Tamo stiže Yoli's KoffeeCleta

The CoffeeCleta

La KoffeeCleta de Yoli: putujuća kafa (i filozofija života)

"Sve se dešava sa razlogom". To je ono što Yolanda Díaz nekoliko puta naglašava tokom razgovora. "Potrebna nam je radost, više stava i vjera u ono što radimo." Životna filozofija kojom Yoli svako jutro izlazi na ulice Ainsa , grad u Aragonskim Pirinejima u kojem je prošlog ljeta počeo kružiti njegov veliki ponos: **La KoffeeCleta! Kamper bicikl koji uključuje kolica sa specijalnom kafom i čokoladama. **

Poreklo projekta? Kambodžanska mačka.

ZMAJSKE HRONIKE

rodom iz Ferrola, Yolanda Díaz strastvena je za avanture, putovanja, ali posebno biciklizam. Dokaz za to bila je njegova nagrada kao pobjednik Aragona Enduro šampionata 2019. Do tada, njegov bicikl "Zmaj" je već postojao. Ali nemojmo pretrčavati.

Vezana za ugostiteljstvo od mladosti, Yoli je radio u skloništima na Pirinejima iu skijalištima, u restoranima i turističkim apartmanima. Sve dok se nije pojavila ideja o kamionu sa hranom. "Prijatelj i ja smo razmišljali o tome da ga uspostavimo, ali su nas dva gradska vijeća odgurnula", kaže Yoli za Traveler.es. **Projekat je neko vrijeme bio nasukan, a onda je došlo njegovo putovanje. Putovanje, tačnije. **

Na poleđini svog bicikla "La Dragona", Yoli je bio na turneji između novembra 2019. i februara 2020. u Laosu, Vijetnamu i Kambodži. “Volim samostalno putovati. Pokušali su me natjerati da budem sponzor neke marke s drugim biciklom, ali moj Dragona je moj veliki saputnik na putovanju. Plakao sam previše puta zbog nje."

Dočekana u lokalnim kućama tokom većeg dijela svojih putovanja, Yoli sebe smatra obožavateljicom ulične hrane orijentalne kulture, korijena projekta La KoffeeCleta: „U zemljama jugoistočne Azije kao što je Laos probudite se i ne pravite doručak u kuhinji. Domaćin koji me je dočekao izašao je do kolica da ga kupi i ja sam ga zamolio za khao igra riječi i za mene. To je još jedan koncept restauracije.”

Međutim, malo je što naša protagonistica mogla zamisliti šta će se dogoditi kada stigne na granicu između Laosa i Kambodže. Jedne noći u gradu Stung Treng, Yoli je ugrizla mačka koja ju je navela da, između poziva osiguranja, bolnica i injekcija protiv bjesnila, prestane voziti bicikl i ima vremena za razmišljanje.

"Sve se dešava s razlogom, a razlog je bila ta mačka." Bilo je to tada, negdje u Vientianeu u 5 ujutro Rođen je koncept hibridnog bicikla i kamiona za hranu: “Jasno sam to vidio, bilo je vrlo moje.”

Oslanjajući se na svoje ideje, dizajn (i pomoć Pinteresta, priznaje), počela je da gradi svoju budućnost. "Imao sam opcije A, B, C, D i E: La CrepeCleta, HeladoCleta, FoodieCleta, ConoCleta i KoffeeCleta." Međutim, **po povratku u Španiju, zahtjevi gradske skupštine ostavili su mu samo jednu opciju: La KoffeeCleta! **

Uz pomoć prijatelja stolara, Yoli je biciklu dodao šporet sa dva gorionika i frižider: “Važno je uzeti u obzir kakvu vrstu posla tražite, jer je bicikl osnova svega. To je vaša radionica i skladište, tako da morate biti vrlo svjesni prostora”.

Nakon pregleda svih zdravstvenih propisa i dobre doze optimizma, Yoli se upustio u avanturu spreman da pretvoriti svako sutra u novu priliku.

BEZ OGRANIČENIH KAPACITETA

8 ujutro u Aínsi. Komšije izgledaju spremne. I u nekom trenutku poželim kafu Rose Morene, simfoniju sedamdesetih koja najavljuje dolazak Yoli sa svojim KoffeeCleta. Uključite se u svoj projekat, emanates toplina onih koji jure za snovima i topla specijalitetna kafa uz kolačiće ili keksiće.

„Sada sam uz brazilsku i etiopsku kafu od momaka iz San Jorge Coffee Roosters, u Saragosi, neke pukotine! Naša je bila ljubav na prvi pogled. U početku je najčešća opcija bila korištenje aparata za espresso, ali da bi popili espresso, kupci idu direktno u bar. Kada sam se odlučila za filter kafu rekli su mi da sam luda”.

također, Kao dobrom Galicijancu, likera od kafe ne nedostaje a posljednjih sedmica nudi pakete za doručak kod kuće. Za ljeto, predlozi knjiga za limunade i aromatizirane vode.

Yoli priznaje da bi željela ponuditi širi meni, ali nalazi određena ograničenja. „Želim da nastavim da učim i mnogi su mi predložili da dodam još jela i predloga, ali ja sam ono što jesam: tetka koja prodaje kafu na biciklu. Takođe sam razmišljala da donesem kafu u 26 gradova u opština, ali, To je 170 kilograma KoffeeCleta!"

Njegov uspjeh nije izostao ni u pozivima s namjerom franšizinga. "Razmišljao sam o tome, ali zaista cijenim svoje vrijeme, a moj KoffeeCleta mi daje dovoljno da živim i putujem, ne treba mi više."

Inspirativni poslovni model, posebno u vrijeme kada ugostiteljstvo ne prolazi kroz najbolji trenutak a zdravstvena kriza nas tjera da krenemo novim pravcima. Yoli nema ograničen kapacitet, ali ni ograničenja sve dok se prilagođava sanitarnim mjerama. I optimizam i radost, ono čega ovih dana tako nedostaje.

“Ovog Božića sam nosio šešir za vilenjaka i ogrlicu s loptom. Ponekad smeđi nered” kaže on smijući se. Naravno, jasno mu je da mu je namjera da nastavi rad na otvorenom i da se vrati u zatvoreni prostor, trenutno ni izdaleka. Iako je hladno.

Ovih proteklih snježnih dana, Yoli se odlučila za svoje tajno oružje: MiniKoffeeCleta, bicikl koji vuče kamper kolica, prilagodljiviji zaleđenim cestama i mogućim crtama budućih avantura. "Stalno razmišljam o novim projektima, obuci kao barista, usavršavam svoje bicikle i, naravno, nastavljam putovati sa svojom Dragonom."

Njegov sljedeći korak će biti promoviranje ideje o odvođenju ove MiniKoffeeCleta na jug Španjolske. Ali to mu još ne smeta. Yoli već ima spremne opcije A, B, C, D i E.