Vodeni put: šetnja za cijelu porodicu kroz Sierra de Guadarrama

The Vodeni put počinje u rezervoar La Jarosa, koji je izgrađen 1968. godine odbacivanje sela kovač iz Berrueca, Šta je nosio? depopulacija dva veka i čije kuće se vraćaju na površinu kada nivo vode padne. Brane istoimene rijeke u potpunosti Nacionalni park Guadarrama, i pretpostavimo najmanja močvara u Sierra de Madrid.

Krenuli smo na njegove obale da započnemo našu šetnju. Da bismo stigli tamo moramo krenuti putem za La Coruñu (AP-6) i ostaviti ga na izlazu 47 na M-614. Ovaj put će nas odvesti do našeg odredišta, nakon prolaska kroz periferiju grada Guadarrama i prijeći AP-6 ispod mosta.

Ići ćemo uz rub rezervoara dok ne stignemo do parkinga rekreacijske zone La Jarosa II (takođe poznat kao Cordoba). Malo prije ćemo vidjeti ostaci pustinje San Macario, od kojih je samo njegova kula ostala kao svjedok potopljenog sela.

Hermitage of San Macario.

Nakon što je auto parkiran, vraćamo se do ulaza na parking, gdje vidjet ćemo označeno nekoliko biciklističkih i planinarskih ruta sa prekretnicama i znacima objašnjenja. Spremni smo da prođemo kroz Ruta del Agua, vrlo jednostavna šetnja od oko 4 kilometra (5 u proširenoj verziji), kružnog oblika, bez ikakvih neravnina (osim male uzbrdice) i to će, ovisno o našem tempu, potrajati između jednog i dva sata in do (idealno za s djecom). Ako želimo nešto duže, imamo mogućnost izbora Put Srebrne šume (10 kilometara).

ruta je označeno plavim tačkama, koje ćemo uvek videti pored zelene i bele linije (koji pripadaju drugim rutama koje prolaze pored). Također ćemo vidjeti prekretnice (sa frazom "U potrazi za vodom" i nacrtana silueta dva planinara) u tačkama najveće sumnje to će nam reći u kom pravcu treba da idemo.

Počinje graničiti sa rezervoarom, s druge strane ograde. uskoro nateraće nas da skrenemo levo, gde ćemo morati spasiti mali potok skačući preko kamenja (pazimo da nam noge ne završe u vodi) i prijeđemo metalnu barijeru koja onemogućuje pristup vozilima.

Vodeni put.

U ovom trenutku ćemo imati dobar pogled na rezervoar, koju ćemo malo po malo ostaviti za sobom uđite u borove šume, uzbrdo. Pored tri vrste borova (resinero, salareño i divlji), vidjet ćemo na proplancima šikare ruže, majčine dušice, ruzmarina i crne metle. Duž obala brane također ima neki primjerak hrasta i jasena, dok ćemo duž rijeka naći paprati, vrijesak i kupine.

Usput ćemo također naići na čak šest postera sa objašnjenjima gde se broje zanimljivosti, priče i legende okoline. Saznat ćemo da močvara opskrbljuje gradove vodom Guadarrama, smetlište, San Lorenzo del Escorial i Alpedrete. To je i strateška tačka za snabdijevanje vatrogasnih jedinica. Ubrzo nakon pregovaranja uzbrdo, to ćemo vidjeti put se račva u dva smjera.

Desno bismo nastavili radeći kružnu rutu. Lijevo račvanje nam daje mogućnost da priđemo da vidimo U blizini Felipea II, na 370 metara. To je kameni zid koji obilježava granica lovno-rekreacijskog rezervata koju je sagradio monarh kasnog 16. veka pored manastira El Escorial. jednom viđeno, trebalo bi da se vratimo svojim koracima i nastavite sa odbačenom opcijom.

Zalazak sunca u Sierra de Guadarrama Madrid.

Zalazak sunca u Sierra de Guadarrama, Madrid.

Odatle ćemo početi da se spuštamo dok ne stignemo šumska staza koja nas vraća u La Jarosa II. U ovom rekreacijskom području ima raznih izletišta gdje možete napraviti piknik i provesti dan.

Tu je i bar na plaži, planinsko utočište, sa terasom i unutrašnjim salonom u kojem možete jesti (petak, subota i nedelja, tokom zimskih sati) ili popiti piće (uz ponudu tanjira za degustaciju kozica i dve male flaše za 10 evra).

mi, međutim, idemo do obale rezervoara (samo prođite kroz jednu od ribarskih kapija na ogradi) do pojedi naš sendvič sjedeći na kamenu onih koji se nalaze na njegovim livadama (zabranjeno kupanje, kampovanje i nautičke aktivnosti).

Sa pogled na vodu La Jarosa zadržan plijenom s lijeve strane, i planinski lanac Guadarrama na desnoj strani (sa krstom Doline palih koji se nazire na drugoj strani) opraštamo se od jutra