Kako se možemo ponovo povezati s putovanjem?

Kako se možemo ponovo povezati s putovanjem

U zapadnoj kulturi uobičajeno je misliti da civilizacija prati linearni proces napretka u kojem smo uvijek bolji nego prije. Čini se da možemo samo naprijed. Ali dovoljno je pogledati malo kako se ponašamo da bismo shvatili da, hodamo po gumicama praćke , koji se rasteže i rasteže dok se ne vrati, poput opruge, u prvobitni položaj.

Pogledajmo, na primjer, onaj **povratak pacha mama ** koji doživljavamo. Prije nekoliko godina, grad je bio najbolji, najbolji: svi smo sanjali da u njemu živimo, da doputujemo do njega, da ga potpuno osvojimo. Danas njihovo mjesto zauzimaju **gradovi naših baka i djedova **. „Oh, kad bismo samo mogli da živimo ovde zauvek!“, kažemo si na svakom malom seoskom odlasku. Mir na selu, toplina komšija, sve ono što smo nedavno odbacivali kao dosadno i vulgarno, sada postaje predmet žudnje.

To je, s druge strane, razumljivo: ljudsko biće pripada prirodi, a oduzimanje od nje samo podstiče njegovu nelagodu. Hotel, bolje ako je **na daljinu**; sudbina-iako nas košta,a vidi šta nas košta-radije nam je **bez pokrića**. I ako možemo čak **prestati pričati ** da konačno napravimo mjesta za tišinu i osluškujemo sebe, to iskustvo postaje značajnije.

Smiješno je: živimo u svijetu lajkova, bucket lista, priča i **FOMO** -"straha da ne propustimo nešto"- u kojem smo, u isto vrijeme, paradoksalno, 'prisiljeni' da budemo prisutni i da neprestano doživljavate svesnost. U ovoj nesigurnoj ravnoteži na gumenim trakama praćke, koja snažno gura ka virtuelnosti budućnosti i istovremeno pokušava da nas vrati u analogni smiraj prošlosti, koje strategije provode globalisti ponovo se povežite sa putovanjem ?

djevojka meditira

Želimo da izgubimo sebe i da budemo prisutni... dok prenosimo trenutak na Instagram

NAJBOLJE U REŽIMU AVIONA

“Odlučio sam da nisam ni twitstar ni instastar i da me to ne hrani. Dakle, fotografišem, ali predlažem podijeliti samo četiri ili pet od cijelog putovanja kompletan ili određeno odredište (ako putovanje uključuje nekoliko gradova, na primjer) . Priče koje postavljam samo kada se sjetim (jer internet ionako ponekad ni ne radi dobro)”, priča nam Daniel, meksički inženjer koji živi u Nottinghamu.

„Na ovaj način, ja sam Uvjeravam sebe da ne trebam da postavljam fotografije i skupljam lajkove i opuštam se : Samo treba da uživam u putovanju i, ako prilike dozvoljavaju, da uživam u svom saputniku, supruzi, jer skupljamo iskustva zajedno”, zaključuje on.

Dijego, pisac koji živi na seoskoj kući usred pustinje Almerija, još je kategoričniji: „Putujem na mjesta bez pokrivenosti ili Wi-Fi mreže. ILI gde je život u opasnosti, da stvari stavim u perspektivu.”

Sa svoje strane, María Sanz, urednica Travellera, također je „prinuđena“ da prekine vezu: „Ono što radim da bih bila prisutnija na svojim putovanjima je stavite telefon u režim rada u avionu , ističe -iako, ako idete sa prijateljima ili porodicom, direktno, ostavlja ga kod kuce -. „Veoma je zanimljivo, jer u početku vidite da instinktivno idete do telefona, kompulzivno, iako nemate šta da gledate, a na kraju primetite da, kako dani odmora prolaze, sve manje gledaš na to ”.

dječak gleda u more

Sjećate li se kada ste posljednji put gledali u valove... umjesto da ih pokušavate fotografirati?

Naravno, kada se vrati u svoju rutinu i ponovo poveže uređaj, on priznaje promjenu: “ Obično provedem nekoliko dana sa priličnom anksioznošću jer opet imam toliko podsticaja”, priznaje on.

María Casbas, također urednica naše web stranice, teško napušta svoj mobilni, jer i kamera i google mape nemoguće ih je izbjeći na putovanju. Unatoč tome, pokušajte ublažiti njegovu upotrebu tako što ćete pitati lokalno stanovništvo ili besciljno lutati da otkrijete grad bez gledanja na kartu. pa čak i pokušati ostavite mobilni u hotelskoj sobi "ili tražim da mi ga zadrže na recepciji do odjave."

Alejandro se takođe nameće da odustane od pametnog telefona: „Moje poslednje putovanje u Amsterdam bilo je autobusom, a otišao sam sa slabom baterijom na mobilnom kako bih se prisilio da to izbegnem. Mislim da nikada prije nisam proveo toliko sati u meditaciji gledajući kroz prozor. . To je što nisam uzela knjigu ili bilo šta”, priznaje likovni terapeut.

KADA OČEKIVANJA STANU NA PUTU: PARIZSKI SINDROM

Alejandro, rodom iz Malage koji živi u Frankfurtu, osjeća se u velikoj mjeri odraz u intenzivnoj želji da vidi i podijeli sve što karakterizira naše društvo. Toliko, da je na svom prvom putovanju u francusku prestonicu, napravljenom nedavno, pretrpeo tzv Pariski sindrom , prolazni psihološki poremećaj koji je rezultat ekstremnog šoka koji otkrijte da grad ljubavi nije onakav kakav ste očekivali da bude.

Prema Wikipediji, ovu slabost karakteriše akutno razočaranje, halucinacije, osjećaj progona (percepcija da ste žrtva neke povrede, agresije ili neprijateljstva od strane drugih), derealizacija, depersonalizacija, anksioznost i psihosomatske manifestacije kao što su vrtoglavica, tahikardija i pojačano znojenje, između ostalih simptoma.

"Japanska ambasada ima 24-satnu telefonsku liniju za pomoć japanskim turistima koji pate od toga", dodaje se u enciklopediji. “Prema članku BBC-a, Godišnje ga doživi oko 12 Japanaca, od kojih su većina žene u 30-im godinama koje prvo putuju u inostranstvo. Obrazovani japanski turisti koji dolaze u grad nisu u stanju da odvoje idealizovanu viziju grada, kreiranu iz filmova poput Amélie, od multietničke stvarnosti grada i snažnog karaktera Francuza”, navodi se.

Sindrom je otkrio japanski psihijatar Hiroaki Ota 1986. godine, ali možda danas ima više smisla zbog proliferacije ' savršene fotografije ’ na društvenim mrežama poput Instagrama. Poznat je, na primjer, slučaj Vrata raja u Lempuyangu na Baliju, spomenika u čijem središtu je prikazan svaki instagramer dostojan da se tako zove. Mnogi to rade i u meditativnom položaju, kada je istina da su okruženi ljudima: svi oni koji čekaju u redovima i do tri sata da uzmu isti otisak.

Prevara se penje do zaista zapanjujućih visina u pojedinim kadrovima, na kojima se čini da su navedena vrata na jezeru. Međutim, odraz koji možemo vidjeti je postignut postavljanje ogledala ispod kamere!

Groznica da se dobije idealna fotografija je takva da, kako ističe Verne, postoje kompanije koje nude obilaske isključivo kroz instagramabilna mesta, sa zaustavljanjima u enklavama poput onih koji su već više nego mejnstrim ljuljanje na vrhu brda u Ubudu , južno od ostrva. Za ulazak, redovi prelaze sat vremena, vrijeme koje bi turisti možda mogli iskoristiti da zaista upoznaju mjesto.

IDI OD „POTREBNOG VIDJETI“: IZGRADI PUTOVANJE KOJE ZAISTA ŽELIŠ

“Zaboravite na najvažnije stvari” , počinje naša glavna urednica, María Fernández, kada je pitamo o ovoj opsesiji da se vidi sve... i da to prikaže za potomstvo uobičajenom fotografijom. „Ako postoji dobar kafić, prodavnica ploča, statua bivšeg albanskog diktatora koji sedi iza vrata muzeja jer ne žele da se to vidi, to ćemo moj partner i ja vidjeti “, kaže nam.

“To su mjesta koja vas možda tjeraju da putujete kilometrima i kilometrima, ili miljama, kao što se dogodilo kada sam insistirao da posjetim Aberdeen - a onda pobjegao od straha koji mi je to izazivao -, ali oni su u velikoj mjeri naši interesi, vrlo štreberski možda, skoro podzemnog putovanja, što malo ljudi radi jer e Ove lokacije su daleko, ili nisu baš turistički, ili morate puno tražiti da ih pronađete, potrudite se, istražite ", nastavi.

Naime, novinarka uvjerava da sa svojim partnerom može dati slobodu svojim pravim interesima, što se ne dešava ako putuje s drugim kompanijama još uvijek odlučnim da se popne na Ajfelov toranj ili Empire State Building i napravi obaveznu fotografiju . Više voli da se integriše u zajednicu koju posjećuje: „Na svojim putovanjima biram da proživim iskustva koja zaista žive ljudi koji nastanjuju to mesto, umesto da precrtavam stavke sa liste spomenika“, bodova, pozivajući se na uobičajene bucket liste .

„Mislim da je način da ne budete preopterećeni provjerama da tražite ono što zaista želite vidjeti, i samo vi. Naći ćete divna mjesta, ne morate nužno staviti na Instagram , bićete mnogo srećniji i prestaćete da putujete iz 'obaveze', zbog lajkova i zbog samoprihvatanja”, zaključuje on.

žena hrani labuda

Najposebniji trenutak putovanja se možda neće dogoditi baš tamo gdje očekujete...

Sanz se slaže sa strategijom: „Ono što radim prije odlaska na odmor je razmisli šta zaista želim. Ponekad mi se ide na duge rute sa mnogo stvari za vidjeti, ali, na primjer, ove godine sam bio super umoran i odlučio sam provesti nekoliko sedmica u malom primorskom gradu, jer sve što sam želio je da spavam, dobro jedem i čitam” .

Dakle, za komunikatora nije važna vrsta putovanja koja se pravi, već " biti u mogućnosti da vam pruži priliku da se odmorite ako osjećate da je potrebno , da imamo dovoljno nametanja u svakodnevnom životu da se, čak i na odmoru, osjećamo da se i vi morate pridržavati liste”, objašnjava on. “Najgore je što zbog društvenog pritiska ili zato što osjećate FOMO, idete na put da pređete kilometražu i umorni ste, ali ne možete stati jer Kako ćeš otići na drugi kraj svijeta da provedeš tri dana na plaži? .!” uzvikuje on.

Sa svoje strane, Casbas priznaje: "Za početak, pokušavam promijeniti misao 'Moram sve vidjeti' za onu 'Uživat ću u onome što vidim ', zato ne postavljam alarme - rekli smo da se radi o odmoru, zar ne? - niti stalno gledam na sat."

BOLJE U ANALOGNOM… ILI NA KRAJU DANA

Nekoliko naših sagovornika ima isti način rada da budu prisutni tokom praznika: „Kada putujem, fotografišem ono što mi privuče pažnju, ali se trudim da ne budem navučen na mobilni: Stavljam stvari na mreže samo na kraju dana “, kaže nam Jaime. „Pomaže mi da vodim neku vrstu putničkog dnevnika u kojem dijelim samo jednu fotografiju dnevno i napravim rezime svega što sam radio do tog trenutka“, dodaje.

Inženjer takođe pokušava nositi analognu kameru , “kako bi izbjegao iskušenje da sve vrijeme trošim na postavljanje fotografija”, po njegovim riječima. Strategiju dijeli i Rodelinda, novinarka: „Nikad ne objavljujem kada se stvari dese. Snimam, fotografišem ili kreiram priču i kada sam u hotelu, tada sve podelim i pišem. Nervoznom sam izgubiti iskustvo korištenjem mobilnog”, priznaje ona. “I da ne patite od FOMO, jednostavno, Posvetio sam se da živim tu gde jesam, umesto da idem kao turista . Takođe, kada odem sa nekog mjesta, obećavam da ću se vratiti, da ne bih imao tu žurbu da sve vidim brzo i sada”.

dječak spava na plaži

dozvolite sebi da se odmorite

Isabel vuče i "pravu" kameru, u njenom slučaju, jednokratnu čije fotografije želi da odštampa - iako, kao što je bio slučaj 1990-ih, obično dugo ostaju na kolutu čekajući da budu razvijene. Fernández, sa svoje strane, pravi snimak, uprkos tome koliko mu je teška neprijatna, i povremeno fotografiše mobitelom, ali da, kako ističe, samo onoga što ga zaista zanima, "Ne da drugi vide."

To su mali trenuci ili detalji koje bi voljela da fiksira u svom sjećanju, čak i ako su razumljivi samo njoj samoj. „Ironično, Zbog viška slika kojima smo izloženi, moram da fotografišem kako bih zapamtio određene trenutke ; Nisam se tako osjećao ranije, mislim da nam je bilo lakše pamtiti stvari koje su nam privukle pažnju, a da za to nije trebalo postojati podrška; To je strašno", kaže on. Međutim, ko nas u to može uvjeriti ova želja da se pamti apsolutno sve nije se rodila i sa društvenim mrežama …?

„Za mene je važno uživati u putovanjima koliko ih je organizovati i pamtiti“, kaže Laura, komunikatorka iz Granade koja živi u Lionu. “Ne zbog manije ili potrebe da se sve kontrolira, već zbog produžiti zadovoljstvo putovanja !”, nijanse.

„Fotografija koja me zanima nije ona sa velikim F, već tipična slika na Toranju u Pizi ili jedenju vafla u Briselu; To je porodična tradicija koju ne želim da izgubim. Nije me briga za lajkove, ali realnost je takva da sve manje štampam fotografija, a društvene mreže su privatni album u kojem mogu uživati u svojim putovanjima. Nazovite me površno, ali saznanje da sam prije dvije godine bio u Londonu na ovaj datum čini me srećnom _(smijeh) _. Sve rjeđe koristim Facebook, pa će mi nedostajati ova sjećanja!“ priznaje.

Međutim, uprkos svim njegovim prednostima – i privlačnom trenutnom zadovoljenju – ima onih koji su odlučili, poput novinarke Traveller-a Sare Andrade, napustiti mreže općenito: “ Prestao sam da postavljam priče o svojim putovanjima i iskustvima. Više volim da ih živim i osjećam bez posrednika. To je moj trik da se ponovo povežem s putovanjem: živite više u stvarnom životu, a manje na Instagramu ”.

djevojka posipa snijeg po dječakovu licu

Živite više u stvarnom životu, a manje na Instagramu, nepogrešivi "trik"