Kapadokija i san da je sve moguće

Gdje magija i stvarnost idu ruku pod ruku

ples, između stvarnosti i gotovo magičnog okruženja , odvest će vas da doživite koliko naša planeta može postati divna. Hoćemo li u Kapadokiju?

DOLAZAK

Iznajmili smo auto u Kayseri aerodrom (prethodni let iz Istanbula) jer smo željeli da se krećemo sa određenom slobodom kroz to mjesto koliko god ga posjećuju hiljade turista svake godine. Otišli smo, nemoguće je poreći, za balon iskustvo, ali smo se zaljubili u sve ostalo.

Kapadokija zajedno je bolja

Razmatranje pejzaža u balonu je obavezno

Dogukan primio nas u noć u svom hotel ponovo otvoren za samo dvije sedmice. The Hotel Seven Cave Rock bio strateški lociran u Göreme, jedan od najvažnijih gradova u ovoj oblasti , a neposredno ispod konstrukcija iskopanih u tipične planine Kapadokije.

Sobe su izgrađene u zidovi pećine i svi su individualni stanovi koje gledaju na skroman vrt sa bazenom. Savršeno mjesto za duhovno povlačenje. Dobili smo sobu sa tremom i vinovom lozom pun grozdova. Savršeno je vjerovati da smo bili u našoj ljetnoj kući.

Dok nam je govorio da jeste reformisanje svakog detalja hotela, šta sam htela napravi baštu i šta si hteo da staviš keramičke tezge , Doğukanove oči su blistale i on se neprestano smiješio.

Počinjao sam sa projekat njegovog života na mestu koje ga je videlo da raste. Naredio nam je večeru da idemo prvi ćevap na putovanju za samo 20 minuta. Humus, turska salata i bijeli pirinač završiti. Spremni za spavanje i nastavak avanture.

DAN 1

Imali smo ceo dan da obiđemo to područje i odlučili smo da preko hotela unajmite lokalnog vodiča da dođete i provedete pola dana sa nama da objasnite glavne tačke interesovanja. The cappadocia bilo je utočište hiljada hrišćana od kojih su bežali progon Rimskog carstva i zato su se naselili u njegovim planinama.

Arhitektura mjesta predstavlja osebujne forme: 'pečurke' i obrnuti vrhovi koegzistiraju koji se nalazi kuće i crkve koji je, ugrađen direktno u planinu, uspio održati neutralnu temperaturu na vrlo ekstremnoj teritoriji. The ljeta u Kapadokiji mogu postati 40 stepeni , U međuvremenu u zima stižu do 15 stepeni ispod nule.

počinjemo sa Kajmakli, podzemni grad, impresivna konstrukcija šest spratova niže koji je korišten prije prijetnje napadom. Mogli su da prežive mesece zaključan unutar planine, dijele sobe za spavanje, jelo i održavaju životinje u životu koje su koristili za hranu.

Imali su sopstveni vodovod i napravili desetine otvori, vrata i vazdušni kanali , za obezbedi kiseonik i mogućnost bijega.

Može posjetiti do gornjeg sprata , ali pripremite se da čučnete I pazi na glavu. impresionirati.

Nakon izlaska iz dubina uputili smo se u Muzej na otvorenom Goreme koji je u to vrijeme bio kompleks manastira u koje su se sklonili hrišćani. Svaki od njih je imao svoju vlastitu crkvu i danas se još mogu posjetiti (a ne fotografirati) i posmatraju freske njihovih plafona i zidova.

Pećine u Nacionalnom parku Göreme

Ovaj muzej je ponos stanovnika grada -Doğukan je žarko insistirao da ga posjetimo- i dio je UNESCO-va svjetska baština od 1984.

U tri popodne pauza za ručak postaje neophodna: naručujemo hladno pivo i puno mesa sa roštilja. opet, salate od krastavaca, paradajza i luka , dobar dio humusa i ohrabreni smo keramički ćevap, tipičan za Kapadokiju.

Ispostavilo se da je to kebab kuvana u keramičkom vrču koje otkrivate laganim udarcima. gulaš koji u kombinaciji sa pirinčem to je ukusno.

Crvena dolina

Punih trbuha i već oporavljeni krećemo na put do posljednje obavezne stanice: Pasabag, stari grad koji se nalazi usred vinograda. Također poznat kao Dolina monaha , ističe se po tome što su njegove konstrukcije oblikovane kao gljive, iako ih je narodna tradicija zvala "vilinski dimnjaci" i na kraju je bio najinstagramiranije mesto područja.

Dan je intenzivan, ali se ne završava dok sunce ne zađe. Ovdje smo imali jasnu preporuku: Dolina Crvene ruže. preuzeti ime po boje njegovih stena , a to je da ružičasta postaje intenzivan kako sunce zalazi.

Dolina ima staze za planinare , ali najbolja tačka za vidjeti kako kralj zvijezda pada je u kamenje ispred bara gde je gužva. Ogromnost se otvara pred vašim nogama u pejzažu u kojem Možete li zamisliti samog Malog princa mogao se pojaviti u bilo kojem kutu brinući o svojoj ruži.

DAN 2

Budilnik zvoni na 4:10 ujutro Transfer nas dolazi u 4:15 ujutro i poluzatvorenih očiju ulazimo u kombi sa našim kolegama avanturistima. Nas nas je četvoro i odlučili smo da doletimo balon od 16 ljudi - ti to možeš privatno putovanje kroz a veći budžet.

Tišina pojačava magiju

Imamo sat ili tako nešto prije zore i sve goreme roads da li je tako puna kombija kao nase. Svi sa istim ciljem: da nas odvedu do naš prvi let balonom.

u Kapadokiji zora oko pet ujutru i kombi te ostavlja usred ničega. Postoje samo baloni koji još leže na tlu i postepeno se naduvaju. The malo svjetla Šta ima? osvetljavaju lica iluzije (i spavanje) svih prisutnih.

Počinje vatra koja izlazi iz gorionika naduvati mrežu i, za nekoliko minuta, baloni su spremni za let.

Nastavljamo sa našim, čekamo, iskusni pilot , ko nam to kaže naš veliki momak se zove Titanik. Let počinje a da toga nije ni svestan.

Progresivno i gotovo magično, nebo se puni desetine i desetine balona u boji puna razrogačenih očiju pokušavaju zauvijek uhvatiti trenutak. s jedne strane, mjesec, koji još nije sakriven; drugog, Ned kako stidljivo počinje da se pojavljuje u daljini.

jezero Tuz

Tokom jedan sat su visi u vazduhu prelazeći doline, okružena tišinom i nebom. Bolje je od svih fotografija koje ste vidjeli (a znam da ih nema malo).

Spuštanje dešava oko šest sati ujutru , savršeno vrijeme za nastavak odmora i odlazak na sljedeću stanicu: napuštamo Kapadokiju prolazeći Jezero Tuz, ili Tuz Gölu, na turskom , Šta to znači slano jezero

ovo jezero, drugi po veličini u Turskoj , je velika površina soli prekrivena nekoliko centimetara vode koja stvara a impresivan optički efekat. Voda postaje ružičasta i stapa se sa nebom do tačke gde horizont nestaje.

To je spektakl prirode koji djeluje kao savršeno zatvaranje za dva dana u kojem stvarnosti i mašte pomiješani su u a jedinstvena enklava.