JW Marriott Panama: otkrivanje poticaja neočekivanog grada

Uzimanje destinacije, kulture ili čak zemlje zdravo za gotovo To bi nas navelo da propustimo blistavost neočekivanih mjesta, putovanja koja traže najbolje čuvanu tajnu svakog grada.

U tom smislu, to ne možemo sakriti JW Marriott Panama odaje počast šarmu kojim se gužva Panamski kanal i stari grad , između najzanimljivijih pogleda na horizont i gastronomije sa značenjem, između lokalnog impulsa i nepogrešive idiosinkrazije live panamac koji je nestrpljiv da podeli svoje kultne kvalitete sa ostatkom sveta.

Pridružite mi se u ovom otkriću jedne od najneodoljivijih kafa, u uzbudljivom letu zbog kojeg se osjećamo bliže kulinarskom duhu i autohtonim zajednicama Panama svi na brodu podcijenjen luksuz od strane JW , the brend koji je kreirao Bill Marriott u čast svog oca, John Willard Marriott.

Panam zgrade zalazak sunca

U Panamu smo stigli na vrhuncu sumraka.

Nakon raspršivanja onih oblaka koji na 12.000 metara visine postaju i delikatni i fascinantni, posljednje minute let of Santa Marta u Panamu Otkrili su široku lepezu brodova usidrenih u okeanu, isklesavši tako, a pored prepoznatljivog kanala koji ćemo kasnije posjetiti, prvu razglednicu latinoamerička zemlja.

Kakav je osjećaj stići u grad u kojem nikad nisi bio? Definitivno se osjeća drugačije, privlačno, autentično, privlači vas otkriti i najmanje koordinate . I mada obično planiramo naše putovanja iskrcati se na odredištu ranije kako bi iz njega izvukli maksimum, ovdje moram reći: kakav sjajan mudar potez sletjeti kada je zalazak sunca na vrhuncu.

Čak i dok sunce izmiče na milost i nemilost siluetama zgrada, gostoljubivi i nagli vrijeme paname se percipira trenutno, gotovo u isto vrijeme kada se radoznalosti pojavljuju na putu do hotel , te modernost infrastrukture sa kojom se suočava Stara Panama —prvi španski grad osnovan god Panama 1519. godine — tkajući prvi izgled kontrasta.

Recepcija JW Marriott Panama

U JW Marriott Panama toplina se cijeni.

Kuriozitet tog grada za koji nisam mislio da ga poznajem, ali koji je planirao da mi se otvori sa svojim skrivenim draguljima, definitivno se zaustavlja u privilegovanim Obala Punta Pacifica , gdje JW Marriott Panama Svoje goste dočekuje sa kolosalnim magnetizmom od septembra 2018.

Na mestu koje je deo Marriott International leži savršena pozadina topline, doma i istorije, ne zaboravljajući da je to enklava sa hipnotičkim pogledima u živoj i kulturnoj atmosferi, jer čim sam ušao u njen Sky Lobby , aukcija tihe umjetnosti koja se tamo odvijala osvojila me na nekoliko minuta.

Vrijeme koje mi je trebalo da se upoznam sa panoramskim liftom poslužilo je da čujem jezike sa svih kardinalnih tačaka, predstavljajući strastvene putnike uzbuđene da seciraju prijedloge koji cvjetaju u svakom kutku i pukotini Panama , za divljenje obali sa svoje infinity pool , odmorite se, pa čak i vjenčate u jednoj od deset prostorija za događaje.

Pogledi MASI JW Marriott Panama

Pogled sa 14. sprata JW Marriott Panama, gde se nalazi restoran MASI.

Prva noć u Panami , prva noć u a hotel što nas navodi na intenzivnu debatu između ostavljanja torbi i kupanja u kadi s čašom šampanjca u ruci (zapravo, sve sobe imaju kadu, kao i veliki i zavodljivi balkon) ili odlaska u MASI , it restoran koji se nalazi na 14. spratu.

Naravno želja da pojedem Panamu su na vrhuncu u četvrtak kasno, pa biramo kulinarskog ambasadora hobotnice, jastoga i sugestivan repertoar mesnih komada.

prstohvat istorija MASI dovoljno da krenemo na put do panamskog Atlantika, do tog trenutka koji je nesumnjivo značio prije i poslije u lajtmotivu restoran , a koji je zauzvrat oličen u a djelo Pascuala Rudasa zajedno sa svojim elegantnim interijerima.

MASI JW Marriott Panama

MASI nas tjera da podlegnemo cevičima i hobotnici.

“Kuvar je bio svjedok scene koja mu je ostala u sjećanju. Regija Guna Yala , kažu nam iz MASI . Tamo je ugledao čovjeka koji je nakon pecanja na plaži u svom kanuu imao hobotnicu, jastoga, škampe i druge morske proizvode (čamac također predstavljen u radu).

Dok je ribar naložio malu vatru, porodica je stalno spominjala 'masi masi'. I kuvar je, radoznao, shvatio da to znači hrana dulegaya (jezik guna). Tako je rođen koncept MASI koji slavi sklad između drveta, vatre i mora.

Kada kušaju njihove kreacije, nije iznenađujuće da su voljni da veličaju suštinu sajta. A octopus tiradito sa majonezom od crnih maslina, trompito čilijem i cilantrom; i tiradito od ribe dana na bazi bijele ribe sa papajom, misom (azijska pasta koja dodaje dašak začina) i leche de tigre.

MASI mesni tanjir JW Marriott Panama

Mesna jela također vrijedi posjetiti MASI.

Sada da, pravi protagonista se približava: ceviche 'razbijač dušeka' sastavljen od lignji, hobotnice, škampa, ribe sa tigrovim mlijekom i marakuja. Polako ga uživamo... dok je znamenitosti Paname prikazani su u svom svom sjaju.

Čime to popratiti? The mocktail 'Wagar ue mommor' (poljubac leptira na Guna jeziku) na bazi marakuje, limunovog soka, grenadina i sode, ili, ako se radije odlučite za koktel, alternativa 'Mjesečeva dolina' , poznatiji kao chiriqui, postaće neprikosnoveni saveznik.

Jedno od glavnih jela potvrđuje svoju gastronomsku panoramu mesa, koja ustupa mjesto iznutricama posluženim uz chimichurri Argentinski stil koji ne možete propustiti. čaša cabernet sauvignona i Petacones —tipično jelo od kondenzovanih kriški zelenog trputca — na kraju definiše nit vodilju kulinarskog susreta.

Novi dan u Panami pretvara se u izlazak sunca iz snova iz prostranih soba i balkona, od kojih neke imaju djelomičan pogled na more, a druge polovice sa zadivljujućim panoramskim pogledom koji može predvidjeti put koji nas čeka.

Početak obilaska sigurnosnih igala tog grada nas je do fascinantnog Panamski kanal . I nakon brzog obilaska njegovog muzeja, nalazimo se pred impozantnim djelom koje je bilo prilično izazovno dovršiti davne 1914. godine.

Dopustiti da se iznenadimo njegovim atributima ne bi bilo moguće bez vodiča, koji objašnjava da je Uprava kanala je u rukama Paname od 1999. godine —prije nego što su operacijom komandovale Sjedinjene Države—, da kanal radi kao lift za vodu silom gravitacije, s panamskim pilotima koji vode izazovan tranzit brodova kroz prevodnice sa minimalnom marginom od pola metra sa svake strane.

Brod Panamskog kanala

Brod koji prolazi fascinantnim Panamskim kanalom.

Rano ujutro imali smo priliku svjedočiti 1 od 35-40 dnevnih brodova koji prolaze kroz njega, gledajući kako voda klizi iz jedne kade u drugu kako bi sustigla nivo mora i plovila kroz kanal.

Opraštamo se od ovog inženjerskog podviga da se umiješamo u Panama Old Town . Ali prvo, neophodna pauza Sisu Coffee Studio , prostor obojen industrijskim minimalizmom koji je atraktivan za rad ili ćaskanje uz uživanje u ukusnoj kafi i rolat od cimeta.

Gdje da počnemo? The Herrera Square , mjesto susreta stari grad koji obilježava spomen na General Tomas Herrera (panamski heroj) kroz bronzanu statuu konjanika. Nastavljamo kroz katedralu Santa María La Antigua Metropolitan Basilica, tj Trg nezavisnosti , i the šetnja svodovima , dok je vrijeme zaslužno za uzvišenje još jedne zvjezdane razglednice.

Panama Old Town

Otkrivamo bitne stvari Starog grada Paname.

Nakon što smo istražili kolonijalnu arhitekturu i izgubili se među njenim radnjama, stigli smo do dugo očekivanog Muzej Mola . I pošto sigurno želite da znate šta je cool , hajdemo do toga: to su ručno rađene tkanine koje su dio odjeće žena Guna ljudi , pokrivajući mu grudi i leđa.

The besplatan ulaz u muzej raste kao mjerilo vrednovanjem rada iza a brojčanik od tkanine sa slojevitim preklopima , prepričavajući svoje porijeklo kroz pet soba, njegovu evoluciju od oslikavanja tijela do pretvaranja u tekstil, duhovnost zajednice i dizajn lavirinta koje su osmislili tako da se duhovi tamo izgube, i kulturu koja prevladava sa svojim korijenima.

A jednostavno cool za dvoslojne je potrebno 4-5 dana rada, za složene, sa druge strane, mesec dana. tip for kupi pravu molu ? Dizajn mora biti utjelovljen na leđima sa šavovima.

Otkrivamo Crkva Svetog Josipa , onaj u kojem se nalazi zlatni oltar , i ručali smo na jednom od mjesta koje je na vrhu liste jesti u Starom gradu: Fonda Šta je tamo . Iako se njegov meni često mijenja, imajte na umu miješani ceviche, ulov dana i kolosalne patacone. Naravno, budite oprezni sa svojim porcijama koje ćete podijeliti.

Opuštanje je osigurano po dolasku u JW Marriott Panama hvala tvojoj dvojici beskonačni bazeni koji vas pozivaju da kreirate fotografske trenutke (imaju i dva druga za djecu). Zalazak sunca označava svoju razliku odatle, ili od a krov sa panoramskim pogledom na 65. spratu koji je dio administracije kazina.

Ako nešto karakteriše 13. sprat bazena, onda je to njegov plavi restoran karipske idiosinkrazije, s nešto neformalnijim opcijama za ručak ili večeru. Iskopajte 15 , lobby bar koji je specijaliziran za koktele i žestoka pića, je naš izbor, s tapas menijem koji vrijedi podijeliti.

Bazen JW Marriott Panama

Beskonačni bazen sa pogledom na JW Marriott Panama.

Vafli ili jaja? Naginjem se vaflima Doručak na bazi švedskog stola u kojoj pleni široka gastronomska ponuda, dok gledam program 'Panama talent' MASI , izložbeni izlog koji se održava svake subote kako bi doprinio poduzetnicima i malim i srednjim preduzećima.

Vizualizirajte sliku koju ćete vidjeti u nastavku, jer SkyRide , kompanija od vožnje helikopterom , čarter letovi i zajednički letovi, trebao sam pola sata svog života pretvoriti u opsesiju za sve velike gradove koje ću posjetiti u budućnosti.

Izlazak u vrhunski upravljanom helikopteru bez vrata ima najbombastičnije poglede Panama , da posmatraju sa visine oba nove kao i stare brave of Panamski kanal , the Most Amerike, Panama Viejo , i naravno, JW Marriott . Definitivno nisam htela da izađem odatle...

Panoramski pogled JW Marriott Panama

Let helikopterom iznad Paname pruža najbolji pogled.

Ipak, morao sam to da uradim, i zaista mi je drago što jesam, jer Zaljubio sam se u Panamu u trenutku kada sam okusio njegov geisha coffee . The degustacija koju daje Manuel Alexander Barsallo in JW Marriott Panama Nije samo vizualno atraktivan, on je arhitekta osjećaja aroma za koji ljubitelj kafe Kupio bih kartu odmah.

Sertifikovani pekač i pržionica, Manuel je studirao na najboljem univerzitetu za kafu i u industriji je već 8 godina, pa se divite njegovom ogromnom znanju i upoznavanju sa dve tradicionalne poluegzotične kafe i anaerobna gejša , značilo je cijelo iskustvo osnivača Coffeetologist Coffee Company.

Prije degustacije, bilo je prvo vrijeme da se kalibrira nepce ispijanjem malih gutljaja jabučne kiseline, limunske kiseline, a zatim i otopine šećera. Zatim ste morali da sipate preostalu tečnost od tri komponente u čašu da pokušate ponovo. Rezultat? Okusi su mnogo izraženiji.

Tipica, prva kafa koju smo probali, je takođe prva sorta zasađena u Panami . “Prvotno je bio zasađen portobello , a neko je imao briljantnu ideju da to odnese Gap , do visoravni, the region za proizvodnju kafe u Panama “, kaže Manuel za Condé Nast Traveler.

Degustacija kafe JW Marriott

Degustacija koju je dao Manuel Alexander Barsallo u JW Marriott Panama.

I dalje dodaje: „Mi smo jedina zemlja koja proizvodi kafu od istoka prema zapadu, umjesto od sjevera prema jugu, što znači da se vjetrovi sa sjevera i vjetrovi s juga spajaju na planinski lanac, donoseći padavine sa sjevera. i jug., što rezultira a izuzetno hidratizirana kafa”.

„Osim toga, mi smo veoma uska država. I postoji samo pet zemalja (ali bez visine ovdje) koje dijele sljedeći atribut, a to je ono u Panama slana voda iz mora isparava stvarajući maglu oko proizvodnog područja, više opterećujući biljku i uzrokujući da proizvodi više šećera”. Toliko da se super slatko zrno dobija tako što se šećeri ne mogu spaliti.

Tehničke karakteristike su možda izvan našeg razumijevanja, ali anaerobna gejša iz države Finca Elida , jedna od najboljih kafa na svijetu sa ocjenom 92, ovjekovječena je kao ultimativni izgovor za putovanje (i povratak) u Panamu.

Iskustvo je kulminiralo koktelima iz Cesar Cedeno , zadužena za mixology od JW Marriott Panama . Njegova ometajuća priprema? Geisha ASD, Geisha Cáscara, Macallan 12 viski u tri bačve, grm jagode s timijanom, bijelim vermutom i magijom.

Pogled na bazen JW Marriott Panama

Pozdravljamo se sa Panamom iz infinity bazena...

Ova živahna iskustva definiraju se kao nesumnjivi bijeg unutar grada za lokalno stanovništvo i apsolutno otkriće koje kondenzira radost putovanja, fascinaciju okusa i auru nepoznatog za sve nas koji smo podlegli ritmu Panama.