48 sati u Bilbau

Nema Bilbaa više nije siv...

Ne, Bilbao više nije siv...

PETAK:

15:00 Jureći sreću, uspjeli smo stići na vrijeme za jelo, pa smo se u potpunosti uronili u tradicionalnu baskijsku kuhinju zahvaljujući Gure Kabi (Particular de Estraunza, 6), specijalizirani restoran u kojem se, pored dnevnog menija, mogu naći i à la carte jela. The Bijeli pasulj prvo ne ostavljaju gotovo nikakav prostor za inćuni na žaru drugog, posebno sa kozice koji su otišli u centar grada. The Goxua , tipičan desert napravljen od šlaga, biskvita, kreme za pecivo i karamelizovanog šećera, završava posao.

17:00 Dok su nam crijeva pukla, ostavili smo torbe u hotelu prije nego što smo riješili problem s automobilom, a to je zato što Parkiranje u gradu je pravi problem. Predočene su nam dvije opcije: staviti ga na parking uz plaćanje po cijele dane ili parkirati negdje prigradski grad (kao Sarriko) i vozite se metroom. Odlučili smo se za prvu opciju u ekonomskoj Garaža San Mames (Sabino Arana, 21), pored poznatog fudbalski stadion , i vraćamo se u centar šetajući ulicom Graduate Pool (poznatiji kao 'Pozas'), gdje fanovi svih uzrasta preuzimaju lokale, trotoare i puteve u dane kada Athletic.

Vrlo originalna Azkuna Zentroa

18:00 . Popodne ćemo provesti u Alhóndiga de Bilbao, trenutno preimenovanom Azkuna Zentroa . Radi se o a staro skladište vina izgrađena početkom dvadeseti vijek i pretvorena u a avangardni kulturni centar. Podzemna kuća za biljke komercijalno kino i besplatna izložbena soba. Na nivou ulice nalazimo natkriveni trg, oslonjen na 43 stuba, gdje su mališani Txikiland, zabavni centar sa igrice, priče i kompjuteri. Iako je ono što najviše iznenađuje posmatrati odozdo prozirni pod bazena, smešten u gornjoj teretani.

08:00. . Šetnja je uspjela spustiti hranu dovoljno da se usudi ići na Bar Alameda (Alameda de Urquijo 40, ispred Alhóndige) da dovrši zadatak i isproba svoj 'Felipadas'. Radi se o a ekskluzivni pintxo ovog prostora koji se sastoji od a Kantabrijski sendvič sa inćunima, zelenom salatom i majonezom sa dodirom tabaska . Međutim, druge opcije kao npr tikvice inćuni Od njih će nam također natjerati vodu na usta.

'Felipadas' nećete naći nigdje drugdje u svijetu

SUBOTA:

10:00 ujutro Započinjemo novi dan otklanjajući našu znatiželju o **ražnjićima od omleta od krompira Kazeta ** (Alameda San Mamés, 6), nagrađenih ' Bilboko tortilja' 2015. Zaista zaslužuju svoju slavu, i onu sa kojom dolazi York šunka i sir na vrhu, zajedno sa kafom sa mlekom, čini doručak tako sočan overwhelming.

11:00 sati Ponovo punim stomakom, spustili smo se u šetnju Hurtado de Amezaga da skrenete desno za Navaru. Tamo ćemo pronaći prekrasne poglede na koje Stari grad , naše jutarnje odredište, ponude s druge strane ušća. Čim pređete Arenal Bridge on stoji ponosan Arriaga Theatre , sa najboljim programom u gradu. Sada je vrijeme da se izgubite u sedam ulica i otkrijete katedralu Santiago, Fuente del Perro, crkvu San Antón...

13:00 Vrijeme je da se sa strogim gastronomskim danom nastavi u ** Xukela ** (C/ El Perro, 2), domaćem mjestu gdje možete natočiti vino uz pintco od pečuraka sa foie ili inćune sa sirom. Degustacija će se nastaviti samo nekoliko metara dalje, u Rio-Oja (C/ El Perro, 4) , sa malim loncima dagnji u sosu i lignjama u mastilu.

Ponosno i impozantno pozorište Arriaga

Pozorište Arriaga, ponosno i impozantno

16:00 . Sljedeća stvar koju treba precrtati sa liste je da se nađete na Mount Artxanda , za koje moramo ići na Trg uspinjača (pored ulice Castaños) ili u šetnji duž ušća ili u tramvaju. Ići gore-dolje će nas koštati dvije novčanice od 0,95 eura ; polazi se svakih 15 minuta, a ako želimo uživati u ukupnosti panorame, moramo ustani u kabini odmah iza vozača. Kad smo na vrhu, dajemo se mala šetnja parkom sve dok ne nagnemo vidikovac kako bismo sagledali cijeli grad.

18:00 Spuštajući se, nastavljamo uživati u ušću kroz reku Uribitarte walk. Mama, džinovski pauk iz noćne more, upozoriće nas da smo stigli do slavnog Gugenhajm muzej , sa svojom nemoguće titanijumskom strukturom, najnovijim trendovima u savremenoj umetnosti , dva restorana (jedan na spratu i jedan dole) i njegov simbolični pas za povrće, Štene , Na drugom kraju. Otvoreno do 20:00 i 13 eura za odraslu kartu.

08:00. . Nakon muzeja završili smo šetnju uz ušće do tramvajske stanice Euskalduna Palace . Ovdje postoje dvije mogućnosti, kao u knjigama Odaberi svoju avanturu: ako želiš izaći, uzmi onu koja ide u Stari grad i otkrijte kockarske jazbine koje iturribide street , idealno za zaljubljene of rock, punk i metal . Ako se želite 'smiriti', idite tramvajem u suprotnom smjeru i izađite na posljednjoj stanici na Ulica autonomije. Ovdje možemo završiti dan kako smo započeli, u Kazeta , ovog puta isprobavajući jedan od njihovih fantastičnih džin tonika.

Stari grad uvek živ

Stari grad, uvek živ

NEDJELJA:

10:00 ujutro Plan za danas je ulazak od prvog sata zupčanik u prtljažniku automobila i približite se da vidite razne stvari koje se nalaze na periferiji grada prije nego što krenete kući. Prvi je da se popnete na Plaža Sopelana , na desnoj obali Nerviona, čiji kampovanje To je opcija mnogih turista u ljetnim mjesecima. Tamo možemo prošetati po pijesku i popiti aperitiv Rock of Sopelana , restoran sa pogledom na more. Nastavljamo da idemo dole dok se ne zaustavimo kod Stara luka Algorta , u Getxu, idiličnom ribarskom selu koje će nas ostaviti sa sjajnim osjećajem u ustima prije odlaska.

13:00 Na putu za lijevu obalu, gledamo u poznati viseći most , trajekt izgrađen na rijeci Nervión. Prije nego što krenemo natrag, i ako smo slučajno sljedbenici Skorbuto (jedan od najpoznatijih pank bendova koje je grad proizveo), u Santurceu ćemo naći par mjesta posjećuju obožavatelji od pola planete: statua posvećena gitaristi i pjevaču, Iosu Foundling , u ulici Vallejo de Mamariga, i groblje Kabiezes, gdje počivaju posmrtni ostaci Expósita i basiste i pjevača, Jualma Suarez.