Najbolja Bogota, Yasmín Sabet (tvorac Mola Sasa)

Yasmin Sabet rođena je u Sjedinjenim Državama, Majka Kolumbijka i otac Egipćanin. „Živeo sam u Bogoti, Kolumbija, do svoje dvanaeste godine, a onda sam otišao da studiram u inostranstvu u Evropi, pa u Sjedinjenim Državama, pa opet u Evropi... povratak Bogota prije skoro devet godina kaže nam kreatorka firme Mola Saša, projekta koji ona definiše kao "neočekivan" i koji se sastoji od odjevnih predmeta, dodataka, pa čak i dekorativnih elemenata.

“To je bilo kao rezultat razgovora sa prijateljem nakon što smo otišli u prolaz Rivas kupiti Kune tkanine koje koristimo za naše torbe i dizajn”. Brend, sa svojom aurom egzotike i pozitivne energije, organski raste, predstavljajući suradnje s ličnostima poput Marine Testino i osvajajući totemski stubovi moda poput Margherite Missoni ili Iris Apfel, koji su nosili svoje torbe.

"Zapravo, nisam ni zamišljao da će to potrajati. To je projekat sa jakom estetikom, ali i sa važna društvena odgovornost i poštovanje životne sredine korištenjem obnovljivih i biorazgradivih prirodnih vlakana”, ističe Kolumbijka kojoj je bez sumnje dala činjenica da je odrasla okružena etničkim bogatstvom Kolumbije. posebna osjetljivost za poboljšanje zaboravljenih tehnika predaka.

Među njegovim najprodavanijima su već spomenute Kune torbe, sa kultni tekstil ručno šivan od strane autohtone Gune Dule. „Sada mi se jako sviđa 'mikro' model, koji je najmanji i najsvestraniji. Narukvice se također jako dobro prodaju jer se mogu nositi više odjednom i jako su šarene. Pribor i podmetači zanatlija iz Cerinza, Boyaca, bili su hit; imaju posebno rukovanje bojom koja nam se jako dopala”, kaže nam Yasmin.

Yasmin Sabet tvorac Mola Sasa.

Yasmin Sabet, kreatorka Mola Sasa.

I dodaje: „Volim to da mislim naše kreacije su za svakoga; da ih neki vole jer žele da nose drugačiji aksesoar, da nas prate zbog estetike brenda i zbog posla koji radimo ili da smo mnogima inspiracija i referenca”. Njihovi dizajni su živahni, sofisticirani i odvažni, za moderne i zabavne žene koje ne vode trendove.

Mola Saša direktno sarađuje sa zanatske zajednice iz Kolumbije, uglavnom autohtoni. Ono što je počelo prije nešto više od pet godina kao ekskluzivna suradnja sa zajednicom Guna Dule njegova drevna tehnika ručno šivenih aplikacija, je evoluirao u integralno djelo, u kojem danas učestvuje šest različitih lokalnih zajednica. Danas Mola Saša pruža održivo zapošljavanje za ne manje od 120 žena zanatlija iz Kolumbije.

Lajtmotiv? Da bude čista spoznaja toga postoji život izvan globalizirane mode i pružajući potrošaču taj (divan) osjećaj otkrića, sa odjecima putovanja u svijet pradjedovskih zajednica, njihovih krajeva, običaja, kultura.

Mola Saša sarađuje sa zajednicom Guna Dule.

ŠETNJA 'VAŠIM' BOGOTOM

Prolaz Rivas To je jedno od Yasminih omiljenih mesta u Bogoti (Kolumbija): „Tamo dobijam mnogo inspiracije za Mola Sašu. TO JE buvljak u popularnom dijelu grada gdje prodaju sve vrste rukotvorina i sitnica koju volim Odatle obično hodam do Plaza de Bolívar."

„Svjećnice To je još jedno od mojih omiljenih mjesta – nastavlja Yasmin –, to je kvart starog grada i čini mi se kao da šetate kolonijalni grad usred velikog grada. A ako pogledate na istok možete vidjeti visoke i impresivne planine i Bogorodice od Monserata . Volim da se gubim na njegovim ulicama i hodam bez pravca”.

„Odatle volim da prošetam do Muzeja zlata, to je jedan od mojih muzeja u gradu koje moram posjetiti. Šetnja je kroz popularni shopping centar, uvijek slikovit i pun zabavnih popularnih trgovina i Nikada se ne umorim od gledanja svih dragocenih pretkolumbovskih zlatnika koje nas uče o bogatstvu domorodačkih kultura koje su ovdje živjele”.

Candelaria

La Candelaria, Bogota, Kolumbija.

Još jedno od njegovih kultnih mjesta je Prudencia – „restoran veoma autentično i lepo u La Candelariji jedu ukusno" – a da kupe poklone, uvijek odlaze u Artesanías de Colombia, koji je, osim toga, upravo otvoren novu radnju. „Nikad mi ne ponestaje ideja pokloniti ili reference na zanatske tehnike”.

Njegovo najnovije otkriće? “Café Bar Universal, volim njegovu atmosferu i hranu koja se miješa tipični kolumbijski sastojci inspirisan različitim kulinarskim kulturama. Imaju moj omiljeni desert (Lulo Marinado) i najbolje koktele, i Subotom je živa muzika.

Nije iznenađujuće što se Yasmin deklarira kao profesionalni putnik: “Volim improvizirati i stručnjak sam za kupovinu avionskih karata u zadnji čas, čak i ako već imate hotel i destinaciju ili gotovo sve organizirano. Nije uvijek idealno jer cijene obično rastu u posljednjem trenutku, ali Ne mogu si pomoći. Volim da putujem lagano: prijateljica me naučila da spakujem puno haljina, što je praktično jer zauzimaju manje prostora i pack outfits cijelih brojeva da minimiziram ono što nosim.”

Među njegovim omiljenim destinacijama je Kairo: „Osećam svoje korene tamo i volim da je tako grad koji nikad ne spava, njegov haos i koliko je sve to autentično. Kad god smo išli u posjetu porodici, volio sam ići kod kuće Khan El Khalili, čaršiju, sa mojim ocem i stričevima. To je bio jedan od mojih omiljenih planova i kupovao sam razne stvari. Onda volim da idem u radnju Shahira Mehrez, koja ima starinske ili po narudžbine galabeje (tipične egipatske haljine) i dragocjeni Al-Fayoum vez koju sprovodi ženska zadruga.

Yasmin Sabet i njena porodica u pustinji Atacama

Yasmin Sabet i njena porodica u pustinji Atacama.

Majorka (posebno Deiá i Valldemossa) Ja sam strastven za, Proveo sam mnoga zabavna ljeta tamo dok sam bio na fakultetu, sa jednim od mojih prijatelja iz škole koji je iz Valldemosse i vežu me sjajne uspomene, Voleo bih da sve to ponovo proživim!”

Kartagena i Baru jesu, kaže nam, druge dobre opcije za avanturiste: „Cartagena je prekrasan grad, sa svojim kolonijalnim kućama i tajnim terasama i jedinstvenu energiju. U Baruu se nalazi kuća na plaži moje porodice, u kojoj sam proveo veoma srećno djetinjstvo sa bakom i djedom i rođacima. To je magično mjesto gdje zaista uspijevam da se isključim. Mogao sam i hiljadu puta da odem u Maroko i Italiju i da se ne umorim”.

Na kraju, on nas savjetuje da istražimo Gvatemalu i Meksiko: „Gvatemala, zbog svojih mističnih planina i nevjerovatnih jezera, i Tikal je jedinstveno mjesto kao sa druge planete. Meksiko jer gdje god da idete je drugačije, nikad se ne umorite od istraživanja. posebno, Volim Oaksaku i Meksiko Siti”.

Yasmin Sabet lična fotografija u Baruu

Yasminina lična fotografija snimljena u Baruu.

OD KREVETA DO KREVETA ŠIROM SVIJETA

A šta je sa hotelima? Tražimo od Yasmin da se istakne tvojih pet favorita sa celog sveta a ovo je njegova dragocjena lista:

Pustinja Awasi Atacama, Chili. “Prije nekoliko godina napravili smo ovo divno putovanje kao porodica i Ponovio bih to milion puta. Hotel je prelep i tada je imao samo dvanaest veoma prostranih i udobnih soba (apartmana). Dekoracija je idealna i vrlo prikladna za mjesto – mislim da sam napravio hiljadu fotografija – i u restoranu jedete zaista ukusno. Bar ima najbolji pisco sours, a večeri provodimo ćaskajući uz lomaču, prisjećajući se šetnji prethodnog dana. Svaka soba ima svog vodiča sa 4x4 vozilom i po dolasku sa našim vodičima osmišljavamo pet dana boravka. Svako mjesto koje smo posjetili bilo je nevjerovatnije, drugačije i impresivnije od prethodnog.”

Casa Oaxaca Boutique Hotel, Oaxaca, Meksiko . “Ovo je bilo jedno od mojih omiljenih putovanja. Oaxaca je mali kolonijalni grad iu njegovoj okolini se nalaze ruševine Mitle i Monte Albana kao i drvo Tule. Ima mnogo toga da se uradi i vidi (i puno meskala za piće). Hotel je mali, a sobe su svježe i prostrane, sa visokim stropovima. Vrlo je dobro lociran i ima zaista ukusan restoran (plus još jedan veći u gradu)”

Hotel The Islands, Baru, Kolumbija. "TO JE jedan od najljepših hotela koje sam vidio, zbog poštovanja prema prirodi. Sastoji se od bungalova na pilotima sagrađenih među autohtonom šumom i s mora kao da se gube među bujnom prirodom. Svaki bungalov ima svoj mali bazen a na plaži postoje aktivnosti za sve uzraste. Restoran služi tipičnu hranu sa karipske obale Kolumbije. Budući da je vrlo blizu Kartagene (40 minuta brodom ili jedan sat autom) jeste savršen bijeg nakon nekoliko užurbanih noći u Kartaheni”.

Savanna Orinoquia Lodge, Casanare, Kolumbija. “Nijedno putovanje u Kolumbiju nije potpuno bez male avanture. Iako nisam posjetio ovaj hotel, sanjam o tome. Istočne ravnice su jedno od najmagičnijih mjesta koje naša zemlja ima a njegova raznolikost u fauni i flori čini dane pune istraživanja; to je, u stvari, jedno od mesta koje sam preferirao Humboldt . Ima spa centar i ukusan restoran. Do njega se može doći avionom ili je udaljeno tri sata vožnje automobilom Yopal, glavni grad regije.

Il Pellicano hotel u Toskani

Hotel Il Pellicano, u Toskani.

The Pellicano, Porto Ercole, Italija. “Moja lista ne bi bila potpuna bez ovog fantastičnog hotela u kojem sam proveo mnoga ljeta. Cijeli hotel, od njegovih soba do restorana, banje i butika, je bio ponovo zamislila Marie Louise Scio, dragi prijatelj iz detinjstva besprekornog ukusa. Njegova magija je u tome što je, tokom sezone, Marie Louise uvijek u hotelu i prima goste. Nalazi se u toskanska uvala na Monte Argentario, nema potrebe da napuštate hotel, iako postoje lijepi preporučeni jednodnevni izleti za najznatiželjnije i najnemirnije putnike”.

PRETPLATITE SE OVDJE na naš newsletter i primajte sve vijesti od Condé Nast Traveller-a #YoSoyTraveler