Sve boje Gran Kanarije (sa Claudiom Traisac)

Glumica Claudia Traisac pokazuje nam boje Gran Kanarije

Glumica Claudia Traisac, u Diorovoj haljini, u dinama Maspalomasa.

Kao dete, ono što mi se najviše sviđalo je pravite haljine za Barbike od toalet papira ili čarapa”, kaže nam Claudia Traisac. Madrilenka (iz Leganésa), koja sa 28 godina kaže da jeste počinje da pronalazi svoj stil, Također sam izrezao fotografije iz časopisa. „Uvijek sam davao prednost udobnosti, ali i moda, oblik umjetnosti to treba tako i tretirati, jer me fotografija zanima od malih nogu”.

Glumici - ko Debitovao je sa 11 godina u El 7º día, Carlosa Saure, i koga smo videli kako odrasta u Cuéntame- Diorova prêt-à-porter kolekcija za proljeće/ljeto 2021. stoji kao rukavica, u kojoj Maria Grazia Chiuri prilagođava siluetu kuće novoj stvarnosti koji kombinuje prefinjeno i udobno. očigledno, Claudia ima oko za odabir manje očiglednih i 'više Diorovih' izgleda. „Uvek su me podržavali i imala sam privilegiju da nosim nešto napravljeno sa toliko ljubavi“, kaže ona i priznaje da Tokom ovog putovanja sa Condé Nast Traveler-om, osjećala se „veoma u kontaktu sa sobom i sa prirodnom ljepotom.

Glumica Claudia Traisac pokazuje nam boje Gran Kanarije

Claudia u svilenoj haljini i metalnoj ogrlici sa zlatnom završnom obradom, ružičastim biserom i bordo staklom, oboje Dior.

Uvjerava da su ga obilježile titule kao što su Chicago (Rob Marshall) i Zgodna žena (Gary Marshall). “Vidio sam Natalie Portman u Closer (Mike Nichols) i bilo je super jasno, Htela sam da budem glumica!” Podsjeća vas hotel u kojem se nalazimo, Gold by Marina - čudesno obnovljen u stilu Majamija bioskopski dragulji poput Somewhere (Sofía Coppola) i Projekat Florida (Sean Baker).

„Uvek sam bio okružen umetnošću, Studirala sam muziku, pozorište, volela sam da crtam... Privlači me komunikacija, izražavanje, pjevaj i sviraj gitaru”, kaže gotovo dok ispovijeda svoje divljenje za Russian Red, Najwa Nimri i Marlango. Traisac je zablistao, naime, u mjuziklima poput Danas ne mogu da ustanem i The Call, fenomen koji ga je doveo u orbitu u talentovanoj galaksiji Los Javis, sa kojim je radio i na seriji Paquita Salas.

Glumica Claudia Traisac pokazuje nam boje Gran Kanarije

Litice u Kosta Botiji, na severu ostrva, pored vetroparka Gáldar.

Vaši najposebniji projekti? “Kada sam imao 21 godinu snimao sam u Panami Escobar. Izgubljeni raj, sa Beniciom del Torom, a onda sam bio deo glumačke ekipe Mecano mjuzikla, u pozorištu sa 2.000 mesta. Bio sam hrabriji nego što sam mogao zamisliti. Pogledam unazad i mislim da me je to odredilo. Imao sam veliku sreću, učestvovao sam u tako lijepim projektima da možda sada nastojim da ponovim te senzacije, ali to se ne dešava tako često”. U Poziv je stigao zamjenjuje Macarena Garcia. “Bio je to veliki izazov. Javisi su mi rekli nešto što mi je ostalo u glavi: da sam dovoljan. To je bila prekretnica u mom životu i odnosu sa samim sobom.”

Claudia nosi svilenu haljinu s izvezenim cvijećem Dior, u Costa Botiji.

Njegov rad je usko vezan za putovanja. „Kad god projekat zahteva život sa mojim kolegama, iskustvo je bogatije i intenzivnije“, kaže Claudia, koja je provela mnogo sati gledajući filmove sa prijateljima glumačke ekipe tokom snimanja serije Uživo bez dozvole, u Galiciji. „Putovanje čini da se vaša stvarnost širi, vaša perspektiva, neophodna je za rast. Naučite mnogo, uvijek na način koji poštuje sudbinu.”

Glumica Claudia Traisac pokazuje nam boje Gran Kanarije

Protagonist filma 'Živi bez dozvole', u Costa Botiji, u Diorovoj haljini.

Članak pročitan na našim stranicama Potaknuo ju je da posjeti Mazunte, u Oaxaki, što je bilo magično iskustvo. “Ova godina je bila teška i nedostaju mi putovanja, to je dio mog života i čeznem za tom slobodom, mada se i nadam koji služi da se shvati uticaj turizma koji je oštetio mnoga prirodna staništa. Naš način konzumiranja, ishrane, odnosa i putovanja utiče na planetu”, razmišlja on. Traisac živi između Madrida i Los Anđelesa, grada koji se teško snašao, ali gde je našao balans.

Nebo Gran Kanarije, ostrva kontrasta.

“Kada sam stigao nisam shvatio da je sve tako daleko. Sada sam otkrio L.A. koje volim: Silve Lake, Echo Park, Los Feliz. Idem biciklom, pijem uobičajene kafe, šetam pse... Život je tamo možda kontemplativniji, sa otvorenim kućama, ima više prostora za sebe. Iz Madrida volim što mogu hodati, idi na doručak i vidi nekog... ima dana kada ne idem kući”.

Glumica Claudia Traisac pokazuje nam boje Gran Kanarije

Noseći dugačku haljinu u 'chambray' (batiste) sa žakar printom, Dior, u hotelu Gold by Marina.

Planirate li da se nastanite u Holivudu? “Prvi put sam zaista razmišljao kuda idem, šta želim. Ako mora da se desi, desiće se, ali moj cilj je da se uključim u nešto u čemu se osećam reflektovano”, dodaje, odlučan da se oslobodi svake situacije, uključujući i ovo fotografisanje. Igrati, definitivno. „Glumci imamo malo odluka o našoj karijeri, uspeh bi za mene bio da pravim dobre filmove. I živite u trenutku.

Fasada modernog Samo Adults na Gran Canaria, Gold by Marina, pored dina Maspalomas.

Asistent fotografije: Edwin Orozco / Styling: Nirave (Esther Almansa) / Šminka i frizura: Pedro Cedeño (Nuria Sáenz) / Produkcija: Shoot Canarias / Priznanja: Kuranda, Turistička zajednica Gran Canaria, Gran Canaria Film Commission

Glumica Claudia Traisac pokazuje nam boje Gran Kanarije

Glumica u bazenu u Gold by Marina nosi pamučnu košulju, plavi žakardni šal od pamuka i svile, kaiš od teleće kože i Dior Caro torbu sa Cannage motivom, sve od Diora.