Beginilah cara saya menghabiskan Krismas seperti jutawan di Jackson Hole

Anonim

amanani

Kolam Infiniti Amanani

Kami mengemas beg kami dan menyemak sama ada kami mempunyai portfolio yang lengkap. Kami bergerak ke atas Jackson Hole, di negeri Wyoming , untuk lulus Krismas sebagai jutawan . Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, bandar ini telah menjadi tempat perlindungan bagi pelakon, penyanyi, duta, ahli politik, dll. yang ingin menghabiskan musim sejuk yang sejuk, tetapi terasing daripada pelancong. Dan kita akan hidup seperti mereka, sekurang-kurangnya selama dua hari.

KAMI TINGGAL DI...

Terdapat beberapa pilihan untuk mencari penginapan mewah lubang jackson . Terdapat kabin yang luas dan selesa dengan harga yang berbeza-beza antara $5,000 dan $10,000 seminggu. Jika kita mencari sesuatu yang lebih eksklusif, kita boleh tinggal di kawasan kejiranan Ladang Tucker, dengan rumah untuk $150,000 seminggu.

Pintu masuk hotel Amanani

Tetapi jika kita sedang melalui dan mahukan pengalaman yang lebih santai, maka Amangani adalah persinggahan kita. Resort Aman adalah antara yang paling eksklusif di dunia. "Aman" bermaksud "keamanan" dan "gani" yang kami terjemahkan sebagai "rumah" . Sesungguhnya, inilah yang akan kita temui di resort 40 bilik ini: rumah yang sunyi. amanani ia adalah Aman pertama yang membuka pintunya di Amerika Syarikat. Pada masa ini terdapat dua di seluruh negara dan 30 tersebar di seluruh dunia. Jika anda ingin membeli plot di kawasan bandar ini, anda perlu menggunakan arkitek dan pereka yang sama seperti Amangani, kerana bangunan perlu mengekalkan gaya resort. Jika tidak, Amanani tidak akan menjual tanah itu kepada anda.

Suite yang paling megah, **Grand Teton Suite**, berharga $2,000 semalam pada musim ramai. Selebihnya bilik berharga purata 1,500-2,000 dolar setiap hari. Di Suite Grand Teton kami dapati ruang tamu dengan pemandangan pergunungan bersalji , tab mandi yang berkongsi pemandangan yang sama dan bilik mandi dibahagikan kepada dua, supaya pasangan tidak perlu berkongsi pancuran atau singki.

Suite Grand Teton

Tempat yang paling selesa di seluruh hotel adalah, tanpa ragu-ragu, ia kolam infiniti , salah satu yang paling pelik di dunia. Kolam renang terletak di pinggir bangunan dan menawarkan pemandangan luar biasa dari lingkaran pergunungan berwarna putih yang mengelilingi bandar. Adakah kolam dipanaskan pada masa tahun ini dan sungguh ajaib untuk mandi dalam suhu di bawah sifar semasa salji turun. Pengalaman yang harus disertai dengan teh dan air, untuk kekal terhidrat dan lebih baik menangani perubahan suhu. Seterusnya, kami menuju ke bilik mandi spa, di mana kami menggunakan sauna dan bersiap-siap untuk membeli-belah. Sebelum meninggalkan, kami mempunyai pukulan cognac Louis XIII di bar lobi . Setiap pukulan berharga $175 . Minuman keras ini diawet dalam botol kristal bakarat.

KAMI BELI DI...

Sudah tiba masanya untuk melawat pusat bandar, di mana kami menemui butik kecil yang menjual Levis, topi koboi dan but salji. belle cose Ia adalah sebuah pertubuhan yang menonjol di kalangan semua. Ia menjual barangan hiasan rumah, tetapi terdapat juga bahagian barang kemas. Di dalamnya kita dapati a Cincin $250,000, tetapi kami mahu pergi lebih jauh dan, kerana kami adalah bilionair, kami meminta mereka menunjukkan kepada kami koleksi dengan nilai ekonomi yang muktamad. Pembantu kedai mengeluarkan cincin, loket dan anting-anting itu melebihi satu juta dolar.

belle cose

KAMI SEWA...

Beberapa rakan telah menjemput kami ke kabinnya di kawasan kejiranan Aspen untuk menghiasi pokok Krismasnya . Kami telah mengupah Susan Shepard, penghias dalaman Jackson Hole yang paling terkenal. Shepard mempunyai resume yang cemerlang. , kerana ia telah menghiasi rumah terkaya di bandar. Juga, kadar anda tidak buruk untuk poket jutawan, kerana dia hanya mengenakan bayaran $175 sejam.

Semasa kami menghias pokok Krismas, kami bertanya kepada Susan Shepard apakah pelanggan paling mewah yang anda miliki . “Pernah, seorang taikun Eropah membayar saya $5,000 untuk menghias meja dan bilik di rumah tempat dia mengadakan pesta Krismas. Saya perhatikan bahawa semua perhiasannya mempunyai unsur phallic di dalamnya. Saya kagum apabila dia meminta saya mereka kad nama tetamu menggunakan figura phallic”.

KAMI SKI DALAM...

Di Jackson Hole, selain berehat, anda datang untuk bermain ski. Dan petunjuk terbaik untuknya ialah hotel empat musim , satu-satunya di kawasan yang menawarkan pilihan ini. Jika matlamat utama anda ialah bermain ski, anda boleh menginap di hotel ini sepanjang penginapan anda. Bilik purata $500 semalam pada masa tahun ini dan berjumlah $4,600 untuk suite presiden.

Four Seasons mempunyai kedai mewah, kolam renang, tiga tab mandi panas dan beberapa restoran. Kami menyerlahkan perkhidmatan ski yang ditawarkan oleh hotel. Apabila anda selesai bermain ski anda boleh meninggalkan peralatan anda di hotel. Pekerja akan menjaga panaskan but anda pada waktu malam dan menyediakan segala-galanya pada waktu pagi supaya anda boleh melompat terus ke trek.

Di hotel ini kami menikmati a Jutawan Mocha di sebelah unggun api, sambil kami membaca buku. Rancangan santai, tetapi perut mula berkeroncong.

Lubang Jackson Empat Musim

Berski di Jackson Hole dan tamatkan dengan berenang santai di sini

KAMI MAKAN DALAM...

Kami memilih beberapa restoran untuk majlis itu. Malam pertama kami menjamu selera di **Il Villagio Osteria**, di Teton Village. chef awak, sarji smith , mengejutkan kami dengan hidangan pasta yang indah, yang tidak perlu dicemburui orang Itali. Smith memberitahu kami bahawa dia belajar sebagai chef di Itali selama beberapa tahun, sebelum berpindah ke Jackson Hole. Setiap hidangan telah dimasak dengan teliti dan berharga antara 25 dan 40 dolar. Kami menjimatkan ruang untuk pencuci mulut, kerana kami tahu bahawa sandwic aiskrim akan memenuhi jangkaan kami. Perkhidmatan ini sempurna, kami telah diberikan bilik peribadi dan para pelayan tetap prihatin terhadap setiap keperluan kami.

Malam kedua kami memilih tempat yang lebih murah, tetapi tidak kurang eksklusif. Ianya mengenai Grill Sungai Ular , sebuah restoran yang terletak di tengah-tengah bandar. Pada menu kita dapati hidangan oleh 20-54 dolar , tetapi kekuatannya ialah wain. Kami tergoda dengan wain merah Perancis, a Chateau Leoville Las Cases , untuk $520, tetapi akhirnya kami membuat keputusan pada a $105 Mongeard Mugneret, dengan warna, bau dan rasa yang sukar dialami dalam wain lain.

Semua hidangan yang kami cuba sedap dan makanan terus mengalir kami memesan sebotol lagi Mongeard Mugneret. Dick Cheney, bekas naib presiden Amerika Syarikat semasa pentadbiran George Bush, sedang makan di meja sebelah kami. Salah seorang tetamu Cheney datang untuk menyambut kami, kerana dia pasti ingin tahu siapakah jutawan baharu yang mampu menempah meja khas di sebelahnya.

Selepas hujung minggu yang sengit tetapi santai, pengalaman berjuta-juta dolar kami akan berakhir. Sebuah BMW dari Amangi membawa kami ke lapangan terbang Jackson Hole yang kecil , di mana kita akan menaiki penerbangan yang akan membawa kita kembali ke realiti.

Ikuti @paullenk

Grill Sungai Ular

Kilang wain terbaik di Jackson Hole

_ Anda juga mungkin berminat..._*

- Cabaran Amerika: enam negeri dalam dua hari dari matahari California ke salji Wyoming

- Sebab mengapa setiap orang perlu melakukan roadtrip sekali dalam hidup mereka

- Bagaimana untuk bertahan dalam perjalanan sejauh 1500 batu di Amerika Syarikat

- Apakah sebenarnya yang dimaksudkan dengan nafsu berkelana?

- Petua praktikal untuk membuat perjalanan melalui Amerika Syarikat

- 30 tanda mengapa anda perlu pergi melancong

- Albuquerque mengikut _ Breaking Bad _

- Pesona hambar motel Amerika

- 33 Tarikan Tepi Jalan Paling Lucu di Amerika

- Bagaimana untuk memilih teman perjalanan yang baik

- Semua item humor

- 37 jenis pengembara yang akan anda temui di lapangan terbang dan kapal terbang

- 44 perkara yang perlu dilakukan untuk tidak bosan dalam perjalanan jauh

- 20 sebab untuk pergi ke seluruh dunia

- Destinasi terbaik untuk melancong bersendirian

- Perjalanan jalan raya Eropah yang terbaik

- Menjelajah tanah besar Sepanyol dalam 10 tangki gas - Perjalanan jalan raya untuk dilakukan dengan rakan sekerja

- Perjalanan jalan raya Iberia: jalan menengah di Sepanyol - Adakah anda suka memandu? 40 jalan di mana anda boleh melakukan perjalanan jalan raya