Vaš pas može biti vaš idealan partner na putovanju i najzabavniji

Andrew Knapp i Momo su nerazdvojni drugovi

Andrew Knapp i Momo, nerazdvojni drugovi

** Andrew Knapp,** fotograf iz Sudburyja, Kanada, i Momo, njihov crno-bijeli border koli, upoznali su se prije osam godina. zajedno na brodu žuti VW, oni su putovali Sjedinjenih Država, Kanade i Meksika. Dvojac nam pokazuje svoje avanture na ** Instagram nalogu ** od onih koje biste preporučili da prate svim svojim prijateljima.

Tamo predaju mjesta koja posjećuju, pričaju o njihovim carinskim nesuglasicama i kvaru njihovog starog kombija, ali, prije svega, pozivaju nas da se igramo s njima na njihovom posebna pseća verzija of "Gdje je Wally? Nađi Momo" , Ne može biti Još divnije.

Ideja je potekla od samog Mome, jer, kada igraju bacanje lopte, ima tendenciju skrivanja i gurne nos iza bilo kojeg predmeta koji se čini znatiželjnim. Knapp prikazuje trenutak i objavljuje ga na Instagramu, ohrabrujući svoje više od 620.000 pratilaca da potražim Momu.

Ta slučajna ideja je dala za oko 2.000 fotografija, knjiga za djecu i dvije za odrasle. Potonji prikuplja pseća skrovišta na ruti od 24.000 kilometara od obale do obale iz Sjedinjenih Država.

„Uvek sam uživao u fotografiji, ali nikada nisam našao šta da ponudim. Kada je Momo ušla u moj život, dala mi je nešto lepo za slikati” Andrew se sjeća.

„Volim putovanja, ali me to užasava. Nisam naročito jaka ili avanturistička osoba. Ja takođe nisam hrabar ili grub momak. Ali Volim da izazivam sebe i kad god sam mogao, išao sam na put."

Andrew objašnjava da je Momo savršeni avanturistički partner za njega: „Kada sam usvojila Momu, odlučila sam da ga vodim sa sobom i od tada nikada nismo provodili mnogo vremena odvojeno. je moj kopilot od kada sam bio štene i moj kombi ili kamperke u kojima putujemo dom za njega."

Trenutno, Andrew i Momo upoznaju Evropu: bili su u Portugalu, Španiji, Italiji, Grčkoj, Albaniji, Hrvatskoj i Sloveniji, a nastaviće sa Francuskom, Ujedinjenim Kraljevstvom, Belgijom, Holandijom, Austrijom, Nemačkom i nordijskim zemljama u putovanje od oko šest meseci.

ali, Koja je najveća neugodnost kada putujete sa svojim ljubimcem? “Kada bismo pitali Momu, sigurno bi to rekla onih dana kada ne mogu puno trčati ili se kupati. Za mene svakako jeste papirologija i prelazak granice a vođenje aviona sa psom uključuje dosta toga”, priznaje Knapp.

The velika granična kontrola što će se morati dogoditi na ovom putovanju je ono od Engleska : „Veoma su strogi i možda me nateraju da se okrenem ponovo vakcinisati Momo. Nadajmo se da neće, ali mogućnost postoji igrajući se sa mojom anksioznošću.”

Međutim, on to priznaje prednosti daleko nadmašuju nedostatke i učinite sve vrijednim: "Naravno da ima mnogo mjesta na koja ne možete otići sa psom, ali postoje i ima ih mnogo koje nikada ne biste otkrili da nije bilo njega i šta bi oni bili tako divno poput onih u koje te neće pustiti."

Ali, srećom, sve je više mjesta gdje Vaš ljubimac će biti još jedan. Od svih koji su posjetili, spominje dva: „Baja California, u Meksiku, je nevjerovatna, ali ja više volim Hrvatska. To je zemlja pogodniji za pse u kojoj smo bili, Momo je mogao ući sa mnom u svim restoranima.

Sada, „kako ste se približili istoku, bilo je Mađarska ili Turska, vidite da postoji veliki dio populacije koji plaši se pasa, izbjegavaju te na trotoarima i uplaše se kad ih vidiš.”

A Španija? “Iako vidite da radi na tome, pred njim je još dug put. Mnogo nam je pomoglo gospodine Dog, fantastična aplikacija koju je kreirala ljupka žena, Micaela, koja pokazuje vam sva mjesta u Španiji koja možete posjetiti sa svojim ljubimcem.”

Pošto im je Instagram toliko važan, odlučili su da pokušaju da naprave sastanke sa svojim sledbenicima na raznim zaustavljanjima na svom putovanju. Pokazujući vrijeme i mjesto u njihovim pričama, duo je ostao sa svima koji su htjeli pozdravi ih ili daj Momo kolačić.

“Dešavalo nam se da nas, dok smo zajedno šetali ulicom, ljudi zaustavljaju i prozivaju Momu po imenu. Mislio sam da pokušam da se družim i bilo je neverovatno. U Lisabon je došlo 5, ali u Barseloni nas je 40 i bilo je tako divno da smo na kraju popili piće u restoranu u gradu koji je pogodan za pse.”

da na svakom putovanju anegdote koje nosite kući su brojne, kada putujete sa svojim ljubimcem, ove One se množe:

“Nedavno smo kampirali pored male crkve na sredini terena jedan sat iz Zagreba. Ujutro sam otvorio vrata i pustio Momu van. 10 minuta kasnije Čuo sam kucanje na prozoru i vidio starac sa štapom, poziva me Izašao sam da vidim šta se dešava. Ispostavilo se da je čovjek bio pastir i Momo je čuvala ovce, koji je trčao s jedne strane na drugu jer se igrao i Nenamjerno sam ih izluđivao. Mislio sam da je urnebesno, ali Ne znam šta će pastor misliti" , šali se

With još mnogo Evrope predstoji, Andrew zna da će doći još jedno putovanje nakon ovog, ali još uvijek ne zna gdje će biti njegovo sljedeće odredište.

Osim toga, kaže da ima mnogo projekata na umu. najbliži, njegova sledeća knjiga, Momo u Evropi, koji će, ako sve bude kako treba, biti objavljen u 2019. Materijala ima na pretek, u to nema sumnje.