovima koji nas mentalno teraju da se vratimo u davna vremena.

Jer to je najbolji način da uživate u Garachicu: šetajući, obilazeći svaki kutak bez žurbe . Osećajući život koji se odvija s druge strane zavesa koje se delikatno njišu na morskom povetarcu. Dopuštajući da nas zarazi mirni i tihi ritam kojim oni ovdje zauzimaju život.

Svuda oko nas tradicionalna arhitektura arhipelaga blista u svom svom sjaju. To su iste strukture i oblici koji bi se na kraju preselili na drugu stranu ogromnog okeana. One koje, kada idemo na turneju po Americi, opisujemo kao „ kolonijalni stil ”. Original, original, nalazi se u ovim krajevima.

Dvorac San Miguel

Sada te kuće robusne fasade i pastelne boje gdje su nekada živjele najbogatije porodice, pretvorene su u hotele, restorane i trgovine. Šta Kuća petog crvenog , na primjer, koji sa svojom vanjskom fasadom obojenom u tamni losos je Instagram meso. U 16. stoljeću bio je dom prvog markiza od Quinta Roja, kasnije konak za časne sestre franjevke, a danas seoski hotel.

Nešto slično se dogodilo i sa Kuća Pontes , osnivačka porodica Garachico, koja je također završila rehabilitacijom kao hotel. Ili sa Dvorska kuća grofova La Gomera , popularno nazvana Kamena kuća . Sagrađen između 16. i 17. stoljeća, bio je jedan od onih koji su najbolje odolijevali žestini vulkana, iako je dio morao biti i obnovljen.

Nalazi se u jednoj od onih zgrada šarmantnog izgleda koje ćete pronaći Gaspar House , odmah iza starog gradskog fudbalskog stadiona - danas javni parking - i idealno mjesto za početak degustacije šta se kuva u pećima Garachiquense.

I ovdje ne smijemo štedjeti: dolazite u Casa Gaspar da jedete bez oklijevanja . Dobar proizvod, bolje razrade, bogati tradicionalni recepti i odlična pažnja. Preporuke? Njihove punjene bebe lignje, pečeni na žaru i njihovi kroketi nešto su iz druge galaksije.

Desert – ili hir, nazovimo ga tako – uživamo u njemu Deda sladoledarnica , gdje prave domaći sladoled u raznim najiznenađujućim okusima. I da oduzimaju ples!

RELIGIJA IDE

Povijesno naslijeđe Garachiquense bogato je mnogim stvarima, ali crkve su najviše: Ima i do 20 različitih raštrkanih po ovoj maloj opštini.

Ostajemo sa Majka crkva Santa Ana , dragulj šesnaestog veka. Iako je nakon eksplozije vulkana morao biti praktično obnovljen, uspio je povratiti sjaj svojih početaka. Unutra, nekoliko stvari koje treba pogledati: slika Krist milosrđa , stigao iz Meksika, a krstionica, napravljena od mermera u 17. veku.

Tabla pored vrata crkve upozorava da su Numen Creative Shop i Studio dva koraka dalje, oaza u srcu istorijskog centra – i raj za ljubitelje kupovine. Ova mala radnja je male veličine: unutra ima mjesta za originalne proizvode koje su izradili isključivo umjetnici s otoka. Nakit, printovi, odeća, figure... Nemoguće je otići praznih ruku!

Zanimljiva skulptura japanskog umjetnika Kan Yasuda u Garachicu

Kafa može pasti, zašto ne, u samoj trg slobode . I tu se zaljubljujemo u otvoreni kiosk-piknik prostor koji upravlja prostorom. Sa svojim stolovima i stolicama raširenim na trgu, Ne možemo smisliti bolje mjesto za ispitivanje pulsa grada.

Ali moramo nastaviti istraživati, da vjersko naslijeđe Garačika ide daleko. I vrijeme je da stanemo pred bijelim zidovima Franjevački koncepcionistički samostan , dom klauzurnih časnih sestara od sredine 17. stoljeća. Iako je to bio drugi samostan, Dominik od Santo Dominga , jedini koji je uspeo da pobegne iz kandži tog pobesnelog vulkana: njegova prekrasna senf fasada i njenih sedam balkona ostali su kao u prošlosti , a danas se u njima nalaze starački dom, muzej savremene umjetnosti i općinsko gledalište.

Prije odlaska na počinak, još povijesti: one koja ostaje uprkos vremenu i pustošu prirode u zemlji Land Gate Park . Tamo, među bujnošću tropskog bilja i palmi koje kao da žele da nas progutaju, nalaze se mitska kamena vrata koja su simbolizovala ulaz u staru luku Garačiko u 16. veku.

Land Gate Park

ZEMALJSKI RAJ JE U GARACHICU

Da bismo ostali, odmičemo se malo od urbanog centra Garačika: seosko imanje Casamarilla u Los Silosu, čeka nas. I ovdje nalazimo paralelni univerzum u kojem osjećamo čvrstinu da smo se vratili prije mnogo godina: ovo imanje iz 19. veka je pravo čudo.

U to vrijeme bio je dom britanskog inženjera Mr Interian , koji je odatle vodio susednu fabriku šećera. danas, ukupno 7 soba , svaka uređena u svom stilu, dočekuje one koji traže oazu u svijetu. Naravno: svi zadržavaju svoje originalne zidove i strukturu.

Okružen ogromnim poljima banana, sa morem kao pozadinom, Spavanje u ovom raju mira tjera vas da svom snagom poželite da dani budu duži. Neka iskustvu nikad kraja. Nešto što je još više naglašeno dok se u jednoj od njegovih prostorija ispija ukusan čaj, - inače, sva obučena stilskim namještajem -, dok uživate u izvrsnom doručku u unutrašnjoj terasi, ili, zašto ne, uživajte u plivanju u bazenu.

Savršeno mjesto za potvrdu da, zaista, u ovom kutku Kanarskih ostrva, vreme je odavno stalo.