5 dana visokih planina u Bavarskoj

Najhrabriji izlet bavaria (Njemačka) ima svoje ime: Alpe . kolibe, jezera, mesta koja se čine nemogućim , puno svježeg zraka i piva čine ovo petodnevno putovanje.

Na jugoistoku Njemačke, graniči s Lihtenštajnom, Austrijom i Češkom Republikom država bavarska (Bajern), gdje se populacija od 13 miliona ljudi prostire na području poput Kastilje i Leona.

Horizontalno je presečen sa rijeka Dunav . Sjeverna polovina je opterećena plantaže žitarica : od 1.300 pivare ima ih u zemlji, 600 (praktično jedan po gradu) je u Bavarskoj.

Ali kako putujemo na jug, pejzaž se mijenja zelene livade , mješovite šume bukve i smrče i visoka planina . To su njemačke Alpe, koje ćemo otkriti na petodnevnoj ruti.

Izlazak sunca u Alpima.

Zora u Alpima.

1. DAN: LEDENA JEZERA I BUCOLIC KABINE

Naš vodič, Jordi, dolazi po nas na aerodromu Minhen (Bavarska prijestolnica) sa Bayern kombijem po mjeri, vašom turističkom agencijom. Oni su sa ONAT-om (Njemački nacionalni ured za turizam) organizirali ovu avanturu za malu grupu novinara, fotografa i turoperatora.

Za otprilike dva sata stigli smo Oberstdorf, epicentar alpske regije Allgäu . Grad koji je opterećen planinske sportske prodavnice gdje smo upoznali Raquel, Jordijevu partnericu.

Uzimamo sendvič od salame, zelene salate, senfa i krastavca iz lokalne pekare i jedemo ga na brodu Žičara koji nas vodi do planinske stanice (1.932 m) sa Nebelhorn Peaka (rog za maglu), koji u čast svog imena jedu oblaci.

Krave koje pasu na livadama luke Nebelhorn.

Nebelhorn.

počinjemo ruta od 8,3 kilometra gdje pogled oduzima dah dok se nebo razvedri. Na desnoj strani vegetacija prkosi gravitaciji livade koje sežu skoro do vrhova , sa vrhom Hochvogel (visina ptice 2.593 m) koji dominira planinskim lancem ispred nas.

“Nije teško prošetati do vrha, ali ne morate imati vrtoglavicu “, priča nam Alina, naš planinski vodič za ovu ekskurziju, koja također objašnjava da joj prijeti opasnost da se sruši na drugu stranu (preko grada) zbog klimatskih promjena.

S lijeve strane, vrhovi udaljeni samo nekoliko metara jednako su impresivni. Oni su snježnim koracima koji nas tjeraju da idemo jedan po jedan i, u nekim slučajevima, s lancima na nogama, što će nam prilično usporiti tempo.

Vrh Hochvogel.

Usput ćemo vidjeti tri glacijalna jezera potpuno smrznuto. Također zmajevi, svizci i planinske koze za dio faune, i orhideje i encijane (koji tamo koriste za destilaciju rakije i koji ne smijemo brkati s otrovnim cvijetom koji obično raste pored njega) floristikom.

Nakon pet sati hoda stigli smo do Schwarzenberghütte (1380 m), naš bucolic cabin gdje nas dočekuju drevni javorovi i prijateljski poni.

Kabine su ono što obično zovemo skloništa : mjesta gdje ostani usred planine da povrati snagu . Nakon izuvanja čizama (prvo što moramo da uradimo, da ne bismo sve zatrpali blatom; obično imaju japanke da nam pozajme ako ih sami nismo doneli) sjedamo za sto u njihovom lepa trpezarija.

Ovdje ćemo dati dobar prikaz a salata od kupusa, makaroni sa umakom od ćuretine i kaiserschmarrn , tipičan desert koji se sastoji od malih svježih palačinki na bazi jaja, posutih šećerom u prahu i često praćenih voćnim kompotom. Sve se ispere sa par Pinte Der Hirschbräu da spavaju kao anđeli u našim krevetima.

2. DAN: VEGANSKI KABINI I DISNEY DVORCI

Nakon doručka, sa ukočenošću koja počinje da se pokazuje, dajemo se jednosatnu jutarnju šetnju kroz bukvu, smrču i jelu (učimo da ih razlikujemo po lišću i granama) do autobuske stanice koja nas vodi do kombija kojim već putujemo do Kappel (okrug Pfronten, u Ostallgäuu, istočni Allgäu).

Počinje naš drugi dan planinarenja po Bavarskoj. Biće to kratkim (ali strmim) polusatnim usponom do kolibe Hündeleskopfhütte (1180m), koja je ponosna prvi na Alpima koji na svom meniju nudi isključivo vegetarijansku i vegansku hranu (isključivo je bar-restoran, ne nudi uslugu noćenja).

Pogled iz kabine Hündeleskopfhütte.

Sve zahvaljujući Sylvii Beyer, rodom iz Allgäua i ambasadorici njemačkog turističkog ureda. Odjevena u svoju tradicionalnu haljinu , objašnjava da ga je otvorio u maju 2015. “za ljude koji vole tradicionalne stvari na drugom mjestu”.

Od tada se otvara čak i zimi: “ Sam popravljam cestu svojom snježnom ralicom ”. „Cela moja porodica je vegetarijanac“, priznaje on pre nego što uzme gitaru da nam otpeva pesme o ludim kaubojima i planinskim putevima.

Na njegovoj spektakularnoj terasi kušamo predjela humus, namazi od spanaća i cvekle i daske od sirevi , kao i nasilni lazanja od tikvica , the supa od sočiva začinjene i käsespätzle (domaća tjestenina od sira, brašna, vode i puno jaja). Iz vašeg frižidera pomažemo sami sebi nekoliko boca Clemens Weissbier i Hacker Pschorr.

Dvorac Neuschwanstein

Dvorac iz bajke Nojšvanštajn.

Provest ćemo popodne u selo Schwangau (3.500 stanovnika), poznat uglavnom po hostingu the Dvorac Neuschwanstein, najpoznatiji u Njemačkoj i jedan od najposjećenijih u Evropi.

Plod hirova Luja II, to je dvorac iz bajke koji inspirisao čak i Walt Disneyjev vlastiti logo . Unutra ćemo posjetiti sljedeći dan.

U međuvremenu spuštamo hranu sa biciklistička ruta kroz okolinu, gdje su također Jezero Forgensee i palača Hohenschwangau.

Veličanstvena i odbrambena žuta palača Hohenschwangau na vrhu planine u Bavarskoj.

Palata Hohenschwangau.

Na večeru smo se uputili unutra fabrika piva Schloss Brauhaus. Tamo nam Raquel to objašnjava karijera pivara jedna je od najzahtjevnijih u zemlji (sa najvišom notom rezanja).

Takođe i to svaki bar služi isključivo jednu marku piva , nudi sve svoje varijable (standardno, pšenično, sa limunom, bez alkohola...).

pitamo paklene pincete grifona ('clara', tip lagera), a mi ih pratimo klasičnim: kobasica sa ukrasom po ukusu (odabrano na besplatnom švedskom stolu) sa kuvanim krompirom (obično) i svim vrstama umaka.

Večeras, da povratim snagu, promijenili smo kabinu za hotel Maximilian.

3. DAN: PLUTAJUĆE TAČKE

Nakon što smo prvo ujutro u polusatnoj posjeti sa audio vodičem otkrili čuda spomenutog dvorca, krenuli smo prema Garmisch-Partenkirchen (27.000 stanovnika), vodeće zimsko i sportsko odmaralište u Bavarskoj.

Ulica u Garmisch-Partenkirchenu.

Usput smo otkrili veliku naklonost prema drvorezima. Takođe i oni majos, drveni obelisci koje su radili mladi svakog grada i ukrašene bavarskom zastavom (plavo-bijelom) i lokalnim zanatima.

Do nas vodi žičara Kreuzeckhaus (1.652m). Odatle krećemo na najzahtjevniju rutu putovanja, sa pertlema u svoj svojoj raskoši.

Penjemo se rutom 1a do Alpspixa, gdje dva vidikovca vise u vazduhu Nevjerovatno nam pokazuju značajan slobodan pad kroz svoje prozirne mreže. Naša vrtoglavica će biti stavljena na kušnju.

Takođe za, nakon prelaska obližnjeg vrha Osterfelderkopf (2.057 m), promijenite dolinu i poduzmite strmo spuštanje niz rutu 11 (gdje je spuštanje olakšano drvenim stepenicama). Pogledi oduzimaju dah.

Prelazak vrha Osterfelderkopf.

Na vrhu ćemo vidjeti brojne naplaćeni choughs (slične vranama, ali sa žutim kljunom) koje će nam bez oklijevanja prići da vide da li na njih padne komad sendviča. Kako se spuštamo i ima više vegetacije, naići ćemo i na brojne alpskih daždevnjaka.

Oko 17:00 sati stigli smo do Höllentalangerhütte (1.381m). Ova kabina nam pokazuje kontraste u odnosu na onu prve noći.

Ako je drugi bio čista tradicija, ovaj nam nudi sve vrste modernosti iznutra: sobe gdje suve čizme i odeću (prilično uspješno, pošto je kiša padala zadnjih sat vremena), wifi i tuševi gdje se topla voda aktivira kovanicama kako bi se ograničio otpad.

Imali smo ranu večeru supa od praziluka i krompira , svinjetina u sosu sa pirinčem i povrćem, i kolač sa kremom za desert, zaliven Hacker-Pschorrom.

Radimo malo posle večere sa razgovori i društvene igre prije nego što zaspimo u našim krevetima.

4. DAN: SILAŠĆE KROZ PAKAO I USPON U NEBO

sa naše lokacije, avanturističkije planinarenje uz Zugspitze (2.962 m), najviši vrh Njemačke. Trajalo bi oko pet sati, završavajući uspon via ferratom.

Mi ćemo se, međutim, penjati manje herojskim sredstvima. I prvo ćemo se spustiti niz Höllentalklamm ( klisura paklene doline ), jedan od trenutaka najvećeg vizuelnog uticaja.

A rijeka tirkizno plave vode (zbog visokog sadržaja kalcija) isklesao je impresivan kanjon u stijeni ; Paralelno s tim, prve planinske ekspedicije su iskopali rutu od skoro kilometar koja se odvija u unutrašnji tunel i vanjski prolaz.

Höllentalklamm

Höllentalklamm (ili klisura doline pakla).

Kako su to uradili možemo saznati u mali muzej da se nalazi u kabini na kraju, neposredno prije prolaska kroz biletarnicu (prilaz košta 6 eura, koja je zatvorena zimi kada se napuni snijegom).

Put se sada nastavlja bukova šuma do zaseoka Hammersbach (770 m), odakle se krećemo do jezera Eibsee. Benjamin, stručni vodič u penjanje.

Sa Popeli smo se žičarom do Zugspitze, prolazeći kroz oblake kao da idemo na isto nebo. Na vrhu je izgrađena (prkoseći svakoj logici) stanica na tri sprata gde ima svih vrsta usluga (od prodavnice do restorana).

Penju se do tri različite žičare: naše, one koja ide iz Austrije (mi smo na granici) i one koja je povezuje sa regalnom stanicom. Ali najupečatljiviji su pogledi sa njegovih gledišta , sa panoramskim pogledom od 360º na Alpe i a slobodnog pada stotina metara.

Jedan od vidikovaca na stanici Zugspitze.

Sa jedne od njih vodi se mali pristup za uspon na dotični vrh, okrunjen krstom, kao i mnogi drugi. Ima onih koji ga prelaze bez ikakvog obezbeđenja, ali naš vodič je distribuirao kacige, pojasevi i karabineri da se navučemo na via ferratu (pod uslovom da nam vrtoglavica dozvoljava).

Nakon podviga, jedemo na bifeu same stanice, uz višejezičnog kuhara koji nas savjetuje među svojim širokim izborom jela: pirjana govedina, curruwurst, pizze, lazanje i razne vegetarijanske opcije.

Ponovo na čvrstom tlu krećemo u kratku šetnju oko jezera Eibsee, gdje se najhrabriji usuđuju plivati. Također postoje barovi na plaži i kompanije iz iznajmljivanje kanua , sve sa impresivnim Zugspitzeom iznad glave.

Alpi se ogledaju u jezeru Eibsee.

Zadovoljavamo se stavljanjem nogu u vodu dok gledamo samo nekoliko metara dalje kako ženka velikog gnjurka brani svoje mlade u gnezdu.

Vrativši se u Garmisch-Partenkirchen (naša operativna baza), prošli smo kroz njegov centar dok nismo stigli do restoran Zum Wildschütz . Nije bilo vremena da ogladnite, ali na kraju smo dobili neke od njihovih sočnih opcija: supa od šparoga i flammkuchen (tipično jelo slično pizzi, vrlo tanko testo), sa pintom Hacker-Pschorra.

5. DAN: “KARIBI” I NUDISTIČKA JEZERA

Prenoćili smo u Quartieru, a inovativni butik hotel u centru koji imitira arhitekturu kabina u svojim drvenim prostorijama: potkrovlje za čitanje, veliki prozori za uživanje u vrhovima i mogućnost uključivanja ili isključivanja Wi-Fi-ja.

Odatle smo spremni da se suočimo sa poslednjim jutrom naše avanture, koja će se odigrati u Walchen, jezero glacijalnog porijekla nalazi se na 800 metara nadmorske visine u bavarskom podnožju nazivaju "bavarski Karibi".

Jezero Walchen na bavarskim Karibima.

Jezero Walchen, bavarski Karibi.

Može se obići i pješice i biciklom na stazi od 27 kilometara, ali smo se odlučili da je pređemo iznajmljivanjem kajaka i dajte nam restorativno kupatilo na jednoj od njegovih plaža.

Na putu za Minhen da uhvatim avion nazad, stali smo da jedemo u gradu Iffeldorf . Restoran Vitus nudi mnogo mogućnosti na svojoj prijatnoj terasi, za koju smo se opredelili tajlandski specijaliteti (rezanci sa piletinom i povrćem) sa posljednjom pintom (Herzogliches Brauhaus Tegernsee).

Nije slučajno stati ovdje, i to je u potpunosti Osterseen, rezervat prirode sa do 24 mala jezera. Prošetat ćemo njegovim obalama, gdje ćemo otkriti da je to nudističko područje zabranjeno je kupanje sa odjećom . Šlag na putovanju koliko intenzivan, toliko i nezaboravan.

Dva kajaka na jezeru Walchen.

Pogled iz zraka na jezero Walchen.