Los Barruecos: priroda i avangardna umjetnost

Priroda i avangardna umjetnost

Lagune, autohtona fauna, arheološki ostaci i, općenito, dobro mjesto za ljubitelji prirode koji je u suprotnosti sa futurističkim skulpturama a la Mad Max i konceptualnim muzejom Wolf Vostell . Ako ovome dodamo da su tamo snimane neke od scena iz nove sezone Igre prijestolja, više nemamo izgovor da ne odemo.

Dobro mjesto za ljubitelje prirode

Da biste došli automobilom iz grada Cáceres, samo idite N-521 i idite pravo do grada Malpartida de Cáceres. Kada smo tamo, prelazimo centar grada prateći indikacije i uskoro će zelenilo i granitno kamenje pokazati da smo stigli. Udaljen je 16 kilometara, ali kontinuirani kružni tokovi i ograničenja brzine će nam odužiti oko 25 minuta. Biciklom bi staza bila praktički ista i trajala bi tri četvrt sata, tako da je i više nego pristupačna ruta ako više volimo pedalirati.

Postoji nekoliko parkirališta u cijelom Los Barruecosu. Izabrali smo da parkiramo u onom koji je uređen pored Interpretacijski centar , što ćemo kasnije pogledati. Najprije idemo stazom koja izlazi kada smo ušli lijevo prema muzeju. Čim smo prešli ogradu postavljenu za stoku, naletjeli smo na desetak magaraca, zaklonjenih od sunca na za to pripremljenoj kapiji. Mora da su navikli da ih posjetitelji hrane, jer je više nego vjerovatno da će neko od njih krenuti za nama da vidi da li im nešto pada u usta.

Oni će vam dobrodošlicu

Nakon što pređemo preko arheoloških ostataka stare vunene praonice, odmah ćemo vidjeti kapije Muzej Vostell Malpartida , koji se otvara svaki dan ujutro i popodne osim nedjeljom (koja se zatvara u 14:30) i ponedjeljkom (koja se zatvara cijeli dan). Osnovao ga je 1976. godine Wolf Vostell, osebujni nemački umetnik sa sedištem u Extremaduri koji je uspeo da Malpartidu stavi na mapu zahvaljujući svom revolucionarnom i avangardnom stilu, i posjetiteljima nudi tri zbirke savremene umjetnosti: Kolekcija Wolf i Mercedes Vostell, kolekcija Fluxus-Gino Di Maggio Gift i kolekcija konceptualnih umjetnika.

Na granici sa ograđenim prostorom muzeja naći ćemo kafeteriju pozadi, gdje moramo smo ranije rezervisali ako želimo da uzmemo u obzir njegov ukusan meni za jednim od stolova u njegovoj maloj dnevnoj sobi. U suprotnom, moraćemo da se zadovoljimo pićem na njegovoj terasi, iako se divimo kipu Vostell. Zašto je proces između Pilata i Isusa trajao samo dva minuta?, sa aspektom nemogućim kao što je njegov naslov: toranj stvoren od ostataka automobila i aviona i dovršen sa nekoliko rodnih gnijezda.

Los Barruecos priroda i avangardna umjetnost

Zašto je proces između Pilata i Isusa trajao samo dva minuta?

Nazad u perionicu, vidjet ćemo To je brana koja zadržava Charca del Barrueco de Abajo, u čijim vodama živi čuveni linjak s, riba koju traže ribari i uobičajena je u lokalnoj kuhinji.

Odatle, kao i sa bilo koje tačke u stvarnosti, možemo krenuti našom određenom rutom kroz područje, a to je ljepota ove stranice je u tome da se izgubite i dozvolite da vas zanese instinkt . Neće biti teško pronaći Charca del Barrueco de Arriba, praistorijsko nalazište Peñas del Tesoro ili druge dvije 'ekološke' statue koji je Vostell integrirao između stijena: V.O.A.E.X. Putovanje (H) ormigona kroz Alta Extremaduru (1976.), kojim je započela djelatnost Muzeja; i The Thirsty Dead Man (1978). Svima dominiraju gnijezda roda, ponosno smještena na izduženim motkama postavljenim za ovu namjenu, i ogromno granitno kamenje, toliko cijenjeno od ljubitelja boldera, vrste penjanja, da svako ko svoju strunjaču odnese u leđa.

'V.O.A.E.X. Putovanje (H) ormigona kroz Alta Extremadura'

Vraćamo se do auta koji imamo Centar za interpretaciju Los Barruecos koji je, pak, podijeljen u tri zgrade: Centar za prijem posjetitelja-Centro de la Cigüeña , bijela zgrada pored parkinga, specijalizirana za dotičnu pticu; Centar za interpretaciju spomenika prirode , gdje se kroz makete, panoe, interaktivne vitrine i reprodukcije prikazuje porijeklo stenskih formacija koje čine pejzaž područja; i Centar za tumačenje voda , otvoren u starom mlinu, gdje je izložena vlastita mehanizacija instalacije zajedno sa izložbom o upotrebi i potrebama tečnog elementa. Naći ćemo i ugodan natkriveni prostor za piknik gdje možemo pojesti sendvič i lijepu šetnju kroz njegovu malu botaničku baštu. Sve na obalama male lagune Arroyo del Tocón Nalazi se pored starog mlina (La charca del molinillo), gdje možemo koristiti i njegovu opservatoriju za ptice.

Ovo jedinstveno mjesto bilo je jedno od onih odabranih za snimanje sedme sezone Igre prijestolja. Proizvodnja je osnovala svoju bazu poslovanja prošlog novembra u glavnom gradu Cáceresa i, odatle su se preselili nekoliko dana u grad Trujillo i Los Barruecos, gdje ako obratimo pažnju na glasine, na glumce koji su se mogli vidjeti (Nikolaj Coster-Waldau -Jaime 'Matarreyes' Lannister- i Jerome Flynn -Bronn-) i vrstu scena (sa stotinama statista, konja i kočija) , izgleda da će se voditi brutalna bitka između Dothrakija, Neokaljanog i Lannistera. Morat ćemo biti pažljivi prema novim poglavljima i, u međuvremenu, uživati u lijepom danu u ovom nevjerovatnom kompendiju prirode i modernosti.

Pratite @ketchupcasanas

Los Barruecos priroda i avangardna umjetnost

Roda, vlasnik i dama mjesta