Aitor i Koda ili kako putovati biciklom sa svojim psom

Bicikl i njegov pas, border koli po imenu Koda, je sve što je Aitoru potrebno da putuje na drugačiji način.

Bicikl i njegov pas, border koli po imenu Koda, sve su što Aitoru treba da putuje na drugačiji način.

Putničke avanture Aitora Rodriga, mladi Katalonac koji putuje biciklom zajedno sa svojim psom Kodom, Podsjećaju nas na važnost ponovnog povezivanja sa svojim korijenima, poštovanja prirode i učenja životnih lekcija. The cikloturizam, ne samo kao oblik putovanja, već i kao način života, omogućava vam da se osećate živim.

Mnogi od nas sanjaju da kroče na druge planete i osjećaju da su naša tijela oslobođena gravitacije: lebdeći i elegantni. Nastojimo da osvojimo svemir, pronađemo život izvan Zemlje i udaljimo se od samog zemaljskog stanja kako ne bismo osjetili težinu naših akcija na plavoj planeti.

Aitor je kupio svoj polovni bicikl i prilagodio ga tako da Koda može putovati u svojevrsnom nosaču.

Međutim, ovo 23-godišnjak iz Sant Andreu de la Barca (Barselona) Svojom fotografijom i svojim video zapisima na društvenim mrežama pokazuje nam važnost držanja nogu na zemlji i ponizan stav koji treba da zauzmemo pred takvim čudom: prirodom. Naš jedini pravi dom. Putujte na gotovo neistražena mjesta (da, još ih ima) u Španiji na svom biciklu i s kim smatra sina: Koda, Border Collie star samo dvije godine.

FOTOGRAFIJA KAO OTKRIĆE PREMA DIVLJIM RUTEVIMA

Aitor nikada nije gledao film Prema divljim putevima, ali je živa Španska verzija glavnog junaka koji napušta civilizirani svijet da bi ušao u netaknutu Aljasku kako bi se povezao s prirodom i otkrio smisao života. On je farbar za automobilsku kompaniju, ali mu je fotografija postala najveći hobi. „Sa 18 su mi dali prvi fotoaparat i tada sam otkrio svoju strast za putovanjima na nekonvencionalan način“, kaže mladi fotograf.

Aitor i Koda su zajedno obišli Španiju i deo Evrope živeći u svakojakim avanturama.

Njegova prva avantura se sastojala od tri dana u Pirinejima: autom, sa šatorima i na milost i nemilost improvizaciji. Uzbuđen, Aitor se prisjeća kako je počeo vrištati kada je otkrio jezero. „Ne mogu da objasnim šta sam osećao da sam tamo“, kaže on sa velikim osmehom. Bez sumnje, to iskustvo je obilježilo prije i poslije. Od tada, the vanlife To je bila njegova filozofija života i putovanja. Tako je počeo da traži nova iskustva, fotoaparat u ruci i zajedno sa svojom nerazdvojnom Kodom.

BIKEPAKOVANJE: NOVI NAČIN PUTOVANJA NA DVA TOČKA

Aitor je kupio svoj prvi bicikl sa kliznim točkovima, polovni, i prilagodio ga tako da Koda može udobno da putuje. “Bio sam veoma informisan. Svijet biciklizma za mene je bio nešto potpuno novo. također, Morao sam da treniram Kodu da se upoznam sa ovim transportom i putujte bezbedno sedeći u nekoj vrsti nosača. Koda voli da vozi bicikl i posmatra pejzaž, to je terapeutski za njega”, kaže Aitor sa još jednim širokim osmehom.

3. aprila ove iste godine, ovo novo i uzbudljivo 7-dnevna avantura od Vilanove i la Geltru (Barcelona) do delte Ebra (Taragona). “Bilo je to putovanje kroz unutrašnjost i prema unutrašnjosti. Vozio sam oko 40 kilometara dnevno pedalirajući, sa oko 70 kg težine između bicikla, Kode i torba. Morate biti jako fizički i mentalno jaki da biste napravili ovakvu vrstu putovanja”, objašnjava Aitor.

The biciklistički turizam – u doba neposrednosti i gde se transport shvata kao sredstvo, a ne kao cilj – drugačija je koncepcija putovanja. To je sinonim za slobodu i nezavisnost, gdje je 'pedaliranje' 'kušanje' svakog okreta točka. Ovako uranjanje, bez ikakvog drugog motora osim guranja nogu, usred prirode čini ih da ponovo otkriju izgubljeni osećaji našeg unutrašnjeg sveta , povezuju se sa okolinom i donose život u sadašnjost.

U bikepackingu nosite ono što možete nositi na leđima ili, u ovom slučaju, u torbama. Ovakvo putovanje podrazumijeva minimalističku, svjesnu, punu poštovanja i avanturističku filozofiju, gdje je improvizacija često najbolji plan.

Na svom posljednjem izletu, dnevno su prelazili 40 km od Vilanove i la Geltru do delte Ebra.

U svom posljednjem izletu putovali su sedam dana od Vilanove i la Geltru do delte Ebra, 40 km dnevno.

Međutim, u ovoj vrsti putovanja ima i takvih komplikovane trenutke . Tokom svoje biciklističke ekspedicije kroz unutrašnjost, Aitor potvrđuje da se “srušio”. “Jednog dana mi je bila prazna baterija i morao sam da guram bicikl na planinu da bih stigao do benzinske pumpe. Bio sam iscrpljen psihički i fizički a ispostavilo se da nije mogao doći do benzinske pumpe. Bilo je puno saobraćaja i čeonog vjetra. Nisam imao izbora nego da stopiram i nakon sat vremena bez ikone pomoći sam se srušio.

"Ponekad se morate vratiti da biste išli naprijed" komentariše fotograf. “Vratio sam svoj put niz planinu. Bio sam toliko srušen da sam čak zaboravio da popijem vodu. Ne znate kakav sam čudan osjećaj imao kada sam otišao da pijem iz flaše i nije pala ni kap. Također smo ostali bez hrane i morali smo se skloniti u napuštenu kuću kako bismo se zaštitili od kiše.”

Ponekad je najbolji saputnik na putovanju ili avanturi bliže nego što mislite.

Ali ovaj mladi avanturista, sa stotinama kilometara pređenih biciklom, Nije odustao od ovog lošeg iskustva, jer je “i ovo dio puta”. To je metafora za život. “To je izazov, oblik samousavršavanja. Sa roditeljima sam proputovao dosta svijeta, ali na konvencionalniji način. Sve se sastojalo od življenja u rezervi, sve planirano i računano vrijeme. Sjećam se da sam bio na Jamajci tri sata. Tamo sam osjetio da želim putovati na drugačiji način jer jedino tako osjećam da sam slobodan”.

VAŠA SLJEDEĆA AVANTURA: ŠPANIJA MOTOCIKLOM

„Želim da nastavim da jurim svoje snove i tražim nova iskustva. Putovanja mi daju život”, kaže Aitor, koji nikada neće prestati da pedalira, ali promijenit će (za ovo novo putovanje) bicikl za motocikl. 28. avgusta** će napustiti Montserrat kako bi obilazio Španiju na pet sedmica,** otkrio nova mjesta, uživao u putovanju i stavio još pribadača na mapu sa svojim najboljim prijateljem: Kodom. “Ideja mi je bila da idem po Španiji biciklom, ali imam samo pet sedmica odmora i nisam imao vremena. Palo mi je na pamet kupite polovni motocikl, što jeftiniji i prilagodite ga za putovanje sa Kodom”. Osim toga, brend za njih osmišljava nosač, kao da je to ruksak za dostavu, prilagođavajući ga potrebnim zahtjevima, poput ventilacije i oblika kopčanja na motociklu.

Izlazak sunca u francuskim Pirinejima sa svojim najboljim prijateljem. To je sloboda za Aitora i Kodu.

Aitor će svoju avanturu na motoru podijeliti sa Kodom kroz svoje fotografije i video zapise koje će objavljivati na društvenim mrežama. "Želim da prevezem ljude na naše putovanje kao da su sa nama, izbliza", objašnjava mladić. Njegov pogled da uhvati pejzaže, ljude i jedinstvene trenutke je vrlo ličan i originalan. Urođeni talenat.

Jasno je; Aitor ima avanturistički duh i Na svojoj koži ima istetoviranu Usred ničega. Voli da bude bez pokrića, usred prirode, sa svojim psom Kodom i kako je ispričao protagonist filma Ka divljim putevima: u potrazi za „radošću koju čovjek doživljava novim iskustvima, beskrajnim promjenjivim horizontom i uživanjem u novom sunčanom danu i drugačije”.