Ne možete putovati (i normalno je biti tužan zbog toga)

Žena gleda kroz prozor iz svoje kuće

Ne možete putovati, i normalno je biti tužan zbog toga: da biste se mogli suočiti s tim

„Dva dana nakon što je Izrael odlučio da zatvori svoje granice za zemlje pogođene koronavirusom, uključujući Španiju, on je sigurno otišao na put u Tel Aviv da provede nekoliko dana, na putovanju za novinare, da sazna kako se slavi jevrejski karneval. u svoja dva glavna grada.Očigledno su nam to rekli iz turističkog ureda sve je otkazano: izlet i proslava".

Tako počinje priča o Cristina Fernandez , putopisni novinar za programe kao što su Andaluces por el mundo i specijalizovane novine kao što je Traveller. Ovih zadnjih dana otkazali su još jednu, do Fuerteventura . Ali ono što joj je bilo najteže da asimiluje i odgodi je onaj koji je zakazala za prvi ponedeljak karantina, kada smo je kontaktirali.

„Upravo bih se trebao ukrcati Južna Afrika , gde bi proveo deset dana, od kojih su trojica putovala vozom sa prestižnom nacionalnom železničkom kompanijom. Bilo je to putovanje koje je ugovorio još od septembra prošle godine, za koje je već potvrdio i predao prijavu, a za koje je osjećao posebnu emociju. Odlučio sam da razgovaram sa avio-kompanijom i drugim kompanijama sa kojima sam zatvorio usluge predlažem da se to odloži kada sam video šta dolazi. Dva dana kasnije proglašeno je stanje uzbune”, prisjeća se on.

Garden Route prolazi kroz spektakularna mjesta u Južnoj Africi

Južna Afrika, nevjerovatna destinacija

Poput nje, ima mnogo onih koji su morali otkazati putovanja i odmore , ne zbog posla, već zbog puke strasti. I svaki čitalac Travelera zna da za sve nas kojima je ljubav prema putovanjima upisana u svoj DNK, ova okolnost može biti zaista tužna.

„Važno je to razumjeti sasvim je normalno da budemo razočarani ili frustrirani “, objašnjava za Traveler.es psiholog James Burque . „Treba nam vremena da ga asimilujemo, i tu dolazi do procesa gubitka ili prihvatanja, vrlo prirodnog mehanizma za oporavak od gubitka, u ovom slučaju, činjenice gubitka putovanja“, nastavlja on.

Dakle, prema Burqueu, žalovanje se ne doživljava samo zbog gubitka voljenih, već i zbog bilo kakvog ličnog gubitka, uključujući i gubitak na putu. Kako nam je sam rekao, ima ih nekoliko psihološke prednosti putovanja , pa je vjerovatno da bismo mnogo nade polagali u odmor, uključujući potrebu da doživimo isključenje iz uobičajene rutine i odmor.

REČNA METAFORA

"U mehanizmu tugovanja dolazi do niza negativnih emocija koje će zacijeliti tu ranu. Iz tog razloga je vrlo važno razumjeti da treba nam vremena da se izliječimo i osjetimo ovu zdravu bol u kojima se nalaze emocije poput ljutnje, razočaranja ili tuge“, kaže nam profesionalac.

Da bi objasnio proces, Burque koristi metaforu rijeke koja teče s planina u more. “Prvo što vidimo u ovoj rijeci je da vodi koja izlazi iz planina treba vremena da stigne do mora, tj. tuzi treba vremena : oporaviti se od gubitka nije nešto magično, i treba nam vremena da osjetimo bol i oplakujemo gubitak.

Metafora rijeke može nam pomoći da razumijemo proces tugovanja

„Onda vidimo da duel ima niz faza, ali, kao što reka ne ide pravolinijski, ne ide ni duel : faze se preklapaju, s vremena na vrijeme regresiraju, ali se definitivno kreću naprijed. Vidimo i da vodu ove rijeke čine negativne emocije (tuga, ljutnja, krivica, tjeskoba...), fundamentalne emocije u žalosti jer nam pomažu da se oporavimo i koja će se konačno uliti u more, u šta bi bilo more prihvatanja. Na neki način i slijedeći metaforu, voda rijeke bi bila suze koje lijemo kada plačemo za izgubljenim, jer plač je od neke koristi za ljudska bića, koristi se da nas oporavi i prihvati našu stvarnost”.

"Misija toliko boli i negativnih emocija (reč emocija dolazi od 'motion', što znači pokret) je da nas odvede niz ovu reku dok ne završi u moru prihvatanje kroz putovanje koje nije nimalo lako“, nastavlja on.

Iz tog razloga, Burque nam preporučuje, da se suočimo s ovom realnošću, pokušamo asimilirati objašnjeni mehanizam i „razumjeti svoj bol“. „Puno pomaže verbalizirati našu nelagodu i podijeliti je . Takođe može pomoći da se fokusiramo na druga područja našeg života (hobi, porodica, partner, posao...). Odatle morate poduzeti male korake i fokusirati se na nove ciljeve u kratkom, srednjem i dugom roku. Kada se osjećamo bolje, uvijek je dobro početi budite uzbuđeni zbog novog putovanja u budućnosti , mentalno ga gradimo, vizualizujemo, uživamo u tome... i malo-pomalo ćemo se oporaviti“, potvrđuje on.

FRUSTRACIJA I ZABRINUTA

Taj proces je već prošao Lorena G. Diaz , još jedan putopisni novinar sa člancima u glavnim novinama u zemlji, uključujući i ovu. „Moj život se sastoji od putovanja (posebno letenja), otkrivanja hotela, restorana i destinacija i pisanja o tome. Privilegovan, hajde !", račun.

U njegovom slučaju, otkazana putovanja uključivala su i destinacije koje su bile privlačne Singapuru, Australiji i Los Anđelesu . "Iskreno, u početku sam bila jako frustrirana, ali kako su dani prolazili, gledajući u kakvu situaciju dolazimo, moja osjećanja su se promijenila od one početne frustracije do olakšanja", objašnjava ona. "Istina je da mi mnogo nedostaju putovanja, a ponekad me obuzme briga: 'Šta sad? Ako ne putujem, ne radim?"

4. Singapur

Teško je odustati od putovanja u Singapur

Međutim, profesionalac potvrđuje da većinu vremena ostaje mirna. " Uradili smo pravu stvar, moramo biti odgovorni ", uvjerava on. "Pokušavam da prevaziđem ovaj zastoj razmišljanjem i radom na budućim putovanjima. Na kraju, ovo mora završiti jednog dana, nadam se prije nego kasnije, tako da sam već fokusiran na nove destinacije i mogućnosti. Takođe je tačno da primetna je kriza u sektoru , a svi akteri turističkog lanca vrijednosti su vrlo pesimistični, ali je potrebno ponovo ulagati da se točak opet okrene. Morate izgraditi povjerenje“, analizira on.

Cristina također osjeća čudnu mješavinu smirenosti i tjeskobe. „Za mene posao nije samo moj posao: to je moj život. A u isto vrijeme da prekinuti ova putovanja znači da ne mogu pisati odgovarajuće članke koje sam već zatvorio u različitim medijima za koje sarađujem (tj. , prihod koji ste imali i da će doći, da, ali kasnije), takođe znači prestani da radim ono što najviše volim, a to su putovanja . Odjednom osjetite da vam je sloboda ograničena, a nama je to nešto strano, jer ovakvu situaciju nikada nismo doživjeli“, detaljnije je.

„I ništa se ne dešava, jer će se pre ili kasnije sve vratiti na staro i putovanja će se nastaviti, ali kada se sve desi tako iznenada i ne očekujete, kada praktično pakujete kofer za odlazak i kalendar se pokvari za dvije sekunde, teško ga je shvatiti. Barem se meni tako dogodilo: frustrira me . U stvari, teško sam donio odluku da odgodim put u Južnu Afriku misleći da je to još uvijek jako pretjerano, ali sam postupio iz odgovornosti.

"Ovo je bilo prije samo četiri dana, a pogledajte sve što se dogodilo između. Odmah sam znao da sam učinio pravu stvar: biće vremena za putovanje i raditi kada se sve ovo desi. Sada je vrijeme da ostanete kod kuće i pišete i pričate mnoge druge priče koje se mogu ispričati o svijetu. Također možete putovati svijetom bez napuštanja kuće", kaže stručnjak." Neputovati je najdosljednija, najodgovornija i najpovoljnija stvar koja se trenutno može učiniti , a svjestan toga, ostalo se zaboravlja”.