Dva na putu: putovanje kroz Siciliju za sedam dana

Nuria Val u vinogradima hotela N'orma

Nuria ispred vinograda hotela N'orma sa "totalnim izgledom" od Hermesa

"Istorija, ruševine i Mediteran", tako je u tri riječi Sicilija. Nuria Val (@frecklesnur) i Coke Bartrina (@cokebartrina) Pričaju nam o sedmici koju su proveli na turneji "udara najljepše čizme na svijetu".

DAN 1

Ni minut. Ne treba nam više od šezdeset sekundi da ostavimo torbe u hotelu i izađemo da jedemo palermo . Za češljanje od vrha do dna Corso Vittorio Emanuele , koja prelazi njen stari grad. Za cik-cak kroz njegove haotične male uličice, autentični uzorak zgrada različitih arhitektonskih stilova i stanja očuvanosti, te bučne pijace koje imaju mnogo arapskog naslijeđa.

Da podijelim ritam s nekim lokalcima koji kartaju van svojih radnji. Stižemo na Piazza San Domenico , u Vucciri naselje a, sa prekrasnom crkvom San Domenico, i, nekada naoružani kremastim Sladoled od pistacija – taj ukus koji Italijani obožavaju, a Sicilijanci još više – i stracciatella koju smo kupili u slastičarnici Lucchese, nastavili smo prema Giardino Garibaldi. To su geometrijski vrtovi u kojima stanovnici Palerma iz torbi vade najnoviji roman koji ih drži budnima u zoru kako bi, sa očima podignutim štapićima za jelo, čitali na jednoj od njegovih klupa, zagrljeni granama stoljeća -staro drveće.

Palermo bučno autentično savršeno

Palermo, bučan, autentičan, savršen

kada dodje noc, Palermo gubi svjetlo, ali nikad ritam . Neki dijelovi grada, kao što je Piazza Caracciolo Čak se i transformišu. Tokom dana postoji a tradicionalno tržište koji se popodne pretvara u užurbani štand s hranom. I to ne bilo koji, već najotmjeniji u gradu.

Kao i kod bacanja krljušti i peraja, dozvoljavaju vam da odaberete ribu koju najviše želite, jer je trenutno pripremaju da je pojedete baš tamo. decibela od prosjeka. Ali Palermo je glavni grad Sicilije . I niko nije rekao da je ovo ostrvo baš tiho.

Dekadentne fasade Palerma

DAN 2

Napuštamo Palermo u pravcu Tonnara di Scopello, uvala u kojoj se prije mnogo godina (ne toliko) lovila tuna tehnika zamke . Sada je to jedna od najprometnijih plaža Sicilija (posebno u sezoni), privatno vlasništvo na kojem, kao iu mnogim dijelovima Italije, plaćate ulaz za kupanje.

Odatle do Erice ima samo 35 kilometara; mnogo veoma tesnih krivina koje odaju, sad da, sad ne, neverovatni pogledi dok ne stignete do ovog srednjovekovnog grada, koji bukvalno visi sa planina Eryx, od kojih sve trapani bay.

Unutar tvrđave Erice sada postoji sve: restorani, prodavnice frazzate (tepisi od komada tkanine) i poslastičarnice (poput mitskog Maria Grammatico , čiji cannoli natjerati cijelu Siciliju da im čačka usnama), pored više od šezdeset crkava (uključujući i duomo) i normanskog zamka, Castello Di Venere.

Erice

Nuria Val u srednjovjekovnom selu Erice.

Njegova karaula je riblje oko odakle se vidi čitava panorama područja: trapani solane, grad San Vito Lo Capo i ostrva Egates. Te noći smo spavali u Hotel Baglio Soria Trapani , okružena mirom u vidu spektakularnih vinograda. To je najbolje mjesto za provesti dan uz nepogrešiv spoj: aperitiv i zalazak sunca sa planine. Odličan uvod u večeru koja se vraća klasici, sa svježom ribom i domaćim vinom, koje pristaje mjestu kao firentinska rukavica.

Scala dei Turchi

Plaža Scala dei Turchi

DAN 3

Ustali smo rano da idemo Scala dei Turchi , čije egzotično ime, poput naslova dječje priče, govori o turskim i arapskim gusarima i korzarima koji su dolazili ovdje da se sklone u olujnim danima, te o beskonačne stepenice koje vode do plaže.

Ali ima još petnaestak minuta do kraja. mesto fotografije : te dragocjene bijele kamene formacije poput ogromne planine talka, nekada tajna lokalnog stanovništva. 15 kilometara od njih je druga slika Sicilije, onaj koji nikada nije bio tajna, priručnik za istoriju umetnosti; onaj hramova Agrigento , najbolje očuvanih grčkih hramova na svijetu, a posebno onog u Concord (5. vek pre nove ere) da, kako god da se kaže, ne može poreći svoj pakt sa đavolom.

Odatle nastavljamo dalje Chiaramonte Gulfi , ostalo 'viseće' selo i zaštićena zidinama, manje od 20 kilometara od Raguse. Chiaramonte je poznat po svojoj gastronomiji u zemlji u kojoj je stol teži od religije (a to je žaljenje) i, prije svega, zbog maslinovog ulja, badema i proizvoda od svinjetine.

Núria Ragusa

Nuria Val u polju zlatnih bala slame u blizini Raguse.

DAN 4

Probudili smo se u Hotel N'orma , na imanju na periferiji Chiaramonte Gulfi, to sa samo nekoliko soba i vlastitom kaligrafijom prepisati savremeni luksuz . Istezanje tamo slijedi u n doručak koji priprema Andreina , njegov vlasnik: bruschetta sa narezanim jarko crvenim paradajzom, bijelim lukom, solju, biberom i malo zelenog maslinovog ulja začinjenog začinskim biljem zasađenim ispred kuhinje.

Onda idemo na Ragusa preko SP10 , najživopisnija ruta, koja stiže do ovog predznaka sicilijanskog baroka. Izgrađen na planini, izdaleka, Ragusa je gomila ružičastih i žutih kuća , plave kupole i narandžasti krovovi među zelenilom krošnji drveća.

Planirano je podijeljen na dva dijela, odvojena dolinom: uzvišenje, Ragusa Superiore, i onaj stari, Ragusa Ibla. U potonjem šetamo između sivih kamenih palata i baroknih fasada, strmih ulica koje dobro opravdavaju dolce za desert, neposlušnih piazza, chiesa i giardina i čitavih italijanskih porodica koje šetaju u kasnim popodnevnim satima.

Kao i svaki od njih, večeramo na otvorenom riba izbačena od pistacija (opet) sa notama ulične harmonike u pozadini. Šapućemo i brbljamo. Zašto? Zar nema dovoljno razloga?

Sicily guide week frecklesnur

DAN 5

Nikada to ne bismo hteli da uradimo, ali smo napustili Hotel N'orma uz jedinu utjehu da nastavljamo put oko otoka; ostrvo kojem se čini da nikad kraja i koje svaki dan uspijeva da iznenađuje.

sada to radimo unutra pravac za Marzamemi, jednostavno mjesto za odmor bez ničeg posebnog... koje ima apsolutno sve da bude posebno. Usput se zaustavljamo u nekoliko vinograda ispred ogromnog polja zlatnih bala slame. Vino i pšenica, vetar i igre, sunce i Sicilija: ovdje miriše na jesen i čisti Mediteran.

Marzamemi je ribarska luka koju kupaju Jonsko more sa šarenim čamcima i povijesnim pješačkim centrom. Videli smo beskrajne fotografije Piazza Regina Margherita i, naravno, maštao o motanju špageta do beskonačnosti terasa La Cialoma , na toj ogromnoj esplanadi s pogledom na more; sjedeći za svojim nebeskoplavim stolovima i stolicama, okruženi ribarskim kućama i trošnom crkvom... Sve je bilo baš onako kako smo to zamislili; ali sada je bilo stvarno.

Sicily guide week frecklesnur

Nakon espressa u jednom gutljaju, jednog od onih koji i dalje ostavljaju pjenu u šoljici kada završimo, nastavljamo prema Taormini. Da, Taormina, najturističkija destinacija na ostrvu, ona današnjih bogataša, ona od Elizabeth Taylor i Richard Burton pedesetih godina prošlog veka i u kojoj su Grci mnogo ranije izgradili najočuvanije pozorište i, naravno, mesto sa najlepšim pogledom na Etnu, vulkan od vulkana (barem u Evropi).

Gledajući sprijeda, u najvišem dijelu Taormine nalazi se naše sljedeće odredište: Hotel Villa Ducale , skriveno utočište u koje dolazak cestom može biti avantura sam po sebi. Osim ako je neko Sicilijanac i ima urođenu umjetnost da sve iza volana izgleda kao kruh **(ili pistacija?)** pojeden.

Masline u Chiaramonteu

Chiaramonte je poznat po svom maslinovom ulju (i stablima masline...)

6. DAN

Pogled na hotel poziva vas da otkrijete krajolik. Zato smo izašli u posjetu vinarija fischetti, at Etna suknje , koja proizvodi vina od stoljetne loze, od kojih se neka nazivaju narandžastim vinima.

Vina s Etne su vrlo posebna vina, koja se vrlo razlikuju od onih s ostatka otoka zbog orografije, sati dnevnog svjetla i razlika u temperaturi, koje mu daju karakterističan intenzitet. Da stignemo tamo prolazimo Castiglione di Sicilia , grad sjeverno od Etne sa jednom gornjom i donjom ulicom i lavirintom sporednih ulica.

Po povratku u Taorminu, hodamo niz – prikladno nazvane – stepenice Via Crucis i pregledavamo elegantne izloge na Corso Umberto I, Piazza IX de Aprile i Piazza del Duomo, prošetati do Hotel Villa Carlota , gdje su nas čekali sirevi i kobasice uz vina Cottanera, koja i sami uključuju pod imenom la “enologija vulkana”.

Manastir Terre Nere

Nuria se naginje s balkona Monaci delle Terre Nere, na obroncima Etne, u haljini Pinko

DAN 7

Doručkovali smo kao lokalni, uz dnevnu štampu i tipično mirnoću jesenje nedjelje; savršen ritam za šetnju botaničkom baštom Taormine i odlazak na jelo tischi toschi , osnovni restoran na Siciliji (sa, između ostalih delicija, najboljom caponata koju smo kušali na cijelom putovanju) .

Uz meka svjetla zalaska sunca radimo domaći i posjećujemo Drevno pozorište Taormine, koje vas i dalje ostavlja bez daha. Ali želimo više, pa se penjemo stepenicama uklesanim u samu stijenu do ruševina saracenskog zamka, Castello di Taormina, da ga vidimo iz ptičje perspektive. I ovdje osjetimo sve odjednom: povijest, ruševine i Mediteran, ovo je Sicilija u tri riječi, udarac najljepše čizme na svijetu.

*Ovaj izvještaj je objavljen u **broju 110 u Condé Nast Traveler Magazinu (oktobar)**. Pretplatite se na štampano izdanje (11 štampanih izdanja i digitalna verzija za 24,75 €, pozivom na 902 53 55 57 ili sa naše veb stranice) i uživajte u besplatnom pristupu digitalnoj verziji Condé Nast Traveler-a za iPad. Oktobarsko izdanje Condé Nast Traveler-a dostupno je u svojoj digitalnoj verziji za uživanje na željenom uređaju.

Kokain dvorac Taormina

Coca-Cola u zamku Taormina.