Oda Atoči: put bez kofera i bez žurbe

Velika džungla Atoče

Možemo podijeliti mjesta u gradu na ona koja posjećujemo mirno i oni koji vidi u žurbi . U Madrid imali bismo nešto ovako: ** el Prado, smiri se ** ; T4, relativna navala; Gran Vía, spora žurba; Atocha, navala žurbe.

Ako uvek idemo na aerodrom sa periodom čekanja, dotrčali smo do stanice , poput likova u filmu koji se montiraju dok voz ide. Ovo, Atocha, to ne zaslužuje; ni stanica ni komšiluk.

Ovo je, dakle, čin olakšanje u predio Madrida gde uvek postoji neko sa poljupcem spreman i čeka nekog drugog, gde dolaziš rano ujutru i kasno uveče, tužan i srećan, sa nadom i bez nje. Dugujemo Atochi barem, izvinjenje što sam prošao bez zaustavljanja.

Atocha je više od Atocha . Ovo područje je samodovoljno i zaslužuje posjetu bez kofera i bez žurbe. U njemu ima mesta za spavanje, šetnju, jelo, kupovinu, nasleđe i neobičnosti. Pogledajmo neke od njih.

Upoznajte Atochu bez žurbe i kofera

The Atocha Station to je prva i posljednja stvar koju vide ljudi koji vozom stignu do Madrida. Prvi utisci su važni. Poslednji takođe. Nema šta da se zameri Atocha, jedna od najlepših stanica u Španiji.

Od tada stoji 1851 , kada je nastao kao pristanište za liniju Madrid-Aranhuez. Godine 1888. Albert od palate (arhitekt) i Henri de Saint-James (inženjer) izveo projekat nečega što bi bila punopravna stanica. Otvoren je 1892. godine kao Podnevna stanica , kao i svako ko je igrao monopol.

1992. stigao je AVE i morao je biti prilagođen prosperitetnoj Španiji. Moneo je bio zadužen za ovu rehabilitaciju koja je Atoči dala formu koju poznajemo; 2010. godine arhitekta ga je ponovo retuširao kako bi povećao kapacitet platformi i spojio dvije zgrade.

Trenutno je Atocha dio a arhitektonski i urbanistički makroprojekat najavljen prije godinu dana; ideja o novom Atochu, od čega Moneo će biti tehnički savjetnik, je da ne samo da nastavlja da se širi, već da se integriše u svoje četvrti i grad. Glavnoj fasadi od gvožđa, cigle, keramike i kamena biće vraćen značaj i biće otvoren novi trg.

Atocha Station

Posjetimo s vremenom područje u koje uvijek idemo bez njega

Budućnost je u redu, ali sadašnjost je lakša. Danas ima mnogo toga za vidjeti u ovoj oblasti, jednom od najraznovrsniji i nepredvidivi u gradu . Hajde da pokušamo da odemo na stanicu na dan kada ne moramo da stignemo na voz ili da idemo nekome na vreme.

Tamo nalazimo a tropska bašta što nas navodi da vjerujemo da smo u Džakarti. Bez obzira koliko puta idemo na AVE, uvijek ćemo voljeti ući i upoznati se te palme i ta tropska atmosfera . Ova vizija započinje putovanje i često je egzotičnija od odredišta.

Iskoristimo priliku da prošetamo među hiljadama biljaka (7ooo?) i više od toga 200 biljnih vrsta. Možemo tražiti kornjače koji su decenijama bili u ribnjaku, ali ih nećemo pronaći jer su 2018. prebačeni u centar za faunu José Peña u Navas del Rey. Tamo će im biti bolje nego u ribnjaku koji nije pripremljen za faunu, već za floru.

Izađimo iz zgrade i pogledajmo na sat: najveći je u gradu . Nastavimo hodati po stanici: dvije glave koje se mogu vidjeti na terminalu dolazaka su dvije skulpture Antonija Lopeza: "Dan i noć" i predstavljaju njihovu unuku , kada sam bila beba. uspavan i budan. Možemo je spojiti, nevidljivom niti, sa drugom sjajnom devojkom iz Madrida, skulpturom "Julija" od Kolumba. Grad sa devojkama je dobar grad.

Atocha sat je najveći u gradu

Atocha sat, najveći u gradu

Spavanje pored stanice je uvijek praktično i nije uvijek privlačno. ** Only You Atocha ** rođen je 2016. da bi raznio ovu ideju. To je jedan od najiznenađujućih hotela u Madridu; je postigao ono čemu mnogi hoteli teže, komuniciraju u svojim saopštenjima za javnost, ali ne postižu: budite društveni.

Predvorje funkcionira kao trg na kojem se miješaju gurmani (ovdje je instaliran Mama Framboise ), oni koji se prijavljuju, gosti koji ulaze i silaze, oni koji piju vino i čitaju časopise, oni koji jedu u **Globetrottersima ,** pa čak i oni koji žele da podšišaju bradu, jer postoji i berbernica . Sobe su moderne, za svu publiku i uvek udobne.

Zadnji sprat krije jedno od onih mjesta na koje možete odvesti nekoga ko misli da dobro poznaje Madrid. Tamo, u sedmi , je instaliran mali anđeo , jedan od najboljih vinskih i koktel barova u Madridu. The Angelita Madrid Sky Bar otvara se u 7 popodne i vrijedi vidjeti zalazak sunca jer su pogledi sa ovog mjesta neobični; izgleda ravnomerno da će se more pojaviti u pozadini.

Nedjeljom se održava branč, jedan od najkompletnijih u Madridu . Također ima pogled. U svakom slučaju, izađite na terasu i, ako nam bude hladno, pribjeći ćemo kariranim ćebadima koje nam nude. Ovo mjesto nas dovodi u kontakt sa Madridom na koji ne obraćamo uvijek pažnju.

Samo ti Atocha

Prekrasne stepenice Only You Atocha

U blizini hotela, preko puta ulice, nalazi se nekoliko zanimljivih mjesta. Jedan je Nacionalni muzej antropologije . Pripada onoj liniji muzeja koji imaju malo redova, a također i manje resursa nego što bi trebali. U svakom slučaju, imaju interes i volju da obavljaju svoju funkciju u gradu u kojem su veliki muzeji preplavljeni. Posjeta ovom muzeju, punom zanimljivih predmeta kao što su 'Extreme Giant' , otkriva nešto više o nama samima i našim bližnjima.

Još jedno mjesto koje vrijedi posjetiti je Panteon slavnih ljudi , zanimljiv primjer historicističke i pogrebne arhitekture. To je zgrada sa neovizantijskom atmosferom s kraja 19. vijeka koju je sagradio Fernando Arbós. Ima sahranjenih političara kao što su Cánovas del Castillo, Eduardo Dato, Mateo Sagasta ili Ríos Rosas . Inspirisana je grobljem sv Pisa Duomo , pa otuda i onaj zrak koji raskida sa estetikom prostora.

Panteon slavnih ljudi

Poznatiji je Padina Moyana , tako van mode i, stoga, uvijek u modi. Počnimo da šetamo njegovim najvišim dijelom, gdje se nalazi kip Pio Baroja , šetač u okolini. Trideset stalka za rabljene knjige tu je od 1925. godine i nalik su Madridu kao Guernica, koja je, inače, nekoliko koraka dalje, u Kraljica .

Uvijek je dobro stajati ispred 776 centimetara koje je Picasso naslikao kako bi osudio brutalnost rata. Potpuna posjeta Atoči uključuje ponovno gledanje u nju.

The Guernica . Muzej Nacionalnog umjetničkog centra Reina Sofija.

Gernika (Picaso). Muzej Nacionalnog umjetničkog centra Reina Sofija.

Kada smo to uradili, pređimo na prozaičnije zadatke:

Kupovinu ćemo obaviti u knjižari La Central, koja se nalazi na trgu gdje je 'maški potez' iz Lihtenštajna. Tamo možemo provesti dosta vremena u šetnji među knjigama o umjetnosti, dizajnu, eseju, ilustraciji, modi, narativu... Čak i ako ne kupimo, to će biti hranljiva šetnja.

Da se hranimo fiziološki idemo na NuBel . Ovaj restoran impozantnog izgleda nalazi se u dvorištu zgrade koju je projektovao Jean Nouvelle i ima dizajn enterijera od Paula Rosales.

Hrana iz različitih kultura služi se kao poziv za posetioce muzeja i kao znak za susedni kvart Lavapiés. U Nubelu možete jesti od a bibimbap do iberijskog mesa, prolazeći kroz tacos, bums ili gildas.

Upravo je promijenio svog kuhara, sada će to biti Manuel Berganza , iz Singapura i New Yorka, gdje je postigao Michelinovu zvijezdu sa baraž . U Nubelu možete doručkovati, ručati, branč i večerati. Možda je najpoželjnije otići noću zbog dekoracije, osvjetljenja i osjećaja postojanja, ne samo da jedete, već i živite u madridskom noćnom životu.

NuBel Terrace

Na izlazu, u bilo koje vrijeme, možemo ponovo pogledati stanicu, glavnu fasadu. Ako smo lucidni shvatit ćemo da nema vrata i da je dijagonala i utonula u odnosu na Trg Karla V

To je normalno: vozovi se niti penju uz brda niti skreću u krivine. Za ovakve detalje, tako neočekivane, i za mnogo više, U Atoču vrijedi doći mirno i bez vlakova.