Asturija mojih ljubavi

Slijetanje u oblacima i puf! The kuće razasute u intenzivnom zelenilu , more, plaze... obecanje da sam jos jednom stigao u moju kucu, u raj. U svijet dana u kojima živiš četiri godišnja doba u 24 sata. Za spavanje u avgustu sa jorgan i osetiti sunce koje čini da zeleni sija, beli krečnjak Picos de Europa i plavo svakog talasa. Znam da je dosta vremena pred sobom. srećni dani i lepota.

Sakriven iza zida Kantabrijske planine Ova zemlja je pronađena da je lišće dirnulo one koji se usude proći "Nekoliko dana na sjeveru." Oni će uvek želeti da se vrate. Pa ima i onih koji bježe u strahu toliko kiše, ali ona nas štiti od prenaseljenost i zgrade na prvoj liniji fronta. Kiša je (skromna) cijena za ovo Prirodni raj.

Stigao sam u Ribadesella i sjeo u moj auto, palio ga i počeo voziti po cestama okružen hrast i bukva. Pomirišite i osjetite vlagu. Zaljubljen sam! Svaki put kada se vratim budem fasciniran pejzažima i tako mislim svi bi ovo trebali vidjeti. Zato uživam u pozivanju prijatelja i usmjeravanju ih. Želim da čujem a “oooh, kako je lepo!” svako malo. Vrijedi da u Asturiji kažemo "kako zgodan" jer rec "lepa" ne postoji, ali ako tako kazes van Knezevine misle da to radis cool I ništa dalje.

Asturija mojih ljubavi 11166_2

"Dobro jutro" između gljiva i krava

zašto ćemo biti tako patriotski Asturijanci? Hrana, autentičnost njenih ljudi, l to cider ?... Ne znam. Možda miris cuchu ? Sviđa mi se jer, kada ga percipiram... to je zato što sam tu, između "praos". Takođe i zvuk gajde u pozadini ili letak na koji vas upozorava kada eksplodira neka zabava u obližnjem gradu.

Rođen sam u Oviedu, ali prve godine života u kojima sam proveo Cangas de Onis gde živi deo mene porodica . Kada smo imali šest godina preselili smo se u Ribadesella , vrlo blisko ribarsko mjesto u kojem se nalazi Seal river. Tamo sam proveo neke srećne godine živeći veoma blizu Plaža Santa Marina. Čim smo napunili 12 godina preselili smo se u Empordà , na sjeveru Katalonije, ali svakog Uskrsa, Božića ili ljeta vraćali smo se onome što sam smatrao moj dom , mesto gde je pripadao.

Imao sam sreće mnogo prijatelja u adolescenciji, banda koja se uvijek okupljala (i okuplja se) na odmoru , gde vas ništa ne brine i samo razmišljate zabavite se i uzivajte u vjecnim danima. kada je došao jun zagrlili smo se uzbuđen i zamišljao sve što će doći. toliko popodneva pedaliranje zviždeći niz puteve da dođemo do plaža na kojima smo mi i galebovi bili jedini. Bili smo ispred paelle, lomače i gitare, hodočašća sa svjetlima u boji, vrhovi na kojima odmaramo uzbuđeni i tihi pred tim pejzažima. ta grupa prijatelja ostati zajedno, ali gotovo još više uživam u dovođenju novih ljudi da otkriju moj asturijski svijet, moj drugi život tamo.

Impozantne litice Guadamije

Asturija nudi mnoštvo planova, mnogo njih okolo prirode i gastronomije. Možete ići na divlje plaže, šetajte planinama, penjite se, idite na reku, na jezera... imamo skoro sve, mada naravno pustinju nećete naći.

Biti na plaži i istovremeno biti u mogućnosti vidi sneg to je nešto veoma posebno. Čak i ljeti možete vidjeti "frižideri", mala snježna ostrva koja, zaštićena hladovinom, mogu izdržati i "najtoplije" mjesece. Drvo narandže iz Bulnesa Jedna je od najpoznatijih i najatraktivnijih planina u čitavom nizu. Nije najviši, ali je onaj koji stvara najviše biti popeti. Njegovi okomiti zidovi i narandžasta boja kamena dao mu je ime, iako je u okolini poznatiji kao Picu Uriellu.

Pedro Pidal, markiz od Villaviciosa, bio je prvi koji se usudio popeti se na dragulj centralnog masiva u avgustu 1904. U pratnji The Cainejo , pastir iz okoline, bio je ispunjen hrabrošću i u istorijskom užetu na sjevernoj strani osvojili su ovo jedinstveno mesto na svetu.

Bio sam u bazi mnogo puta, što zahtijeva a tri sata hoda. I to se može učiniti, iako u posljednjem cik-caku znojices se Videti tog diva izbliza je nešto super, kameni očnjak tako okomit da oduzima dah I čini da se osjećate sićušnim.

upravo tamo sklonište koje vodi Tomás dugi niz godina i gde možete jesti i spavati. Mnogi penjači provode noć prije polaska na vrh. Da, jesu sobe za dvadesetak osoba , tako da i dalje morate nositi čepove protiv hrkanja.

Vrh Naranjo de Bulnes ili Picu Urriellu

Penjanje na nju je oduvek bio jedan od mojih snova i na ekskurziji sa prijateljima jednog leta pre mnogo godina bio sam hipnotizovan gledajući ga i rekao sam mu: “Jednog dana hoću!” Tako je i bilo. Sve zahvaljujući moj prijatelj Jimmy, ko je to organizovao i pomogao mi. Spavamo u skloništu a mi ustajemo u zoru da pokušamo to ispuniti. Remena, konopac, karabineri, cipele za penjanje... i puno nade . Pored toga, sa nama je bio i a spektakularan dan . Istina je da sam u prvom koraku koji smo uradili, već sa konopcem i svim materijalom, pogledao dole i pomislio: "Oh, možda ne mogu to učiniti." Valjda su to bili nervi sa visine...

Ali ja sam mu dao snagu i nastavili smo. tada je sve bilo lakše a prije podne smo gore gledali Cantabrian. More oblaka i nas dvoje sjedimo sami i divimo se neverovatan pejzaž u pratnji djevica snjega, skulptura koja živi na vrhu. Hvala Jimmy!

idemo dole spuštanje vertikalnog zida (kakav utisak) i, iako konopac dvaput se navukao i Jaime je morao otići gore da je oslobodi, stigli smo sigurno i zvuk . Happiness. Moj sljedeći izazov je penjanje The Pidal , prva ruta kojom se 2.519 metara pre više od jednog veka.

Još jedno mjesto koje morate posjetiti je Jezera Covadonga , gdje ćete naći Enol i Erčin , koje zimi dostižu zamrznuti . Moja baka Ema mi je rekla da su tamo išli kad je bila mala klizati i skijati. Jednog dana su provodili dan i rekao je mom dedi: "Daj mi kameru!" Bacio joj ga je u ravninu sa ledom kao da se igra hvatanja. curling i, odjednom, ups! zbogom kamera, potonuo u jezeru . Mogu da zamislim njihova lica!

Hotel Áliva na gornjem nivou Telefrico de Fuente D

Hotel Áliva, na gornjem nivou žičare Fuente Dé

Mnogi od vas su čuli za Međunarodno porijeklo Sella , poznatiji kao Festival kanua , Ili jednostavno “Les Piragües” . Veslači iz celog sveta dolaze da se takmiče u ovoj trci koja se održava u poslednjoj 15 kilometara od rijeke Sella. Oko takmičenja se organizuje velika zabava na kojoj se ljudi oblače šarene ogrlice i siđi do rijeke da vidiš izlaz.

To je jedan od onih trenutaka uzbudljivije godine i, priznajem, trenutno viču "Puxa Asturias!" i trka počinje, uvek me uhvati goosebumps. Neverovatno je videti sve sportisti trčanje i veslanje dok im javnost navija i aplaudira. Barem nešto vredno života jednom u životu, definitivno.

Torimbia Beach

kao što sam obično putovanja tokom cijele godine , postoji nešto što volim i osjećam se srećnim što mogu: provesti a dugoročno kod kuće. Bez kretanja, bez aviona ili aerodroma, samo mirno. Praznici! Ne moram da idem nigde drugde Ja to ne menjam bilo gdje u svijetu. Uživam u oblačenju dukserica dana kada je loše vrijeme. odlazak u festival sira u Cuerresu ili ples okolo planina jakni koji se stvara u hodočašćima. Ne postoji vrsta zabave koja mi se više sviđa. Ni moda, ni bioskop, ni festivali... seoska slava je najviše smiješno šta ima. Seniori sjede na svojim plastičnim stolicama i gledaju orkestar, djeca trče j mladi ljudi...svi se mešaju i nije bitno da li živiš cele godine u gradu ili dolaziš izvana, Nema razlike između ljudi ili klasa. Tako bi uvijek trebalo biti.

Mnogo puta bježimo na hórreo mog velikog prijatelja Bilba. Smješten u podnožju plaže bez susjeda kilometrima, To je oaza za prekid veze sve i verovatno mesto na Zemlji gde se najbolje spava i gde više zvijezda padalica Video sam. Toliko je kutaka koje smatram "svojim mjestima", toliko plaže okupane u zelenilu ... Ali, iznad svega, postoji magično mesto, gde moji roditelji su se zaljubili , gde idem kad god mogu i tako poseban... da to držim za sebe. Čekaj me Asturija; rano Ostaću sa tobom zauvek.

Trojica

GDJE SPAVATI

1 ** Termalna vila Las Caldas **. Ono što je rođeno 1776. godine kao a Spa je sada jedno od najekskluzivnijih letovališta posvećenih wellness. Objedinjuje discipline kao što su medicina, prehrana i sport u prirodnom okruženju samo osam kilometara od Oviedo.

dva zemlja vode . Jedanaest apartmana seoski luksuz dobrodošli u selo Caleao , u srcu Park prirode Redes , sa prostorom za opuštanje alpskom stilu , tursko kupatilo i finska sauna.

3 Puebloastur. Asturski korijeni podupiru temelje ovog hotela u kojem je on prirodi živeti u luksuzu pet zvjezdica. Smještaj koji je bio finalista u našoj Zlatna lista 2018 kao jedan od Najbolji hoteli za bijeg u Španjolskoj. Ima svoje privatna šuma da uživate u okruženju i vrtu koji daje njegovu filozofiju spora hrana.

4 Corias Parador . U Cangas del Narcea i preuzimanje posjeda prelep manastir poznat kao “El Escorial Asturiano”. U trpezariji je to Šef kuhinje Maria Patallo koji daje život pismu na osnovu tradicija sa specijalitetima kao što je asturijski teleći but I.G.P. na žaru ili Fabada sa svojim pratiocem iz Cangasa.

5 Hotel La Fonte . porodični hotel u brodovi Llanesa, mali grad u istočnoj Asturiji, na pola puta između Llanes i Ribadesella. razmišljao o tome ljubitelji prirode i prelijepe plaže ovog područja

Miguel u hórreu svog prijatelja Bilba

GDJE JESTI

6 Martial House. savršen primjer kako zadržati suštinu tradicionalne kuharice ne pridržavajući se toga u potpunosti, zahvaljujući a savremena kuhinja i kuvar Nacho Manzano , jedan od najvećih i najpopularnijih prepoznat kuvari naše zemlje.

7 Royal Spa of Salinas . Njena istorija čini je jednom od kuća sa najviše renome asturijske kuhinje. isaac loya je odgovoran za pismo u kojem klasici kao što su Félix Loya šampanjac brancin a neki nepremostivi pregledi More kantabrijski, zvijezda i bezuslovni dobavljač restorana.

8 ** La Salgar .** Esther Manzano i Gijón su savršeni tim za ponudu savremena kuhinja koji je inspirisan pamćenje ukusa od jela poznate porodice kuvara. Modernog i urbanog kroja, u Muzej naroda Asturije .

9 Castro El Gaiteru. maksimalni hram žar Asturijsko meso u kojem se nudi meso odabrano od strane kuće Txogitxu, kao i orada, brancin, cipal ili tabani lokalnih pravila.

10 Penzionisanje . Jedinstvena ličnost kuharskog gastronomskog diskursa Ricardo Gonzalez Sotres je prva prijava koja je prisustvovala a majstorska klasa balans između avangarde i tradicije. vaše posuđe mora i planina oni ga vezeju, kao svoj paprikaš svinjsko uho sa karabinom u dva servisa ili paprikaš kasača , hobotnica iz pedrerua i kalamata.

jedanaest Regueiro . ukusi sveta spojiti bez straha i tehnikom u kuhinji u kojoj nema razlike između tradicije i inovacije, sa a lignje čili rak ili a Pekinška krtica . Nalazi se u zapadnoj Asturiji, tačnije u tox , pored Puerto Vega i Navia . ignorisati njihove poznate Kroket od šunke smatra se grehom.

Delicije iz El Molin de Mingo

12 Fermin House . sezonska kuhinja i mašte –i jedan od prvih restorana odgovornih za revitalizacija asturijske kuhinje – u srcu Oviedo , u nekadašnjem jednom od restorani i snack barovi najpopularniji u gradu, nazad 1924.

13 Gerard House . Vanguard? Da, tradicija? Također. Casa Gerardo je jedan od institucije asturijske kuhinje pod dirigentskom palicom braća Pedro i Marcos Morán. Njihova Fabada jedan je od najcjenjenijih u Španiji i njenoj oslić sa vinegretom od jabuke To je osnovni klasik kuće. Da ne spominjem to krem od pirinča sa zagorenim mlekom koji oduševljava desertom. Obratite pažnju na nas: nemojte ostati sa željom da probate.

14 Gueyu Mar . Proizvod je osnova, temelj i osovina oko kojih se ovaj establišment vrti. more šalje pri čemu ništa ne stoji između njegove prirodnosti i karaktera.

petnaest voćnjak . Ribadesella se usmjerava na tradiciju s a jednostavno, bez preteranog kuvanja spoljašnje koje ga čine da izađe iz kanona Asturijsko naslijeđe. Riba na žaru, variva, meso... pa čak i a gastro bar sa prijedlogom tapasa modernog kroja pod imenom Light House.

16 Foralin . Ustani i mahni prema zanatska kuhinja (i po vrlo dobroj cijeni) od kuhara Felix Martinez. Posebno treba spomenuti kremastu rižu sa mekušcima i pil-pilom.

17 Chema House . Iako je istina da Kuća Gerardo i Kuća Borilačkih snaga su dva najbolja primjera kako treba pripremiti fabadu, u Oviedovoj Casa Chemi ne zaostaju s impresivnim pobjednikom Nagrada za najboljeg na svijetu u 2017.

18 Mlin Mingo (tel. 985 92 22 63) A klasična , jedan od favoriti autora ovih pisama kao i svih asturianin to vrijedi Snaga i klasika zemljišta u peruyes , u blizini Cangas de Onis.

krave na livadi

Krave na livadama blizu Miguelove kuće

ŠTA PITI

19 varšava . Poznato i s pravom. Pogled na zaljev San Lorenzo i jedan od najboljih eksponenta koktel bar iz cijele regije.

dvadeset Soda (917 AS-256, 30 Villaviciosa) Nalazi se U sred ničega –u Villaviciosi– ali silazak s utabanih staza se isplati kušati njihove vermute.

2018: VEOMA POSEBNA GODINA

Asturija slavi jedinstvenu trostruku efemeridu, usredsređenu na Covadonga . Ove godine postoji istorijska koincidencija tri istovremene stogodišnjice: one od Krunisanje Bogorodice , to stvaranje Planinski nacionalni park i trinaestu godišnjicu nastanka kraljevina Asturija . Proslava sa više od 80 akata tokom cijele ove 2018.

***** Ovaj izvještaj je objavljen u **broju 120 u Condé Nast Traveler Magazinu (septembar)**. Pretplatite se na štampano izdanje (11 štampanih izdanja i digitalna verzija za 24,75 €, pozivom na 902 53 55 57 ili sa naše veb stranice) i uživajte u besplatnom pristupu digitalnoj verziji Condé Nast Traveler-a za iPad. Majsko izdanje Condé Nast Traveler-a dostupno je u svojoj digitalnoj verziji za uživanje na željenom uređaju.